Mac Pigments...my favorites!

'Οταν ξεκίνησαν να κυκλοφορούν στο εμπόριο ευρύτερα οι loose σκιές, μιλάμε για καμιά 15ετία πίσω, έλεγα από μέσα μου: μα καλά πάνε καλά αυτές οι εταιρείες τί θέλουν και τις καταστέφουν τις σκιές και τις πουλάνε σε σκόνη! Μη γελάτε, ανίδεο τότε μικρό κοριτσάκι, που να φανταστώ ότι οι loose σκιές, που μετονομάστηκαν σε pigments, star powders κλπ. θα γίνονταν από τα αγαπημένα make up accesories. Σας παρουσιάζω τις αγαπημένες μου από την MAC, 4 σε γήινες αποχρώσεις και δύο σε έντονο λιλόμωβ και φυσικά σε σκούρο πράσινο:
Από αριστερά: Cornflower, Teal, Chocolate Brown, Copper Sparkle, Tan,Naked

Photo with flash
Photo without flash
 Όλες τις χρησιμοποιώ με βρεγμένο πινελάκι και πάντα με primer.Λατρεύω τις μεγάλες συσκευασίες τους μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή και φυσικά το έντονο και ζωντανό αποτέλεσμα που βλέπω στα μάτια μου όταν τις χρησιμοποιώ. Βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι η loose μορφή τους στην αρχή με παίδεψε (πρώτα έβαφα τα μάτια μου και ύστερα το υπόλοιπο πρόσωπο) αλλά ύστερα από λίγο καιρό πλέον κάνω το αντίθετο.
Εσείς έχετε pigments;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi.

7 σχόλια :

  1. Η αδερφή μου είναι big fan των Mac pigments, έχει 4 από αυτά που μας δείχνεις- προσωπικά, δεν τα πάω καλά με pigments/ loose σκιές, χρειάζεται απόφαση για να αρχίσεις να δουλεύεις πρώτα τα μάτια! Έχω συνηθίσει τις compact σκιές και το να ανοίγω βαζάκια με σκιά, μου κάθεται ανάποδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Symfwnw me tin cbsg5861...parolauta to teleutaio xrwma de3ia einai teleio!!!! Dei3e mas kanena makigiaz me auto Demi mou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τα έχω δοκιμάσει κι εγώ αλλά ακούω πολλά καλά λόγια. Ήθελα να πάρω τα limited edition mini pigments που είχε βγάλει αλλά ήμουν ταπί, ελπίζω να ξαναβγάλει κάτι αντίστοιχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @cbsg5861 όντως και εμένα στην αρχή μου φαίνονταν ανάποδα...η χρωματική απόδοση των pigments πιστεύω ότι σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερη από της compact σκιές.
    @kerasia, δεν υπόσχομαι αλλά ήδη έχω κατά νου να κάνω ένα μακιγιάζ με την παλέτα της nyx...μπορεί να συνδυάσω και το συγκεκριμένο χρώμα το οποίο αποτελεί το αγαπημένο μου!
    @ Natalie, μακάρι να βγουν τα limited edition και εγώ θα ήθελα να πάρω κανά δύο ακόμα αλλά κρατιέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ τα λατρέυω τα pigments!!! Εχουν απίστευτα χρώματα, παρα πολλές χρήσεις και ενα μπουκαλάκι διαρκεί forever!!!
    Εγω εκτος απο σκιες για τα ματια τα χρησιμοποιώ και σαν highlighter (τα αγαπημενα μου είναι το vanilla και το naked). Επισης, μπορεις να τα χρησιμοποιήσεις και σαν highlighter στα χείλια. Αφου βαλεις το κραγιόν σου ή καποιο lipgloss, βαλε πολυ λιγη ποσότητα στο κέντρο του κατω χειλους - κανει τα χειλια πιο γεματα και τους δινει μια αλλη διασταση!! Επισης μπορεις να φτιάξεις και τα δικά σου lipgloss με τα pigments! Ανακάτεψε σε ενα κουτάκι διαφανο lipgloss ή βαζελινη και το pigment που σου αρεσε (πχ. το Fuchsia της MAC) και εχεις αμεσως το δικο σου handmade lipgloss!!!
    The possibilities are endless!!! ;)

    PS: Demi μου αρεσει πολυ η αλλαγη που εκανες στο blog σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @christina...το naked όντως είναι ένα καλό highlight!είμαι λίγο επιφυλακτική με σκιές στα χείλη...αν και έχω δει αρκετά reviews και διάσημους make up artists να το συστήνουν σαν tip...δεν το έχω δοκιμάσει νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι λίγο cakey..ίσως μια δοκίμή να με πείσει!
    όσον αφορά το εικαστικό είχα ιντερνετική διαβούλευση με τις φίλες μου για να αποφασίσω το νέο layout...χαίρομαι που σου άρεσε! έχω μελετήσει αρκετά το site σου καθώς και τον υπόλοιπων κοριτσιών ως προς τη δομή και τη θεματολογία και ομολογώ με έχουν βοηθήσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα ακόμα με παιδεύει ένα pigment που πήρα το χειμώνα! Γεμίζω τα πάντα γύρω μου! Ξεχωρίζω ιδιαίτερα τα Teal, Tan και Naked! Φαίνονται τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή