Κοραλοπορτοκαλοχρυσόμαυρο!

Χτες πίνοντας καφέ με την φίλη μου Elizabeth της έκανα ένα γρήγορο manicure. Ταλαιπωρούμε λίγο με το konad τελευταίως, οπότε χτες βάλαμε στοίχημα 10 νύχια σερί χωρίς λάθος και ναι τα κατάφερα! Ξεκινήσαμε με ένα έντονο κοραλοπορτοκαλί, συνεχίσαμε με το δαντελωτό σχέδιο διαγωνίως προσθέσαμε και μερικά στρασάκια και συνεχίσαμε με μια δόση γκλαμουριάς με χρυσό glitter.
Το αποτέλεσμα λίγο φορτωμένο, αλλά πολύ ζωηρό και ζωντανό.
Ιδού οι φώτος αν και το χρώμα αδικείται  στην πραγματικότητα είναι φανταστικό:
photo χωρίς flash
photo με flash

Πως σας φάνηκε; Επίσης έχω να σας πω ότι ήδη βρίσκομαι σε αναμονή για την παραλαβή 10 νέων βερνικιών από την China Glaze. Αν έρθουν από βδομάδα stay tuned για swatches και νέα σχέδια!
Περιμένω τα σχόλια σας,
Demi

3 σχόλια :

  1. Egw sxoliasa kai sto fb! Fantastiko!!! Exw kairo na xtypisw konad sta nyxia kai ta vlepw se sena kai zileuw!!! Tespa...perimenw na mas dei3eis ta kainouria xrwmatakia!!!! Yeah!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!! Μου άρεσε και ο τίτλος χιχι! Ανυπομονώ να έρθουν οι πλακέτες που έχω παραγγείλει να κάνω κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σας άρεσε!
    Natalie περιμένουμε φώτος από τους πειραματισμούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή