an unfinished plan....nail experiments

About 3 weeks ago we decided to celebrate with some friends a special occasion! It was a last minute decision so I left my nails unfinished! Take a look on the pictures! I' m obsessed with those lilac strass, I love them so I decided to decorate my whole nail with them...aren't they cute! What do you think?

Πριν τρεις εβδομάδες αποφασίσαμε να γιορτάσουμε με μερικούς φίλους μια ιδιαίτερη στιγμή! Η απόφαση να βγούμε έξω ήταν της τελευταίας στιγμής οπότε άφησα τα νύχια μου ανολοκλήρωτα. Δείτε τις φωτογραφίες! Έχω κολλήσει τον τελευταίο καιρό με αυτές τις λιλά παγιέτες, τις αγαπώ, οπότε αποφάσισα αυτή τη φορά στο μανικιούρ μου να διακοσμήσω όλο το νύχι μου αυτές...δεν είναι αρκετά χαριτωμένες. Ποια είναι η γνώμη σας;
In order to emphasize on the lilac strass I painted small white dots over the silver nail polish


2 σχόλια :

  1. Κερασία με κάνεις και κοκκινίζω αν και πιστεύω ότι σε μακρύτερο μήκος θα έδειχνε ακόμα καλύτερα...τώρα που έστρωσαν τα νύχια μου και το μήκος τους είναι αρκετά καλύτερο πιστεύω ότι θα κάνω και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή