At last a decent toner that smells right!

Καλησπέρα σας.
Φαντάζομαι οι περισσότερες από εσάς γυρίσατε από τις διακοπές σας όπως και εγώ αν και ομολογώ ότι δεν μου έφτασαν οι μέρες! Τέλοσπαντων, επιστρέφω και στη blogόσφαιρα μετά από αρκετή απουσία και σήμερα το ποστ μου είναι αφιερωμένο σε ένα toner το οποίο αγόρασα ειδικά για τις διακοπές μου. Αναφέρομαι στο Seaweed Clarifying Toner το οποίο αγόρασα από τα Body Shop με έκπτωση 20% αν θυμάμαι καλά γύρω στα 7-8 ευρώ. Είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο και επειδή το toner είχε αρχίσει να με κουράζει τον τελευταίο καιρό ειδικά η μυρωδιά του αποφάσισα να το πάρω.



Βασικό συστατικό του  toner είναι εκχυλίσματα από φύκια τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ορυκτά στοιχεία, αντιοξειδωτικά που προστατεύουν το δέρμα, βιταμίνες που θρέφουν εξισορροπούν καθαρίζουν την επιδερμίδα σε βάθος.

Μπορώ να πω ότι σπάνια συμπαθώ προϊόντα περιποίησης προσώπου με την πρώτη φορά με το συγκεκριμένο όμως ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Καταρχήν, μου άρεσε το μπουκαλάκι  η διακριτική μυρωδιά του toner καθώς και η σύσταση του η οποία θυμίζει face spray νεράκι. Αφού έκανα τον καθημερινό καθαρισμό μου χρησιμοποίησα λίγη ποσότητα σε ένα cotton pad και μόλις το άπλωσα στο πρόσωπο μια υπέροχη αίσθηση δροσιάς κατέκλυσε το δέρμα μου. Περνώντας το προσεκτικά σε όλη την επιφάνεια του προσώπου μου ένιωσα στο δέρμα μου να αναπνέει και να είναι πάρα πολύ απαλό, επιπλέον αφού απορροφήθηκε άμεσα δεν παρατήρησα το παραμικρό ίχνος λιπαρότητας. Τέλος, βλέποντας το cotton pad παρατήρησα ότι με τη λοσιόν είχαν απομακρυνθεί και αρκετά υπολείμματα ρύπων από το κάτι το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα μιας και ήμουν λίγο επιφυλακτική με το νέο προϊόν.

Τη λοσιόν την χρησιμοποιώ εδώ και 25 ημέρες μέσα στις οποίες μεσολάβησαν ολιγοήμερες διακοπές στην θάλασσα, αρκετή δουλειά, αρκετή ζέστη και αρκετό απαγορευμένο φαγητό. Επειδή και οι τέσσερις παραπάνω παράγοντες φτάνουν και περισσεύουν για να γεμίσει το πρόσωπο μου αντιαισθητικά μικρά σπυράκια και αρκετά μαύρα στίγματα μιας και η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή προς μικτή μπορώ να πω ότι σε όλο αυτό το διάστημα ούτε σπυράκια είδα ούτε οι πόροι του προσώπου μεγάλωσαν. Επειδή η λοσιόν για την επιδερμίδα μου είναι σημαντική και μέρος της καθημερινής μου ρουτίνας για να την κρατήσω σε ισορροπία, μπορώ να πω με σιγουριά ότι η λοσιόν συνέβαλε τόσο στη ρύθμιση της λιπαρότητας όσο και στη διατήρηση ενός λαμπερού προσώπου. Σίγουρα θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ και εφόσον δεν με κουράσει έχει μια δική της θέση στο ντουλάπι με τα προϊόντα περιποίησης μου.

Εσείς την έχετε χρησιμοποιήσει; Σκέφτομαι να ρίξω μια ματιά και στην υπόλοιπη σειρά περιποίησης προσώπου έχετε να μου συστήσετε κάτι;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

7 σχόλια :

  1. Oxi, den tin exw dokimasei, alla vre Demi! M'auti ti glafiri perigrafi sou itan san na tin eniwtha sti fatsa mou! E, twra, ti thelw! xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exo dokimasei ti losion katharismou/demakigiaz i opoia einai eksairetiki kai to tzel katharismou to opoio einai athlio: stin arxi dimoirgei mia aisthisi oti se kaiei....mallon einai ok gia to kalokairi pou idroneis alla gia xeimona den tha to sinistousa ektos pia kai an exeis super lipari epidermida. pantos kai ena sapouni vitaminis e apo body shop den me enthousiase kai exo vgalei to siberama oti i seira gia to prosopo tou body shop den einai kai oti kalitero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε κι εγώ την έχω δοκιμάσει αλλά θα συμφωνήσω με τη Υ! Τώρα θα τη δοκιμάσω λόγω περιγραφής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Y αν πραγματικά έχεις μικτή ή λιπαρή επιδερμίδα την συνιστώ!!!
    @lady ω χαίρομαι που η λοσιόν έχει και την δική σου έγκριση μιας το κατέχεις καλά το θέμα...θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου για τα υπόλοιπα κρίμα και λατρεύω τα gel καθαρισμού!
    @ Χριστίνα χαχαχαχχα τη συνιστώ και σε εσένα τότε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι από αυτούς που δε θεωρούν τη λοσιόν απαραίτητη αλλά τελευταία κάνω προσπάθεια να την εντάξω στον καθημερινό καθαρισμό. Ίσως πάλι να μην έχω βρει την κατάλληλη για μένα, θα κάνω μια βόλτα από το Body Shop σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Natalie πολλοι αισθητικοί ισχυρίζονται ότι η λοσιόν σε κανονικά δέρμα δεν είναι απαραίτητη...για εμένα δυστυχώς είναι αναγακαία! πάντως η συγκεκριμένη είναι για μικτά και λιπαρά πρόσωπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχω χρησιμοποιήσει πολλά προ'ι'όντα απο το body shop και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.. όσον αφορά το toner,λέω να το βάλω στη wish list μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή