Ένα τούβλο γεμάτο Shimmer!

Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στο μακιγιάζ είναι το highlighting. Αν γίνει σωστά κάνει θαύματα αν γίνει λάθος καταστέφει όλη την εικόνα που έχεις δημιουργήσει. Για το highlighting ή αλλιώς την ανάδειξη χαρακτηριστικών του προσώπου με προϊόντα λάμψης κυκλοφορούν στην αγορά ουκ ολίγα καλούδια. Εδώ θα σας μιλήσω για ένα από τα αγαπημένα μου το οποίο θεωρώ ότι είναι ένα multipurpose προϊόν το οποίο το χρησιμοποιώ και ως παλέτα σκιών και ως ρουζ και ως highlighter.

Το Shimmer Brick της εταιρείας Bobbie Brown αποτελεί για εμένα ένα ακριβό αλλά πάρα πολύ καλό προϊόν το οποίο μου έχει λύσει τα χέρια. Περιέχει 5 compact αποχρώσεις οι οποίες ξεκινούν από ένα περλέ φωτεινό λευκό συνεχίζουν με ένα μπρονζέ ανοιχτό και ένα μπρονζέ σε πιο σκούρο τόνο και εξελίσσονται σε ένα frostie μπρονζερόζ για να καταλήξουν σε ένα girlie ροζ. Και οι 5 αποχρώσεις είναι perle και περιέχουν χρυσό shimmer.
  • To λευκό το χρησιμοποιώ κυρίως ως highlight σκιά στο ακίνητο βλέφατο,στον έσω κανθό του ματιού μου, στο κέντρο του άνω χείλους μου καθώς και στο κόκκαλο της μύτης μου για να δώσω λάμψη ποτέ όμως σε συνδυασμό, αν θα το χρησιμοποιήσω στο ακίνητο βλέφαρο θα επιλέξω ένα ανοιχτόχρωμο concealer χωρίς shimmer για το κόκκκαλο της μύτης μου.
  • Τις δύο μπρονζέ αποχρώσεις τις χρησιμοποιώ περισσότερο το καλοκαίρι στα μήλα μου σε μικρή δόση πάνω από το ρουζ ή και μόνες τους στο κινητό μου βλέφαρο μου για ένα λαμπερό ηλιοκαμένο αποτέλεσμα.
  • Τις δύο ροζ τις χρησιμοποιώ μόνο πάνω στα μήλα μου ή τις τοποθετώ μόνο στην αρχή τους μου για να τους δώσω την λάμψη αλά Καλομοίρα!
Ιδού και οι φώτος:

 
photo με flash

photo χωρίς flash
Να σημειώσω εδώ ότι το Shimmer Brick κυκλοφορεί σε διάφορες αποχρώσεις  τις οποιες και μπορείτε να δείτε εδώ για να διαλέξετε την κατάλληλη για εσάς. Το συγκεκριμένο προϊόν στη απόχρωση rose θέλει προσοχή στη χρήση και μπορεί να σας δώσει ένα λαμπερό αποτέλεσμα ειδικά για girlie looks! Επίσης, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσετε κάθε απόχρωση ξεχωριστά μπορείτε απλώς να περάσατε πάνω από τις πέντε αποχρώσεις το πινέλο του ρουζ σας και να το τοποθετήσετε στην κορυφή των μήλων σας εκεί που ο ήλιος χτυπάει το πρόσωπο μας, όπως συνιστά και η Bobbie Brown στο site της.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi. 

4 σχόλια :

  1. Φαίνεται όμορφο compact! Μου αρέσει που έχει και ροζ και μπρονζέ αποχρώσεις μαζί, γιατί συνήθως σε τέτοια προϊόντα τα βάζουν ξεχωριστά!

    Έχω τα παρόμοια Shimmer Waves από το Body Shop (ε, σίγουρα οι κατασκευαστές "εμπνεύστηκαν" από τα BB shimmer bricks, για να μην πω ότι έκλεψαν την ιδέα...) και το bronze είναι το αγαπημένο μου! Πρόσφατα ανακάλυψα ότι αν περάσω ένα μεγάλο πινέλο από όλα τα χρώματα, το αποτέλεσμα είναι πολυδιάστατο- φαίνεται σαν να έχω highlighter, ρουζ και bronzer μαζί! Το απόλυτο hit για το νεσεσέρ της τεμπέλας! Κάνει κάτι ανάλογο και το Shimmer brick?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το shimmer waves της body shop δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ναι έτσι όπως το θέτεις κάτι ανάλογο κάνει και το shimmer brick σε μίξη! δεν είναι φοβερό gudget? όπως το έθεσες κατάλληλο για το νεσεσέρ της τεμπέλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Exw parei kai egw kati paromoio apo Estee Lauder. Alla eixe mono apoxrwseis tous roz (kako oi pwlitries na poulane ena proion mono gia na kanoun pwliseis) kai den mou paei katholou. Arxika mou to poulisan gia rouz, alla twra pou exw entrifisei perissotero sto makigiaz, to sygkekrimeno sto proswpo mou kanei mono gia highlight kai gia skia matiwn. Auto pou mas edi3es to edw dei k sto youtube kai exei kales kritikes. Alla afou mas to les kai esy, ara kalo tha einai! Protimw ti gnwmi mias mesogeiakhs gynaikas!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι πρέπει να πάρω κι εγώ ένα τέτοιο multitask προϊόν! Είναι η 2η φορά σήμερα που ακούω καλά λόγια, η πρώτη ήταν για ένα αντίστοιχο της Gosh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή