Korres nail polishes....χμμμμμ

Καλησπέρα σας! Πως είστε;

Θέλω εδώ και περίπου ένα μήνα να κάνω ένα ποστ για τα περιβόητα βερνίκια της εταιρείας Korres. Τελευταία φορά που επισκέφθηκα το φαρμακείο τα είδα "φάτσα κάρτα" μπροστά μου και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην τέλεια και αρκετά ιδαίτερη χρωματική του γκάματ των βερνικικιών καθώς και στις minimal συσκευασίες. Με το ζόρι κρατήθηκα μη φύγω από το φαρμακείο με καμιά 10αριά, οπότε μετά από πολύ κόπο κατέληξα σε δύο και είπα αφού τα δοκιμάσω θα γυρίσω να πάρω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις που θέλω.

Οι αποχρώσεις που πήρα είναι μια σε ένα παστέλ βεραμάν χρώμα με τον κωδικό 29 και την ονομασία Vert Amande και μια σε ένα βαθύ και πολύ vibrant καρπουζί με τον κωδικό 43 και την ονομασία coral pink. Έχοντας ακούσει πολύ καλά λόγια από beauty bloggers για τα βερνίκια γύρισα ενθουσιασμένη σπίτι και ξεκίνησα να φάβω τα νύχια! Δυστυχώς, ο ενθουσιασμός μου δεν κράτησε πολύ μιας και με την πρώτη στρώση βερνικιού το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Η σύσταση του βερνικιού είναι αρκετά λεπτόρευστη και ημιδιάφανη με αποτέλεσμα το χρώμα να μην απλώνεται ομοιόμορφα. Περνώντας τη δεύτερη στρώση το χρώμα διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό αλλά το βερνίκι παραμένει ημιδιάφανο με αποτέλεσμα να χρειαστεί και τρίτη στρώση για να πετύχω την απόχρωση που βλέπω και στο μπουκαλάκι. Επίσης, δεν ενθουσιάστηκα ούτε με τη διάρκεια τους η οποία στα δικά μου νύχια ήταν maximum 3 μέρες πλένοντας πιάτα βεβαίως βεβαίως, όπως κάνω όταν δοκιμάζω όλα μου τα βερνίκια.

Για έναν πολυάσχολο άνθρωπο σαν εμένα βερνίκια που χρειάζονται 3 στρώση για να αποτυπωθεί σωστά το χρώμα τους είναι "off " μιας και ο χρόνος που πρέπει να περιμένω για να στεγνώσουν είναι περισσότερος και γιατί καταναλώνω περισσότερο προϊόν από το κοινά αποδεκτό απαιτούμενο (2 στρώσεις). Επιπλέον, αν αναλογιστεί κανείς ότι πλήρωσα για κάθε μπουκαλάκι 6 ευρώ για 11ml νομίζω ότι δεν είναι και η καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας που παίρνω από αυτό το προϊόν όταν αγοράζω στην ίδια τιμή και πολλές φορές μικρότερη τα βερνίκια της China Glaze τα οποία περιέχουν 14ml και χρειάζονται 2 περάσματα.

Βέβαια δεν σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα βερνίκια θα πάνε στα αζήτητα. Θα τα χρησιμοποιήσω  γιατί που άρεσαν πάρα πολύ ως χρώματα (από αυτά που είδα πιστέυω ότι η χρωματική γκάμα του Korre είναι αρκετά sophisticated). Επιπλεόν, τα συγκεκριμένα βερνίκια δεν είναι βλαβερά για τα νύχια μου μιας και δεν περιέχουν μια σειρά από αρκετά βλαβερά χημικά που χρησιμοποιούνται σε άλλα ενώ περιέχει βιταμίνες που θρέφουν και δυναμώνουν το νύχι.

Ιδού και οι φωτογραφίες:





Εσείς έχετε δοκιμάσει κανένα; Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

16 σχόλια :

  1. Hi Demi!
    Τα εχω δει και εγω στο φαρμακείο αλλα δεν εχω ακουσει και πολυ καλα λογια... Κριμα ομως γιατι το Vert Amande φαινεται πολύ καλο!!! Moυ θυμίζει το Sea Spray της China Glaze! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Christine μου έχω ακούσει πολύ καλά λόγια μάλλον εγώ είμαι η παράξενη....πάντως το Vert Amande περιέχει περισσότερο πράσινο μέσα στη φώτο δεν αποτυπώθηκε καλά το sea spray είναι γαλαζιογκρι αν το δεις από κοντά θα δεις τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hi!!!latreuo to malli sou proton...paromoia einai ta mallia mou!!poli oraio to blog sou!!!poli xrisimes anartiseis!!!filia!!

    www.fashionable.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kai eixa skopo na xtypisw kana dyo...mallon tha parameinw sta CG.Wraia xrwmata omws!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. den exw dokimasei ta vernikia tous! krima, sinithws latreuw ta korres alla ontws 3 strwseis einai kati poly xronovoro!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τα έχω δοκιμάσει και δε θέλω κιόλας. Γενικά από άλλα προϊόντα korres που έχω δοκιμάσει (make up κτλ, δε μιλάω για κρέμες που τις θεωρώ πολύ καλές για δέρματα ευαίσθητα) καταλαβαίνω ότι είναι καλά, αλλά σίγουρα μην περιμένεις κάποιο επαγγελματικό αποτέλεσμα. Και δεν είναι και φτηνά για το αποτέλεσμά τους. Για μένα σαν τα orly και τα Opi τίποτα. Αν θες καλά, σε λογική τιμή, με όμορφο χρώμα, 1 μόνο στρώση (!) και καλή σχετικά διάρκεια δοκίμασε τα sephora. Αγόρασα κατά τύχη και χωρίς να έχω προσδοκίες με κατέπληξαν. Έχουν μικρό μπουκαλάκι, όμως χρειάζονται ξαναλέω 1 στρώση... Και αν πετύχεις εκπτωτικό κουπόνι sephora αγοράζεις ακόμα πιο φτηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. e oxi kai 3s strwseis...tha asprisoun ta mallia mou na perimenw...e oxi..pantws polu wraio xrwma to veraman..krima..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. K ειχα στο μυαλο μου να τα δοκιμασω... Ισως αν δω καποιο χρωμα που με ξετρελανει μονο..

    Great review as always!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @fashionable σε ευχαριστώ πολύ καλώς ήρθες στο blog μου!

    @kerasia τι να σου πω βρε κοριτσάκι εμένα δεν με ενθουσίασαν

    @house of Y τρελαίνομαι αν αργούν να στεγνώσουν τα νύχια μου!!!

    @marisa καλά τα κορρέ δεν έχουν καμία σχέση με τα orly & τα opi...εγώ αγαπώ και china glaze της sephora δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα τα έχω στο μυαλό μου θέλω πρώτα να τσεκάρω τα συστατικά τους ;)

    @iliana καλώς ήρθες στο blog μου! τα χρώματα είναι πολύ καλά ρε γαμώτο....

    @Αρτεμη δεν υπάρχει περίπτωση να μη δεις κάποιο χρώμα που δεν θα σου αρέσει...έχει ένα υπέροχο στην απόχρωση της λεβάντας είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Loipon Demi milhsa me tin kopela pou mou ta proteine (douleuei edw konta se ena magazaki) kai tis elega tin empeiria sou...mou eipe akrivws ta antitheta!!! Gia to thema tis diarkeias mporw na sou vevaiwsw oti einai thema nyxiou. Oso gia to xrwma kai to poses strwseis prepei na to peraseis...den 3erw..isws epeses sto xrwma..pantws opws kai na xei den to diakindyneuw gia 6 eurw! Zitw ta China Glaze!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dustuxos etsi einai me ta bernikia Korres, einai too watery. Ostoso exoun orismena xromata pou me ena allo xroma apo kato san basi einai super! Xairomai pou apofasisan na epekteinoun to color range pera apo ta suni8ismena roz kai kokkina, elpizo na kanoun kati kai me tin formula sto mellon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κρίμα γιατί είναι ωραίες αποχρώσεις.Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά περίμενα καλύτερες κριτικές για να το κάνω!Αν θέλει 3 περάσματα είναι τζάμπα κόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ διάβαζα τόσα θετικά που πίστευα πως μόνο σε μενα δεν κρατάνε.εμένα 2μέρες κ τρίτη ξεβαφω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κερασία δεν είναι μόνο θέμα νυχιού καλή μου άλλα βερνίκια κρατούν πολύ περισσότερο
    @cel ίσως με κάποια άλλη βάση στρώσουν καλύτερα αλλά αμφιβάλλω
    @κοrina welcome to my blog
    @lady pa I'm already follower dear but I don't speak death at all

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω γιατί τα χρώματα φαίνονται τέλεια. Εντάξει, εμένα γενικά τα βερνίκια δε μου κρατάνε πολύ και αφού δεν έχουν και πολλά χημικά τα συγχωρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή