Μπορεί μια παλέτα σκιών να έχει neon χρώματα;

Το ερώτημα είναι φυσικά ρητορικό αν δει κανείς την υπέροχη παλέτα Acid της εταιρείας Sleek makeup. Από τη συγκεκριμένη εταιρεία παρέλαβα την προηγούμενη εβδομάδα δύο παλέτες σκιών. Η μία είναι η Acid και η δεύτερη είναι η Monaco από την Mediterranean collection, για την οποία θα σας μιλήσω σε ξεχωριστό post. Η Acid θεωρώ ότι είναι μια από τις πιο περίεργες παλέτες σκιών που έχω δει έως τώρα γι' αυτό και την αγόρασα. Περιέχει τα 4 neon χρώματα σε κίτρινο-πορτοκαλί-ροζ & πράσινο, δύο σκιές στην απόχρωση του μπλε γαλάζιου μια ματ μαύρη μια γκρι με αρκετό ασημί, μια υπέροχη λαδί, μια ρουμπινί και μια ματ σε ανοιχτό μωβ. Σίγουρα αν και τα χρώματα φαίνονται κάπως ασυνδίαστα μεταξύ τους για εμένα αποτελούν πρόκληση. Βέβαια την παλέτα την αγόρασα για τα neon χρώματα περισσότερο μιας και έψαχνα σκιές που θα τις έβαζα ως βάση για να δώσω ζωντάνια και περισσότερη ένταση σε σκούρα ή μουντά χρώματα.

Η σύνθεση των σκιών είναι καλή όσον αφορά το pigment τους, συστήνω αν τις αγοράσετε να τις δοκιμάσετε με βρεγμένο πινελάκι το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει ευχάριστα. Επίσης, μεγάλη εντύπωση μου έκανε η συσκευασία τους αν και την περίμενα μεγαλύτερη είναι travel friendly αλλά και η ποιότητα του πλαστικού, το εύκολο κλείσιμο της και ο μεγάλος καθρέφτης που έχει. Ανυπομονώ να βρω λίγο χρόνο για να κάνω ένα καλό FOTD!
Προς το παρόν σας παρουσιάζω τις φωτογραφίες και τα swatches της:




Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

10 σχόλια :

  1. Περίεργη ξε-περίεργη εμένα μου άρεσε. Δεν ξέρω αν θα τις φορούσα όλες τις σκιές βέβαια αλλά είναι τόσο δροσερά και καλοκαιρινά τα χρώματα που αμέσως σου κάνει κλικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gia na pw tin alitheia, an k fainetai iperoxi, me ta perissotera xrwmata de kserw ti tha ekana! perimenw FOTD agwniwdws!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tha symfwnisw me tin Y apo panw!!! Perimenoume tis dokimes sou...giati egw an tis evaza autes tha moiaza me klooun!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι υπεροχη!
    Τελεια χρωματα... Εγω θα τα χρησιμοποιουσα ολα χωρις δισταγμο!
    Φοβερα τα εντονα χρωματα αλλα την προσοχη μου τραβηξε το προτελευταιο,φαινεται τοσο ομορφο στην φωτο!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Δέσποινα χαχχαχαχα...χαίρομαι που δεν τη βρίσκω μόνο εγώ περίεργη...

    @ Υ ακόμα το FOTD το δουλεύω στο μυαλό μου σίγουρα δεν μπορώ να συνδυάσω τα πάντα αλλά τα neon είναι πρόκληση

    @Κερασία....είπαμε open minded στο μακιγιάζ μια δοκιμή μπορεί να σε πείσει

    @Αρτεμη...Μακάρι να πάρεις και εσύ την παλέτα ένα tutorial με περίεργα χρώματα σίγουρα θα έσκιζε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nomizo pos prepei na do foto gia na apofasiso. pos tha sindiazes ta neon xromata kai me ti rouz,lipstick? me ti rouxa?...prepei na eisai pro sto blending?...fotos pls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά τα χρώματα φαίνονται τέλεια!! Ειδικά τα δυο πρώτα τα έχω ερωτευτεί!! Επίσης τα 2 τελευταία, το πρασινο με το μωβακι φαινονται super!

    Δεν χρειαζεται να τα βαλεις ολα τα χρωματα και να κανεις rainbow eyes!! Ακομη και ενα πολυ απλο neutral eye, μεταμορφώνεται με λιγο πράσινο (για παραδειγμα) ακριβως απο πανω απο τη γραμμη του eyeliner! Το εχω δοκιμάσει και πραγματικα φωτίζει ολο το προσωπο!

    Ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις ενα τελειο FOTD!! Πανέμορφη παλέτα και υπέροχα χρώματα! Φιλάκια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη παλέτα! Για τα χρώματα.. θα συμφωνήσω ως προς το ότι θα είναι μια πρόκληση.. ειδικά το κίτρινο που ναι μεν είναι trend φέτος, αλλά και αρκετά δύσκολο στο να το κάνεις να δουλέψει.. αλλά είναι τόσο όμορφα που δε γίνεται να αντισταθείς! περιμένουμε FOTD :)) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @lady beauty τώρα με άγχωσες αν και πιστεύω ότι με τόσο τολμηρά χρώματα η μονοχρωμία και το nude είναι μονόδρομος.

    @Χριστίνα κοριτσάκι μου η ιδέα σου είναι τέλεια αλλά θα κάνω κάτι ποιο τολμηρό!

    @iliana όντως το κίτρινο είναι τολμηρό πολύ για φως όμως νομίζω ότι είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω, είναι όντως έντονα τα χρώματα! Εγώ θα τα δοκίμαζα, όχι όλα μαζί αλλά με πιο safe επιλογές όπως μάυρο και άσπρο και καλό σβήσιμο. Ανυπομονώ να τις δω φορεμένες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή