urban decay eye pencils 24/7 GLIDE ON, OMG I want them all!


I'm starting my first review with 3 stunning eye pencils that I received last week from BeautyBay.com! The Urban Decay pencils 24/7 that I ordered was 3:
  • Covet -dark peacock color
  • Flipside-a bright blue color similar to the color of the sky
  • 1999- a plum color with golden glitter but its payoff  a bit frosty.
Each pencil was rather smooth and creamy, had excellent color pay off and last to my eyelid and my waterline all day long (about 12 hours) without smudging of fading! I love each color after Chanel's “crayon khol in blanc color”, these are the best eye pencils I have bought so far!

Ξεκινώ το πρώτο μου review με 3 εκπληκτικά μολύβια ματιών που παρέλαβα την προηγούμενη εβδομάδα από το BeautyBay.com! Τα μολύβια της εταιρείας Urban Decay που παρήγγειλα ήταν 3:
  • Covet – Σκούρο πράσινο στο χρώμα που παγωνιού
  • Flipside- Φωτεινό γαλάζιο, μου θυμίζει το γαλάζιο του ουρανού
  • 1999-  Δαμασκηνί χρώμα με χρυσό glitter, όλως παραδόξως η αποτύπωση του είναι ψυχρή!
Κάθε μολύβι ήταν αρκετά απαλό, κρεμώδες όσο πρέπει, είχαν άριστη αποτύπωση χρώματος και η διάρκεια τους ξεπέρασε τις 12 ώρες χωρίς να μουτζουρωθούν ή να χάσουν την ένταση του. Μετά το λευκό μολύβι ματιών της Chanel crayon khol in blanc” τα συγκεκριμένα μολύβια αποτελούν την καλύτερη αγορά μου σε eye pencil μέχρι τώρα.

0 σχόλια :