Lets talk about Camouflage!

Καλησπέρα σας! Τι κάνετε;
Εγώ πέραν ότι γκρινιάζω συνέχεια για αυτή την απίστευτη ζέστη, νιώθω αρκετά τεμπέλα για να ανοίξω τον υπολογιστή μου και να γράψω κάποιο καινούργιο ποστ! Σήμερα όμως που μια δροσούλα την έχει, βγήκα στο μπαλκόνι και μιας και ξεσκόνισα το Laptop γιατί έκανα μια μικρή γενική στο σπίτι, είπα να σας μιλήσω για ένα μικρό πυργάκι που έχω το περιέχει 4 θαυματουργά καμουφλάζ ειδικά για την πλήρη κάλυψη ατελειών.

Το πυργάκι αυτό το έχω αγοράσει από την Kryolan η οποία για όσες δεν την γνωρίζεται είναι μια εταιρεία που ασχολείται με επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζ κλπ. Το πυργάκι περιέχει 4 αποχρώσεις σε στικ μορφή, 1 βαζάκι με πράσινο χρώμα, 1 βαζάκι με πορτοκαλί και δύο σε κοντινά χρώματα του δέρματος. Το πράσινο το χρησιμοποιώ για να εξουδετερώσω κοκκινίλες σπυράκια και σκούρα σημαδάκια. Το πορτοκαλί για να εξουδετερώσω το "μπλαβί" χρώμα των  μαύρων κύκλων μου όταν το κονσίλερ πια δεν κάνει τίποτα,  ενώ τα άλλα δύο για να καλύψω πιο ελαφριές ατέλειες εκείνες που δεν καλύπτει το κονσίλερ. Το συγκεκριμένο πυργάκι το αγαπώ γιατί είναι αρκετά εύχρηστο και μεταφέρεται παντού. Η σύνθεση των στικ είναι αρκετά παχύρευστη μια μικρή ποσότητα αρκεί, επίσης είναι αδιάβροχη και η καλυπτικότητα τους είναι φανταστική. Τα στικ τα χρησιμοποιώ πάνω από το primer μου πριν τοποθετήσω βάση -κονσίλερ- πούδρα. Αν αντιμετωπίζετε έντονα προβλήματα με τους κύκλους σας ή έχετε έξαρση ακμής σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσετε αυτό ή κάποιο αντίστοιχο προϊόν αντί να παλεύεται με το κονσίλερ σας. Αντίστοιχα προϊόντα έχουν αρκετές εταιρείες με επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζω όπως η Make up for ever κ.α..

Ιδού και οι φωτογραφίες:



Έχετε υπόψην σας κάτι αντίστοιχο, το χρησιμοποιείτε ή μένετε στην ασφάλεια του κονσίλερ σας;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

13 σχόλια :

  1. Είναι θαυματουργά!!! Ειδικά το πράσινο με έχει σώσει για τα κόκκινα σημαδάκια!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eimai poly tou concealer,giati fainontai oles oi fleves mou guro apo to mati kai den einai oti pio oreo. H Kryolan exei apistefta proionta me poly kalh piotita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την Kryolan την εμπιστεύομαι κιεγώ λόγω ποιότητας..το πράσινο το χρησιμοποιώ συχνά για να κρύψω κοκκινίλες, πορτοκαλί δεν έχει τύχει..χμμ θα το ψάξω! Πολύ ωραίο post Demi!x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερεις ποσο καιρο θελω να δοκιμασω Kryolan? Εχω ακουσει τα καλυτερα αλλα ειναι που δεν εχω δει κανενα μαγαζι κοντα μου κ δεν εχει τυχει..
    Θυμαμαι ειχα δει ενα στα Ιλισσια καπου..

    Εχω μια παλεττα απο ebay που εχει τετοια διορθωτικα χρωματα αλλα δεν ειμαι μεγαλη φαν..Τα εχω χρησιμοποιησει ελαχιστες φορες..

    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γενικά αρκούμαι στο concealer μου, αλλά φαίνεται ενδιαφέρον πολύ το πυργάκι αυτό. Αλήθεια πού μπορεί να βρει κανείς kryolan? Είναι ακριβή εταιρεία - πάντα εν συγκρίσει και με την ποιότητα βέβαια?
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kapou ta xa dei ta Kryolan online pio fthina sto internet...xmmm ti mou ta thymises twra???? I love Kryolan!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aaaa, thimamai pou eixa dei ena katastima Kryolan kapou konta sto Aretaieio stin Athina. Eixa paei me kati simfoititries mou, ti mou thimises twra, snif snif k snif.
    LOL, to "mplavi" xrwma, teleia perigrafi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια μου συγνώμη για τις καθυστερημένες απαντήσεις μου απλά η θάλασσα μου έχει πάρει τα μυαλά και ανοίγω όλο και λιγότερο το PC

    @Σταχτοπούτα...όπως το λες είναι το πράσινο κάνει θαύματα

    @chinchilla άνετα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα δύο για τις φλεβίτσες σου να δεις που θα καλυφθούν...συμφώνώ μαζί σου η κρυολάν έχει αρκετά καλά προϊόντα...

    @iliana σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι, όταν ήμουν Αθήνα κοντά στη Μιχαλακοπούλου που έμενα δεν ξέρω αν είναι κοντά στο Νοσοκομείο που λες είδα ολόκληρο μαγαζί!

    @Αρτεμη...κορίτσι και εγώ δεν τα χρησιμοποιώ καθημερινώς μόνο σε έκτακτη ανάγκη όπου το κονσίλερ μου δεν κάνει δουλειά...το δέρμα σου από ότι βλέπω δεν έχει ανάγκη τουλάχιστον ακόμα!

    @mariza kryolan στην Αθήνα μπορεί να βρεις στη διεύθυνση ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ 22 το site της εταιρείας είναι http://www.kryolanhellas.gr/ για Θεσσαλονίκη όποια θέλει μπορούμε να πάμε και μαζί!!

    @Kerasia έχεις κάποια προϊόντα της Kryolan?

    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. aa to prasino kai ego to xrisimopoio kai to sinisto. to portokali oxi den to iksera...gia na eimai eilikrinis to concealer den kaliptei kai polla. theleis ena extra boost oso na nai. kai vevea kryolan: ti mou thimises twra, snif snif k snif.
    SIMFONO xaxa
    kala bania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω κι εγώ ένα τέτοιο σετ με πράσινο, ροζ-πορτοκαλί και μπεζ από Essence. Σίγουρα το δικό σου θα είναι καλύτερης ποιότητας και κάλυψης, θα το κοιτάξω να το βρω σε καμιά έκθεση. Γενικά πιστεύω ότι τις δύσκολες μέρες που το κονσίλερ δεν κάνει δουλειά αυτά τα διορθωτικά είναι τέλεια! Να σε ρωτήσω κάτι, αυτό το χρησιμοποιείς και μετά βάζεις το κανονικό σου κονσίλερ ή το μέικ απ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kryolan mou evale h aisthikos sto gamo mou...evale to tv paint stick kai egw egina mia koukla!!!!!!Kai meta mou to ekane kai dwro!!!Vevaia koukla opws kai tote den 3anaegina...alla kanw filotimes prospatheies!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @lady beauty ευχαριστώ κούκλα! τελικά πάνω κάτω όλες το χρησιμοποιούμε!

    @Natalie συνήθως το πράσινο καλύπτει τα πάντα περνάω απευθείας το foundation ή την πούδρα αν έχω κάποιο μεγάλο σημάδι μετά το πράσινο camouflage περνάω κονσίλερ λίγη πούδρα και το αφήνω κανά 5λεπτο μετά κανονικά το foundation!

    @ Kerasia το tv paint stick είναι πάρα πολύ καλό αλλά δουλεύεται δύσκολα και πρέπει το δέρμα να είναι πολύ καλά προετοιμασμένο δεν το συνιστώ με τίποτα σε πάρα πολύ ξηρές επιδερμίδες πάντως όπως και να έχει κούκλα ήσουν σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Polu endiaferon! Den exo 3anadei kati tetoio, pera apo tin poluagapimeni mou BB cream den xrisimopoio tipote allo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή