Maybe a Life changing product...Clinique Exfoliating Scrub

Ώντας μελαχροινή αντιμετωπίζω από πολύ μικρή ένα αρκετά σύνηθες πρόβλημα με το δέρμα μου...είναι λιπαρό προς μικτό και όχι το ανάποδο και ας με κοιτάνε οι πωλήτριες στα counters με γουλρωμένα μάτια. Η επιδερμίδα μου αντιμετωπίζει τα εξής: Γυαλάδα εξαιτίας της λιπαρότητας κυρίως στη Τ ζώνη, ενοχλητικά μικρά σπυράκια και διεσταλμένους πόρους λόγω σμίγματος.

Δεν θα σας κρύψω ότι το δέρμα μου το είχα αρκετά παραμελημένο έκανα κατά καιρούς καθαρισμούς ενώ ανά διαστήματα χρησιμοποιούσα συστηματικά ενυδατικές κρέμες, scrub και μάσκες. Τα τελευταία 3 χρόνια ασχολούμαι πιο συστηματικά κάνω καθαρισμό προσώπου κάθε 3 μήνες χρησιμοποιώ ενυδατική κρέμα και ω ναι κρέμα ματιών γιατί οι πρώτες ρυτιδούλες κάτω από τα μάτια έκαναν την εμφάνιση τους.

Έχω δοκιμάσει αρκετές μάρκες περιποίησης προσώπου όπως korre, apivita, vichy, garnier, la roche posay, avonartistry κλπ. Τα χριστούγεννα πήρα ένα δειγματάκι από το scrub της clinique το 7 Day Scrub Cream το οποίο ήταν καλό αλλά δεν με ενθουσίασε. 

Πριν μερικές εβδομάδες είπα να εκμεταλλευτώ το 25% στα Hondos και πήγα και αγόρασα το 3-step της Clinique καθώς και το Exfoliating Scrub. Για το 3-step θα σας μιλήσω άλλη μέρα περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί η ευλαβική περιποίηση του προσώπου μου μιας και του έχω δώσει deadline 1 μήνα.

Σήμερα θα αναφερθώ στο Exfoliating Scrub το οποίο πραγματικά από την ημέρα που το χρησιμοποίησα έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη. Καταρχήν πρώτη φορά μετά από peeling το δέρμα μου:
  • Δεν τσιτώνει κοινώς δεν νιώθω το ενοχλητικό τράβηγμα ΄μόλις το ξεβγάλω.
  • Είναι απαλό σαν πούπουλο, η υφή του είναι φανταστική δεν το έχω ξανανιώσει τόσο απαλό.
  • Λάμπει έχει εξαφανιστεί οποιοδήποτε ίχνος γυαλάδας, λιπαρότητας και θαμπάδας.
  • Είναι τόσο καθαρό πιο καθαρό και μετά από καθαρισμό σε αισθητικό με μάσκες κλπ.
  • Αναπνέει (η μενθόλη που περιέχει σε δροσίζει τόσο πολύ η αίσθηση είναι απλά υπέροχη).
  • Είναι λείο και φαίνεται πιο υγιές.


Η συσκευασία των 100ml είναι υπεραρκετή μιας και μια μικρή ποσότητα  σε μέγεθος φουντουκιού αρκεί. Οι κόκκοι που περιέχει αν και δεν είναι πολύ μικροί δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση-γρατσούνισμα. Το χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα (συνήθως peeling έκανα 1 φορά την εβδομάδα) πάντα βράδυ (πριν απλώσω κρέμες, τόνερ κλπ) και ήδη βλέπω ότι μετά από κάθε χρήση το δέρμα μου βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Εσείς χρησιμοποιείτε scrub; Έχετε κάποιο αγαπημένο; Το συγκεκριμένο το έχετε δοκιμάσει;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi.

7 σχόλια :

  1. Mmmmm, mallon prepei na tou ri3w mia matia. Egw prosfata pira ena tis la roche-posay kai mporw na pw oti eimai euxaristimeni. Arketa...alla den to xrisimopoiw syxna giati emena to derma mou einia perissotero afydatwmeno...egw pali tha lega oti h epidermida mou einai 3iri pros meikti... :)
    Perimenw tin anartisi gia to 3plo systima. To xa parei otan prwtovgike (prin polla polla xronia) kai kotnepsa na foultakiasw!!! Elpizw na alla3an ti systasi!!!xaxaxa
    Kalo SK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Kerasia...το συγκεκριμένο στην συσκευασία αναφέρει ότι είναι για λιπαρές επιδερμίδες ίσως να μη σε βολέψει...δειγματάκι και test θα σε πείσουν...Το 3-step πρώτη φορά το χρησιμοποιώ, δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τη σύσταση πέραν της lotion που λένε ότι τις βελτίωσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aaaaa, elega mipws evgaine kati antistoixo kai gia 3ires. Ok honey, tha to tsekarw pantws otan mou teleiwsei to diko mou!!! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Demi! Πολύ ενδιαφέρον το post σου.
    Το 3-step το είχα δοκιμάσει περυσι αλλα δεν εμεινα ικανοποιήμένη. Βεβαια εχω ακούσει απο άλλες κοπέλες πολύ καλές κριτικές... Θα περιμένω να ακούσω και την δική σου. ;)
    Το scrub που αναφέρεις το ειχα χρησιμοποιήσει παλιότερα και πρεπει να πω οτι ήταν καλό, απλά το δικο μου δερμα είναι υπερ-ευαισθητο και αυτοι οι κοκκοι στα scrub γενικά το ερεθίζουν. Αυτο που χρησιμοποιω τώρα δεν εχει κοκκους, εχει ενζυμα και alpha, beta acids για την απολεπιση. Είναι το Gentle Cream Exfoliant της Dermalogica και είναι πολύ καλο. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακούγεται πολύ καλό! Θα ζητήσω δειγματάκι αν υπάρχει να το δοκιμάσω. Έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ το 3step μια περίοδο. Το face wash δε με εντυπωσίασε, η lotion ήταν πολύ δυνατή και η κρέμα-λοσιον α-πί-θα-νη! Πάρα πολύ καλή! Μετά ήρθε καλοκαίρι και τη σταμάτησα γιατί δεν είχε spf. Έλεος, τόσα λεφτά κάνει, ούτε spf5??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Cristina...πιστεύω και εγώ ότι το συγκεκριμένο δεν είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες! για την dermatologica έχω διαβάσει καλά λόγια αν δεν μείνω ευχαριστημένη την έχω στα υπόψη μου

    @Natalie ...όντως πρώτα δειγματάκι και μετά αγορά..το μόνο που με ξενίζει λίγο από το 3step είναι η Lotion η κρέμα αρχίζει να με κερδίζει..για το spf έχεις δίκιο αν και δεν με ενοχλεί μιας και δεν είμαι fan των 2 σε 1! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Egw exw scrub apo tin Avene kai tin Korres (katharismos me meli).. Exw lipari epidermida me tasi gia akmi alla exw meinei arketa ikanopoiimeni kai apo ta duo!!
    Exw ksana akousei gia to 3 steps tis Clinique alla den iksera an einai kalo i oxi.

    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή