Vacation make up routine!!!

Καλησπέρα σας!

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλες για τις ευχές σας! Όπως διαβάζετε επέστρεψα στην ενεργό δράση για λίγες ημέρες όμως, γιατί άδεια δεν έχω πάρει ακόμα οπότε θα λείψω και ένα διάστημα μέσα στον Αύγουστο. Επανέρχομαι με ένα ποστ το οποίο αφορά τα προϊόντα make up που θα πάρω μαζί μου. Τι και αν η άδεια μου αργεί εγώ έχω ήδη αποφασίσει τι θα πάρω μαζί μου γιατί αυτή τη φορά το βαλιτσάκι μου είναι βαρύ και σίγουρα δεν χρειάζομαι 15 σκιές και 20 μολύβια ματιών.

Θα αφήσω πρώτα τις φώτο να μιλήσουν κάποια σας είναι γνωστά κάποια άλλα όχι. Βασικά τα προϊόντα make up που θα πάρω μαζί μου είναι τα all time favorites καλλυντικά που χρησιμοποιώ τόσο στην καθημερινότητα μου, όσο και διαχρονικά. Κάποια από αυτά κατά καιρούς αλλάζουν κάποια παραμένουν σταθερά. Όπως θα δείτε η απουσία του χρώματος είναι αισθητή πράγμα περίεργο για εμένα μιας και λατρεύω τα έντονα χρώματα τα glitter τα star powder και οτιδήποτε δίνει περισσότερο φως και ζωντάνια.

Ιδού οι φώτος καθώς και τα σχόλια μου:

Στις διακοπές δεν φοράω foundation προτιμώ μια πούδρα αρκετά καλυπτική όπως τη superpowder της clinique ή τη skinfinish της Mac. Απαραίτητο θεωρώ το bronzer το συγκεκριμένο της Mac έχει χρυσό shimmer μέσα κάτι που μου δίνει μια φυσική λάμψη, ενώ κάνει εκπληκτικό contouring. Περνάμε στο all time favorite blush μου το οποίο δεν θα μπορούσε να ήταν τίποτα παραπάνω από ένα σκούρο ροδακινί χρώμα. Το paint pot  της Mac το χρησιμοποιώ ως ουδέτερη βάση στο μάτι μου αφού πρώτα περάσω το primer της Urban Decay, γιατί δυστυχώς στα λιπαρά βλέβαρα μου creasάρει. Αυτό που μου αρέσει στο paint pot, επειδή έχω αρκετά σκούρη επιδερμίδα, είναι το φως που δίνει στο βλέμα μου καθώς και το ματ φινίρισμα του. Τέλος, αντί να κουβαλήσω τις παλέτες με τις σκιές μου αρκούμαι σε αυτό το υπέροχο σετ σκιών της dior το οποιο περιλαμβάνει δύο ματ σκιές της λευκή και την baby pink στο κέντρο. Οι άλλες τρεις είναι shimmer, η ροδακινί είναι εκπληκτική και ταιριάζει απόλυτα με μαυρισμένη επιδερμίδα. Η κάτω δεξιά είναι ένα light μωβ με λίγο καφέ το οποίο χρησιμοποιώ στη βάση των βλεαφαρίδων μου ως eyeliner για να δώσω βάθος, ενώ η πάνω αριστερά είναι ένα frosty μωβ το οποίο περιλαμβάνει υποψία πράσινου και χρυσού shimmer και είναι ότι πρέπει για να δώσω βάθος και να τονίσω την οφθαλμική μου κόγχη. (Δυστυχώς στη φωτογραφία τα χρώματα δεν μπόρεσα να τα απεικονίσω καλύτερα).

Δεν αποχωρίζομαι ποτέ την αγαπημένη μου μάσκαρα καθώς και τo primer ματιών της Urban Decay, με τόση ζέστη είναι το μοναδικό που κρατάει τις σκιές τα μολύβια και την μάσκαρα στη θέση τους. Το αμφιλεγόμενο touche eclat αποτελεί ένα από τα all time favorite προϊόντα μου. Το χρησιμοποιώ τόσο για τους κύκλους μου (ω ναι!) όσο και για να καλύψω μικρές ατέλειες καθώς και να φωτίσω τα μήλα μου. Μου αρέσει πολύ η σύνθεση του είναι όσο πρέπει λεπτόρευστη δίνει υπέροχο φως χωρίς να έχει shimmer και καλύπτει σε ένα μέτριο βαθμό τις ατέλειες. Το μολύβι που παίρνω μαζί μου είναι ένα plum μολυβάκι το οποίο χρησιμοποιώ μόνο στις ρίζες των βλεφαρίδων μου για να δώσω βάθος στο βλέμα. Τέλος, επειδή λόγω ζέστης και υγρασίας σπάνια φοράω gloss (όλα μου φαίνονται κολλώδη)χρησιμοποιώ το κραγιόν της Bobbi Brown που βλέπετε το οποίο είναι σε γλυκιά nude απόχρωση με μια υποψία ροζ, ενυδατικό και γυαλιστερό όσο πρέπει.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.
Θα ήθελα να μάθω τι προϊόντα μακιγιάζ παίρνετε μαζί σας εσείς στις διακοπές σας οπότε περιμένω τα σχόλια σας!
Demi.

11 σχόλια :

  1. The lipstick looks amazing,I think I need to look for a dupe asap :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαινονται ολα τελεια!
    Στις διακοπες παντα μα παντα κανω το λαθος να παιρνω σχεδον ολα τα καλλυντικα μου μαζι.. Και φυσικα καταληφω να χρησιμοποιω το 1/10 απο αυτα!
    Φετος θα προσπαθησω να ακολουθησω το παραδειγμα σου :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. iii, pws ta kataferes na mazepseis toso liga? egw sinithws ksefeugw k kouvalaw apeira kallintika ta opoia oute kan xrisimopoiw! ta sigxaritiria mou ma cherie demi, bravo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι ωραία! Καλές μας διακοπές. Κι εγώ σύντομα φεύγω για λίγες μέρες. Ομοίως, δεν κουβαλάω πολλά πράγματα, τα κλασικά και αγαπημένα και σίγουρα δεν αποχωρίζομαι με τίποτα το αγαπημένο μου μαύρο μολύβι και ένα κρεμώδες ρουζ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα προσθέσω ένα κοραλί κραγιόν και θα κρατήσω το ποστ σου ως "to copy" για τις διακοπές μου!! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ax oloi feigoume girizoume!!!prosopika dn vafomai idiaitera genika kai akomi ligo stis diakopes..aparaitita antiliako omos,poudra k maskara!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ μπραβο σου Demi μου που μπορεσες να παρεις τοσα... Εγω δεν μπορω!!!... Δεν γινεται, γιατι παντα σκεφτομαι οτι θελω να εχω επιλογές... Και με τα ρουχα το ιδιο... Ο καημος του αντρα μου που κουβαλαω ολο το σπιτι καθε φορα!!! Μαλλον πρεπει να παρω το παραδειγμα σου γι'αυτες τις διακοπες! Φιλακια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @chincilla if you find please inform us this lipstick is a gift but it is an expensive one

    @Artemi και εγώ έτσι έκανα μέχρι πέρσυ που πήγα Σαντορίνη και επειδή ταξίδεψα με αεροπλάνο δεν μπορούσα να πάρω το βαλιτσάκι μου...και να φανταστείς ούτε τις μισές ημέρες δεν βάφτηκα

    @ Υ σε ευχαριστώ κορίτσι...απλά πράγματα και βασικά 2 σε 1 προϊόντα και θα εκπλαγείς ότι μπορείς και εσύ να το κάνεις

    @Μαρίζα καλά να περάσεις περιμένουμε εντυπώσεις...καλή ιδέα το υγρό ρουζ αφήνει ένα φρέσκο αποτέλεσμα!!!

    @Ναταλι...λες να πάρω και το vegas volt μαζί μου...χμ....με προβλημάτισες Lolololo

    @fashionable και εγώ πολλές φορές δεν βάφομαι είναι θέμα διάθεσης

    @Χριστίνα....με τα ρούχα και εγώ παίρνω πάρα πολλά οπότε είπα κάπου να το περιορίσω το θέμα...στις διακοπές μου θέλω να είμαι πιο ξέγνοιαστη αρκετά έχω στο κεφάλι μου....και ο καλός μου γκρίνιαζε πολύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ την αγαπημένη μου μάσκαρα

    simfono kai i YSL i kaliteri. prosopika epidi to kalokairi stin ellada einai poli zesto afino piso oti einai powder kai pairno sto neseser mou pragmata se igri i se stick morfi. sigoura YSL mascara kai ena cream blush (tipou stila, i mac), ena kragion i lipgloss iridizon tipou chanel i radiant kai igri skia tipou guerlain. ependio sigoura se kalo SPF kai kales enidatikes gia to soma. mou aresei i epidermida pou gializei. kai vevea mia poudra tis benefit tin kitten poy xarizei lampsi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου φαίνεται πως το post σου θα γίνει clopy-paste και για τις δικές μου διακοπές!x

    ΑπάντησηΔιαγραφή