2 in 1 product! Όταν το aftersun σου γίνεται το αγαπημένο σου Body Lotion!

Το σημερινό μου ποστ αφορά το αγαπημένο μου aftersun και body milk που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι! Αναφέρομαι στο Korres Aloe Vera body milk το οποίο όπως και γράφει η συσκευασία του είναι ένα ενυδατικό body milk το οποίο είναι κατάλληλο για μετά την έκθεση στον ήλιο.




Αναλυτικά τι γράφει η συσκευασία: Το βιολογικό εκχύλισμα της ενεργής Αλόης πλούσιο σε βιταμίνες C και Ε, ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά ένζυμα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα της επιδερμίδας και επιβραδύνει τα σημάδια της γήρανσης. Η προβιταμίνη Β5 και το βούτυρο αβοκάντο ενυδατώνουν σε βάθος και ανακουφίζουν από την αίσθηση καψίματος ενώ το χαμομήλι και η καλέντουλα απαλύνουν και περιποιούνται την επιδερμίδα. Παράλληλα ένα συνδυασμός βιομορίων και φυσικά αμινοξέα επιμηκύνει την διάρκεια του μαυρίσματος και ενδυναμώνει το φωτοπροστατευτικό ρόλο της μελανίνης.

Τι έχω να πω εγώ: Επειδή το καλοκαίρι κάνω αρκετά μπανάκια και περνάω πολλές ώρες στη θάλλασα είναι φυσικό το δέρμα μου να αφυδατώνεται. Επίσης επειδή ιδρώνω αρκετά έψαχνα κάτι το οποίο δεν θα προκαλούσε περισσότερη εφίδρωση στο σώμα μου και μετά θα κολλούσαν επάνω μου όλα μου τα ρούχα! Από την άλλη επειδή αν και δεν κάνω καθόλου ηλιοθεραπεία μαυρίζω αρκετά ήθελα και ένα προϊόν που θα διατηρούσε και το μαύρισμα μου. Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα το ΛΑΤΡΕΥΩ. Το χρησιμοποιώ εδώ και περίπου 5 χρόνια αν δεν με απατά η μνήμη μου. Λατρεύω τη μυρωδιά του, δεν είναι καθόλου βαρύ (αν και γαλάκτωμα) , μου αρέσει η ελαφριά αίσθηση δροσιάς και φρεσκάδας που δίνει στο δέρμα μου καθώς και η όψη του δέρματος μου μετά τη χρήση του. Η επιδερμίδα μου φαίνεται φρέσκια ενυδατωμένη και έχει μια μικρή δόση λάμψης χωρίς να ιδρώνει υπερβολικά τις πολύ ζεστές ημέρες του καλοκαιριού!

Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ χειμώνα-καλοκαίρι είναι το αγαπημένο μου body milk και επειδή είναι δύσκολο να το βρείτε το χειμώνα εγώ παίρνω περίπου 3 ή 4 συσκευασίες προς το τέλος του καλοκαιριού για να έχω απόθεμα! Η τιμή του αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στα 10-13 ευρώ και πιστεύω ότι δεν είναι καθόλου κακή σε σχέση με ένα 2 σε 1 προϊόν. Για το καλοκαίρι αν κάνετε συχνά μπανάκια θα χρειαστείτε περίπου 2 συσκευασίες.

Η φωτογραφία που σας επισυνάπτω είναι με την παλιά συσκευασία μιας και ο Korres από ότι βλέπω στο site την έχει αλλάξει:

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi


7 σχόλια :

  1. Thx gia to review.Kai egw agapaw to proion poly giati einai apla 8eiko!
    Huggies xoxox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω να το αγοράσω καιρό τώρα! Μάλλον ήρθε η ώρα για ένα repurchage κ για μένα! =))) Πoλύ ωραίο review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. korres seems like such a good brand, its a shame they dont sell it where im from.
    x

    http://nanakkii.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Den to exw dokimasei to sigkekrimeno proion, an k latreuw ta korres sinithws! Twra den eimai ellada k den kserw pou mporw na to vrw alla tha to dokimasw sigoura otan epistrepsw.
    Thanks gia to review demi!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @cookingchinchilas...χαίρομαι που ταιριάζουν τα γούστα μας!!!hugiessss
    @argyro ευχαριστώ κορίτσι...να το πάρει αφού έχεις μείνει ευχαριστημένη!!!
    @nana welcome to my blog....happy to see you here...check out the korres site it has e-shop maybe it ships in your country
    @thehouseofy να το δοκιμάσεις κοριτσάκι...κοίταξε στο site του Κορρέ έχει e-shop μπορεί να στέλνει εκεί που είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα είναι αγαπημένο μου όπως και το after sun γιαούρτι! Τα λατρεύω και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Exw auth me to giaourti.Thn agapaw :)
    Genika tou Korre einai teleia ta proionta!
    filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή