From a blog to your on beauty product!

Το σημερινό μου post είναι αφιερωμένο σε δύο αγαπημένες μου bloggers τις οποίες παρακολουθώ που με ενέπνευσαν στο να ξεκινήσω και εγώ το δικό μου. Αναφέρομαι στην Christine & στην Karen οι οποίες επιλέχθηκαν μαζί με άλλες 7 beauty bloggers από την Mac ώστε να συμμετάσχουν σε ένα νέο project της εταιρείας το οποίο θα λάνσαρει στην αγορά σκιές και lipgloss τα οποία δημιουργήθηκαν κατόπιν δικών τους κατευθύνσεων.
Πιο απλά, κάθε blogger ταξίδεψε στο Toronto όπου είναι τα γραφεία της μαμάς εταιρείας Estee Lauder (η Mac είναι θυγατρική της Estee) και αφού ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις κάθε μια blogger υπέβαλε τις δικιές τους προτάσεις και σε συνεργασία με τους ειδικούς της εταιρείας έφτιαξε 1 σκιά ή 1 ligplass τo oποίο φέρει το όνομα της. Η σειρά των συγκεκριμένων προϊόντων ονομάζεται Mac's Βlogger's Obsession Collection και θα είναι διαθέσιμη online τον Ιούνιο.
Δείτε εδώ το post της Christine και εδώ το post της Karen.

Ιδού η φώτο με τα inspired προϊόντα:


Photo by http://www.makeupandbeautyblog.com/
Εδώ να σημειώσω ότι θαυμάζω πάρα πολύ το επικοινωνιακό κομμάτι της Mac. Ως ιδέα θεωρώ φανταστική τη σύλληψη του concept δημιουργία προϊόντος από beauty bloggers που μπορεί και να είναι next door gilrs και όχι beauty experts με περγαμηνές και πτυχία. Είμαι σίγουρη ότι οι πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων θα πάνε πάρα πολύ καλά και πιστεύω ότι κάποια από τα προϊόντα θα ενταχθούν στην permanent line της εταιρείας. Πολύ θα χαρώ μεγάλες εταιρείες καλλυντικών να μιμηθούν το παράδειγμα της Mac να χαμηλώσουν τον profile τους και αντί για ακριβοπληρωμένα μοντέλα, ηθοποιούς κλπ. να λανσάρουν κάτι έξυπνο, προσιτό και καλοφτιαγμένο προβάλλοντας το χωρίς να χρειάζονται απαραίτητα ρετουσαρισμένες φωτογραφίες και τα ακριβά σκηνικά. (Ελληνικές εταιρείες ακούτε; Seventeen, Erre due....).

10 σχόλια :

  1. Και εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα της MAC! Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες, γιατί σιγουρα θα κερδισουν με αυτή τους την κίνηση! Λιγο που εχω κοιτάξει στα blog των κοριτσιων που πήραν μέρος, μου αρέσει πολύ το MAC Evolution Revolution Lipglass της Karen!!! Νομίζω οτι αυτή η συλλογή θα ειναι διαθεσιμη μονο online και δεν ξερω αν θα μπορούμε να την αγορασουμε απο Ελλάδα... Φιλάκια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ το Lipglass της Karen το λάτρεψα...επίσης η σκιά της temptalia θέλω να την δω ζωντανή περίεργο χρώμα....διάβασα ότι θα διατεθούν αποκλειστικά online ίσως είναι ένα test της Mac για να δει πως θα πάνε τα προϊόντα...πιστεύω ότι θα τα βγάλουν και κανονικά ..το πότε θα φτάσουν εδώ είναι άλλο θέμα!φιλάκια fellow mac addict follower

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χεχε
    Και δικές μου αγαπημένες μπλογκερς! Το γκλος πρπ να είναι πολύ διάφανο πάντως!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αργυρό εμένα μου φαίνεται ημιδιάφανο αν δεις στο blog της Karen έχει κάνει ένα αφιέρωμα με καμιά δεκαριά κραγιόν...δείχνει πραγματικά πολύ καλό! Είμαι περίεργη αν υπάρχει αντίστοιχο dupe στη Mac!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Emena pali marese h skia!!! To lipgloss mou thymise entona ena tou Korre pou exw (sas 3enerwsa e?). Pantws foveri idea!!!! Enai...eleos mauti tin Averwf (vlepe seventeen...) kai kati alles autou tou typou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kerasia χαχαχαχαχαχ....εννοείς με τη Μαριέτα Χρουσαλά....αχαχαχαχαχαχαχαχαχ....και η σκία είναι καλή το πράσινο είναιδύσκολο χρώμα...νομίζω ότι η Christine το έψαξε πολύ! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Poly kalh h idea ths Mac! Ante na pairnoun seira kai alles etairies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Natalie μακάρι να πάρουν σειρά...λέμε τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβασα για την συγκεκριμενη συλλογη της ΜΑC στην Temptalia κ ενθουσιαστηκα!

    Κερασια πεθανα με το σχολιο σου!!! lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή