Veluxe pearl finish is my destiny!

Mac, MAC, mac! Όπως και να το γράψω δεν μπορώ να εκφράσω το πόσο εθισμένη είμαι στα προϊόντα αυτής της εταιρείας. Σήμερα το post μου είναι αφιερωμένο σε 2 σκιές που χρησιμοποιώ χρόνια γιατί πρώτον μου αρέσουν τα χρώματα του και δεύτερον λατρεύω το φινίρισμα τους. Αναφέρομαι στις twinks & shimmermoss δύο σκιές με διαφορετικές αποχρώσεις αλλά με τόσο κοινά χαρακτηριστικά.
Η twinks είναι μια σκιά σε πολύ ζεστό καφέ η οποία περιέχει χρυσό. Εγώ την αποκαλώ σκιά χαμαιλέων μιας και μπορώ να τη χρησιμοποιώ και με θερμά και ψυχρά χρώματα.Αυτό που την κάνει μοναδική είναι η υποψία χρυσού που χαρίζει στο μάτι ένα ξεκούραστο αποτέλεσμα χωρίς να δείχνει κουρασμένο.
H shimmermoss είναι μια σκιά σε teal απόχρωση αρκετά ψυχρή η οποία περιέχει αρκετό παγωνί αλλά το φινίρισμα της είναι τόσο φωτεινό και τόσο λαμπερό που ειδικά τώρα το καλοκαίρι ταιριάζει πολύ με κοραλί blush και κραγιόν.
Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο σκιών είναι το veluxe pearl φινίρσμα τους το οποίο για εμένα που είμαι λάτρης του glitter του shimmer κλπ. μου δίνει την ισορροπία που ψάχνω ώστε να μη βγω έξω με το μάτι discoball. Το pigmentation και των δύο είναι φανταστικό (καθόλου fall out) και το blending τους ξεκούραστο.
Ιδού και οι φώτος:

Twinks mac eyeshadow
 
Twinks mac eyeshadow
Shimmermoss mac eyeshadow

Shimmermoss mac eyeshadow

Photo without flash

Photo with flash

Photo without flash

Photo with flash

Photo with flash

Photo without flash


Να σημειώσω εδώ ότι οι φωτογραφίες δείχνουν τα χρώματα λίγο πιο ψυχρά σε σχέση με την πραγματικότητα. Πως σας φαίνονται; Έχετε κάποια αντίστοιχη σκιά; Σας αρέσει το veluxe pearl φινίρισμα;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi.

18 σχόλια :

  1. Fellow MAC addict here!!!! Και εγώ λατρεύω αυτήν την εταιρία και όλα τα προϊόντα της! Το twinks βρισκεται στην wish list μου εδώ και καιρό και τωρα απ'ότι βλέπω θα προσθέσω και το Shimmermoss!! Πολύ όμορφα χρώματα! Εχεις δίκιο, το veluxe pearl finish είναι τέλειο! Οι αγαπημένες μου veluxe pearl finish σκιές της MAC είναι οι: All that glitters και Woodwinked!!!
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω δεν έχω ακόμα αγοράσει καμία σκιά Mac, δηλαδή να ψάχνω πρώτα τις veluxe pearl! Μου αρέσει πιο πολύ η δεύτερη σκιά, ό,τι πρέπει για καστανομάτες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Me trelainei autos o syndiasmos sta xrwmata!!! Eite einai sto makigiaz eite sta rouxa eite se otidipote!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kale ta xei pai3ei to blogger teleiws!!! Svistikan ola mas ta sxolia apo proxthes h mou fainetai? 3analew loipon...o syndyasmos autvn tvn xrwmatvn me trelainei!!!!!
    Kai einai wraia idea gia tin eperxomeni vaftisi tis koris mou...
    Request loipon. An vreis to xrono kai ti diathesi mporeis na kaneis ena full look me ta sygkekrimena xrwmata??? To forema mou einai se apoxrwseis tou gkri opote nomizw tha tairiazei e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κερασία μου καλησπέρα! δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά από το πρωί δεν μπορώ να μπω στο blogger και μόλις τα κατάφερα είχαν σβηστεί τα σχόλια σας τα οποία όμως υπάρχουν κανονικά στο gmail μου! ελπίζω να το ρυθμίσουν γιατί τα έχω πάρει αρκετά! Στο θέμα μας! Καταρχήν χαίρομαι που σου άρεσε ο συνδυασμός κατά 2ον χατήρι δεν μπορώ να σου χαλάσω πες μου μόνο μέχρι πότε έχω διορία θα είναι μεγάλη χαρά πραγματικά να κάνω κάτι που θα σε βοηθήσει! Ναι τα χρώματα ταιριάζουν με το γκρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ase egw tin patisa giati ta eixa svisei ta sxolia apto gmail...tespa
    23 Iouliou einai h vaftisi, opote exeis xrono! Auto to syndiasmo den ton eixa skeftei kai nomizw maresei perissotero apto na valw asimi skia (exw mia tis mac alla nomizw ti varethika)
    Vasika tha koita3w ti exw antistoixo se xrwmata, kai tha to dokimasw na dw pws einai.
    An den volepsei re sy den peirazei. Etsi kai alliws to vasiko systatiko (to mati) to exw xixixi. Den thelw na se agxwsw
    Pantws pragmatika h anartisi sou itan swtiria gia mena!!!
    Erwtisi...nyxi nude h galliko? Den exw kai fwto tou forematos na pareis mia idea (makry aerino fantasou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mou aresei para polu to Shimermoos opos kai to look pou exeis kanei! Polu omorfo.
    H ali8eia einai pos eno exo teal skies, kafe den forao pote ka8os mou aresoun oi pio psuxres apoxroseis genika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @kerasia μέχρι αύριο το απόγευμα θα έχεις το μακιγιάζ! δεν αγχώνομαι βρε μη στεναχωριέσαι!
    @cel σε ευχαριστώ! το shimmermoss είναι για εμένα το καλύτερο ψυχρό teal που έχω δοκιμάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο/Η cbsg5861 άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Veluxe pearl finish is my destiny!":
    Ω δεν έχω ακόμα αγοράσει καμία σκιά Mac, δηλαδή να ψάχνω πρώτα τις veluxe pearl! Μου αρέσει πιο πολύ η δεύτερη σκιά, ό,τι πρέπει για καστανομάτες ;)
    Ανάρτηση από τον/τη cbsg5861 στο make yourself up with Demi τη 12/5/11 10:08 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο/Η Christina άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Veluxe pearl finish is my destiny!":
    Fellow MAC addict here!!!! Και εγώ λατρεύω αυτήν την εταιρία και όλα τα προϊόντα της! Το twinks βρισκεται στην wish list μου εδώ και καιρό και τωρα απ'ότι βλέπω θα προσθέσω και το Shimmermoss!! Πολύ όμορφα χρώματα! Εχεις δίκιο, το veluxe pearl finish είναι τέλειο! Οι αγαπημένες μου veluxe pearl finish σκιές της MAC είναι οι: All that glitters και Woodwinked!!!
    Φιλάκια xxx
    Ανάρτηση από τον/τη Christina στο make yourself up with Demi τη 12/5/11 9:01 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα χρώματα! Και μαζί φαίνονται τέλεια! Veluxe pearl finish, ε; Δε νομίζω ότι το έχω δοκιμάσει ποτέ, θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Natalie όταν περάσεις από τα Mac κοίταξε τις σκιές αξίζει πραγματικά να τις δοκιμάσεις! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια!! Όλα καλά τώρα!!! Επιτέλους μπορώ να εκφραστώ!!! χαχα
    Υπέροχο το blog σου!!
    Τα MAC αγαπημένα!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Μοντέρνα σταχτοπούτα! Welcome to my blog dear! Thanks for the notice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή