Όταν το αντιηλιακό σου αντί για καρύδα μυρίζει ελιά, φραγκόσυκο & πρόπολη

Την άνοιξη είχα γράψει ένα post σχετικά με το πόσο σημαντικό είναι τώρα που καλυτερεύει ο καιρός να χρησιμοποιούμε αντιηλιακά προϊόντα. Τώρα μου δέησε ο καιρός και επιτέλους καλυτέρεψε μιας και έπεται εξόρμηση για μπάνιο στη θάλασσα και λιώσιμο στην ξαπλώστρα, κατέβασα από το πατάρι τις πετσέτες καθώς και τα αντιηλικά μου. Το αντιηλιακό προσώπου μου ήδη είχε κατέβει εδώ και αρκετό καιρό μιας και εκτός του ότι δεν μου αρέσει καθόλου να μαυρίζω στο πρόσωπο με επιδερμίδα NC 40 γίνομαι αρκετά μελαχρινή.  Ειδικά φτάνοντας στα 30 με τις πρώτες ρυτίδες να κάνουν την εμφάνιση τους αποφάσισα να πάρω κάτι με μεγάλο δείκτη προστασίας. Κάθε χρόνο άλλαζα αντιηλικακό και αφού πέρσυ τον Αύγουστο μου τελείωσε το Anthelios της La Roche Posay πετάχτηκα στο φαρμακείο να πάρω καινούργιο. Έχοντας λιπαρή επιδερμίδα η οποία το καλοκαίρι φουντώνει από μικρά ενοχλητικά σπυράκια και μαύρα στίγματα λόγω του ήλιου και της έξτρα λιπαρότητας που παράγει η επιδερμίδα μου ήθελα να πάρω κάτι σχετικά ελαφρύ το οποίο όταν θα το άπλωνα στο πρόσωπο μου δεν θα έμοιαζε με ασβεστωμένο τοπίο (εκείνη την ενοχλητική άσπρη μάσκα που προσφέρουν πολλά αντιηλιακά με υψηλό spf). Δυστυχώς οι επιλογές μου δεν ήταν πολλές αλλά έπεσα πάνω στην αγαπημένη μου apivita και στο Apivita  Suncare spf 50 για φωτοευαίσθητες επιδερμίδες με φραγκόσυκο και πρόπολη. Το καλό με το συγκεκριμένο ήταν καταρχήν ότι η κρέμα του έχει μπεζ απόχρωση! Απίστευτο και όμως αληθινό τέρμα οι  άσπρη μάσκα στο πρόσωπο. Το θέμα που είχα πριν το αγοράσω ήταν ότι όταν το δοκίμασα ήταν αρκετά πηχτό. Βέβαια απλώνοντας μια μικρή ποσότητα στο σε μέγεθος μικρότερο από ένα φουντούκι διαπίστωσα ότι ήταν αρκετή για να καλύψει πλήρως το πρόσωπο. Η σύσταση της κρέμας είναι καλή απορροφάται σχετικά γρήγορα και αφήνει μια υπέροχη αίσθηση απαλότητας χωρίς να είναι κολλώδης. Καθημερινά που την χρησιμοποιώ μπορώ να πω ότι σε συνθήκες δωματίου με κλιματισμό δεν επιδεινώνει την λιπαρότητα του προσώπου μου κάτι που περίμενα να συμβεί μετά από 2 ώρες. Η λιπαρότητα στο πρόσωπο μου εμφανίζεται μετά από περίπου 4 ώρες αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα μιας και την μοίρα μου την ξέρω. Σίγουρα δεν περιμένω από ένα αντιηλικό να ρυθμίζει την λιπαρότητα. Εδώ ξέχασα να αναφέρω ότι το αντιηλικό έχει μια περίεργη μυρωδιά μάλλον από το φραγκόσυκο, περιέχει εκχύλισμα φύλλων ελιάς βιολογικής καλλιέργειας, είναι αδιάβροχο, είναι 50ml, στη συσκευασία του αναγράφεται η ημερομηνία λήξης του αλλά σε μια σύντομη περιήγηση που έκανα στην Αpivita δεν το βρήκα!
Τώρα όσον αφορά το αντιηλιακό σώματος πήρα από την ίδια σειρά και είναι το Apivita Suncare spf30 υψηλής προστασίας με ελιά και πρόπολη. Αυτό είναι πιο λεπτόρευστο λευκό δυστυχώς μιας και περίμενα να έχει και αυτό μπεζ απόχρωση. Απορροφάται άμεσα από το δέρμα έχει υπέροχη μυρωδιά.  Βέβαια είναι σε συσκευασία sprey και δυστυχώς όταν το απλώνετε το πιθανότερο είναι να πάρετε ξώφαλτσα των διπλανό σας  και να σπαταλήσετε περισσότερη ποσότητα από ότι χρειάζεται. Η συσκευασία του περιέχει 150ml η κρέμα περιέχει όπως και η κρέμα προσώπου εκχυλίσματα φύλλων ελιάς βιολογικής καλλιέργειας αλλά δυστυχώς τελειώνει γρήγορα, στο τέλος του Αυγούστου χρειάστηκε να αγοράσω και άλλο.
Ιδού και οι φώτος:

Apivita face sunscreen
Εσείς έχετε δοκιμάσει τα αντίστοιχα αντιηλιακά;
Περιμένω τα σχόλια σας,
Demi



8 σχόλια :

  1. Δεν θα ξεχάσω πριν 3 χρόνια που ενώ η επιδερμίδα μου δεν είναι λιπαρή,ένα αντιηλιακό που χρησιμοποιούσα μου είχε πέσει τόσο βαρύ που είχα γεμίσει μικρά σπυράκια με νερό!
    Εγώ πάντα Δ.Π. 50 χρησιμοποιώ.
    Μέχρι πέρυσι χρησιμοποιούσα της Avene και είμαι πολύ ευχαριστημένη!
    Φέτος σκέφτομαι να δοκιμάσω και κάτι άλλο! Μου έδωσες ιδέες!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρυσι μου έκαναν δώρο ένα αντηλιακό της la prairie και ήταν τόσο βαρύ και πηχτο που γεμισα σπυρακια και έκανε την επιδερμιδα μου πολύ λιπαρη! Φέτος μίλησα με τον δερματολογο μου και μου σύστησε την Avene Cleanance. Είναι πολύ ελαφριά και δεν αισθάνεσαι ότι την φοράς! Πολύ καλή πραγματικά! Πολύ καλό post! Φιλακια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Egw telika me auto pou pira tis Clinique exw meinei euxaristhmeni. Den einai aspro opws les kai esy, kai aporrofatai eukola apto derma, opote den niwthw oti foraw antiliako proswpou, gia prwti fora sti zwi mou!!
    Palia eixa ena liquid tis vichy...san maska itan kai eniwtha oti travage to derma mou (auto exw diavasei oti to prokalei kapoio systatiko). Otan idrwna de, evgaza aspra zoumia!!!!
    Asxeto, to 3erete oti gia na exoume swsti antiliaki prostasia prepei na vazzoume tosh antiliakh krema oso ena koutalaki tou glykou? Alliws leei den kanoume tipota.....kai to antistoixo isxyei kai gia to swma...oxi ekei den metras me koutalies tis soupas fantazomaio....IoI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Polu endiaferon post! Ego xrisimopoio BB Cream me SPF 30 olo ton xrono opote den eixa skeftei pote na psa3o gia alli antiliaki krema prosopou. Alla to gegonos oti einai tinted me deleazei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία φαίνονται! Εμένα μου αρέσει το αντιηλιακό σώματος να είναι σε σπρέυ, και εφαρμόζεται εύκολα και απορροφάται εύκολα οπότε θα το κοιτάξω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @μοντέρνα σταχτοπούτα...δεν ξέρω αν θα το βρεις φέτος γιατί όπως έγραψα και στο ποστ δεν το βρήκα φέτος στο site της apivita...ελπίζω να βρεις κάτι καλό

    @christina φαντάζομαι πόσο θα κόστιζε το La prairie έχω διαβάσει καλές κριτικές για το συγκεκριμένο...φιλάκια και σε εσένα dear!

    @kerasia το έχω διαβάσει...αλλά κανείς δεν το εφαρμόζει φαντάζομαι μισή κουταλιά αντιηλιακού στο πρόσωπο μου θα τρόμαζε όλα τα παιδάκια της παραλίας που να έβαζα και στο σώμα αντίστοιχη ποσότητα σε κουταλιές της σούπας lol

    @Cel ...νομίζω ότι η bb cream κάνει μια χαρά δουλειά...αν θες έξτρα προστασία όμως πάρε και ένα κανονικό αντιηλιάκό...δεν είναι τέλειο που είναι tinted?


    @Natalie και εγώ για αυτό τον λόγο το πήρα γιατί το spray είναι πιο εύχρηστο αλλά η συγκεκριμένη αντλία δεν είναι καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Demi εγώ στην έκθεση είχα βρεί ένα αντηλιακό προσώπου της juliette armand το οποίο δεν ήταν άσπρο αλλά στο χρώμα της επιδερμίδας, ελαφρύ με 55 spf. Πάρα μα πάρα πολύ καλό. Αν δεν βρείς το δικό σου στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Δες εδώ πληροφορίες http://www.juliettearmand.gr. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Queen thanks for the tip θα το έχω στο μυαλό μου δεν την ήξερα την συγκεκριμένη εταιρεία φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή