Beauty Products wish list!

Σήμερα είναι "επίσημα" η τελευταία ημέρα του καλοκαιριού....λέμε τώρα γιατί εγώ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι όσο κρατάει ακόμα αυτή η αφόρητη ζέστη θα προσπαθήσω να κάνω κάνα δύο-τρία μπανάκια ακόμα! Το φθινόπωρο και ο χειμώνας με θλίβουν, μετά από μια μικρή ανάσα όπου αφήνεις πίσω σου σπίτι, δουλειά, υποχρεώσεις, τηλεόραση, ίντερνετ και τα σχετικά επιστρέφεις στην πεζή πραγματατικότητα. Ο Σεπτέμβρης για εμένα είναι μήνας αναδιοργάνωσης και βέβαια ανανέωσης. Ουσιαστικά ψάχνω αφορμή για να "καλοπιάσω" την μελαγχολία μου γεμίζοντας το νεσεσέρ μου με νέα beauty products! Βέβαια φέτος αν και κατάφερα περιτέχνως να αποφύγω άσκοπες αγορές το budget μου είναι αρκετά περιορισμένο γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι, όπως λέει και η γιαγιά μου. και θα πρέπει να προσέχουμε για έχουμε (λέμε τώρα).
Στο σημερινό μου ποστ θα συμπεριλάβω όλα αυτά που θα ήθελα αυτή τη στιγμή να υπάρχουν στο βαλιτσάκι μου και επειδή θα χρειαστώ τις πολύτιμες συμβουλές σας θα ήθελα απλά να με βοηθήσετε ώστε να μειώσω τη λίστα χωρίς τύψεις! Ξεκινάμε λοιπόν:

  • Maybelline Eye Studio gel liner, διάβασα και άκουσα πολύ καλά λόγια στο youtube είμαι κολλημένη χρόνια με το Fluidline Blacktrack της Mac αλλά είμαι περίεργη τόσο για την υφή του όσο και για το βουρτσάκι.
  • Το περίφημο Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser της Liz Earle. Πολλές από εσάς το γνωρίζετε το έχετε δοκιμάσει και έχω ακούσει τα καλύτερα. Τώρα που τελειώνει το 3-step της Clinique από το οποίο έμεινα αρκετά ευχαριστημένη, πέραν της λοσιόν η οποία είχε πάρα πολύ δυνατή μυρωδιά, θέλω να δοκιμάσω κάτι νέο και friendly bugdet. Από την ίδια σειρά σκοπεύω να πάρω και τη λοσιόν και την ενυδατική κρέμα αν ακούσω καλά λόγια από εσάς.

  • Το airbrush concealer της Clinique το οποίο χρησιμοποιεί συχνότατα η Liza Eldridge σε πάρα πολλά tutorial της. Η σχέση μου με το concealer είναι περίεργη ανάλογα τη διάθεση μπορεί να φορέσω κάτι αρκετά καλυπτικό μέχρι και καθόλου. Το συγκεκριμένο concealer θέλω να δω αν είναι κοντά στην φιλοσοφία του Touche eclat του YSL και μιας και κοστίζει φθηνότερα πιστεύω ότι αξίζει μια ευκαιρία.
  • Λατρεύω τις παλέτες σκιών μόλις είδα ότι η Make Up for Ever λανσάρει την νέα Smoky παλέτα είπα από μέσα μου (Θεέ μου γιατί δεν με λυπάσαι;).  Από τη συγκεκριμένη εταιρεία έχω δοκιμάσει την aqua cream σκιά και τα μολύβια της νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω και τις combact σκιές της αν και είμαι περίεργη να δω την τιμή της.
  • Η Estee Lauder λανσάρει σε λίγες ημέρες στην Ελλάδα τη σειρά Modern Mercury. Σας το έχω ξαναπεί λίγες φορές ενθουσιάζομαι με προϊόντα από τις διαφημίσεις του το συγκεκριμένο με ξετρέλανε και αφού διάβασα και το κείμενο όπου αναφέρει μεταξύ άλλων ότι "το σύστημα “tri-brid” που συνδυάζει υφή υγρού, πούδρας και τζελ φέρνει την επανάσταση στο μακιγιάζ με το νέο Pure Color Illuminating Powder Gelée. Αυτή η πρωτοποριακή, μοναδική σύνθεση «πολυ-πούδρας» δημιουργεί έναν θεατρικό υποφωτισμό με shimmer στο δέρμα αν χρησιμοποιηθεί στεγνή, και μία εκρηκτική χρωματική καταιγίδα αν χρησιμοποιηθεί σε υγρή μορφή" έγινα ακόμα πιο ανυπόμονη και περίεργη.
  
  • Η Benefit έχει έρθει "επιτέλους" στην Ελλάδα από αρχές Ιουνίου αν θυμάμαι καλά. ¨Ενας λόγος που κρατήθηκα μακρυά από τα Sephora αυτό το καλοκαίρι ήταν αυτή η εταιρεία ,γιατί δυστυχώς με μια μικρή έρευνα που έκανα η τιμούλες είναι λίγο τσιμπημένες σε σχέση με online καταστήματα και για μια ακόμη φορά βλαστήμισα από μέσα μου ,γιατί θα πρέπει να πάλι να κάτσω στο pc και να ψάξω το καλύτερο bargain ή να περιμένω ένα free shipping day για να τα πάρω σε φυσιολογικές τιμές (γιατί να μην μένει η καλύτερη μου φίλη στας Αγγλίας; lolololol). Κατέληξα στο πούδρα Powderflage στο primer Porefessional και στη μάσκαρα Badgal της οποία το βουρτάκι μου θυμίζει ολίγον της αγαπημένης μου  Effect faux cils του YSL.
  • Η κρέμα ματιών μου τελείωσε προς το παρόν χρησιμοποιώ το Caffeine roll-on της Garnier το οποίο με εξέπληξε ευχάριστα τόσο για την ελαφριά κάλυψη των λεπτών γραμμών μου κάτω από το μάτι όσο και για τη μικρή βελτίωση των μαύρων κύκλων μου. Βέβαια επειδή φέτος κλείνω τα γνωστά -άντα ναι τα 30 εννοώ (όχι ότι έχω θέμα εγώ νιώθω ακόμα 21) θέλω μια κρεμούλα αντιρυτιδική η οποία να κάνει το κατιτίς παραπάνω. Τη συγκεκριμένη  κρέμα του Korre θέλω να τη δοκιμάσω γιατί την χρησιμοποιεί η Karen από το Make and Beauty Blog και επειδή γενικά κάτι καλό έχω ακούσει. Έχετε να μου προτείνετε κάτι καλύτερο σε κρέμα πάντα friendly budget και χωρίς πολλά πολλά parabens κλπ.;

  •  Η προηγούμενη πούδρα μου τελείωσε και επειδή τον τελευταίο καιρό όταν μακιγιάρομαι χρησιμοποιώ μόνο πούδρα (είμαι τεμπέλα το ξέρω) είπα να δοκιμάσω την Blot Powder της Mac η οποία είναι ότι ψάχνω σε μια πούδρα διακριτικό φινίρισμα, κάλυψη της αντιαισθητικής γυαλάδας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνης της ή και με foundation. Λέω να την δοκιμάσω σε σχέση με τη skinfinish της Mac εσείς τι λέτε;
  • Τα έχω δει εδώ και καιρό τα τριγυρνάω στο μυαλό μου και από τη μια λέω μόδα είναι θα περάσει από την άλλη είναι τα μόνα crackle που με ενθουσίασαν. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από τα βερνίκια της China Glaze δεν ξέρω για τα crackles της όμως για τα οποία διάβασα και κάποια μη ενθαρρυντικά σχόλια. 
  •  Σκέφτομαι επίσης να αλλάξω άρωμα. Τα αρώματα του οίκου burberry μου άρεσαν ανέκαθεν κάποια εποχή φορούσα το weekend αλλά μετά κόλλησα με το Issey Miyake και Light Blue των D&G. Πρόσφατα ο οίκος λάνσαρε το άρωμα Body το οποίο εκτός από εκπληκτική συσκευασία θέλω να πιστεύω ότι μυρίζει τέλεια. Το έχει δοκιμάσει καμιά σας;
 Αυτά λοιπόν περιλαμβάνονται στη φθινοπωρινή wishlist μου. Περιμένω τις γνώμες σας καθώς και τις προτάσεις σας.
Demi  

12 σχόλια :

  1. Demi μου τέλεια η wish list σου! Το Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser της Liz Earle το εχω δοκιμάσει και ειναι πολυ καλο! Για τα αλλα της σειρας δεν μπορω να σου πω ομως... Θελω και εγω το concealer της Clinique!! Γενικα οτι λεει η Lisa Eldridge σε καθε video της θελω να παω και να τα αγοράσω ολα!!!!! Επισης θελω και εγω την παλεττα της MUFE! Δεν ειχα ακουσει για την σειρα της Estee Lauder, αλλα τωρα που μου το ειπες σιγουρα θα της ριξω μια ματια (και δυο μπορω να σου πω!!!). Για τα προϊόντα της Benefit, προσωπικά μου αρεσει πολυ η μασκαρα της, αλλα εχω ακουσει σε πολλες οτι δεν τους αρεσε... Γουστα ειναι αυτα.. Το powderflage το εχω, και ενω μπορω να πω οτι ειναι ενα καλο προϊόν, δεν ξερω αν θα το ξαναγόραζα... Νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο, και κανει οτι κανει και η hd powder της MUFE... Δηλαδη δεν χρειαζόταν να το αγορασω... Τωρα για το Porefessional δεν εχω ακουσει καλα λογια, αλλα δεν το εχω δοκιμασει για να σου πω... Το Body θελω να το μυρισω και εγω! Τελικά νομιζω οτι θα ερθω μαζι σου οταν πας για ψωνια!!!;) Φιλακια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την λίστα σου έχω το Powderflage της Benefit και δεν μπορώ να πω πως είναι κάτι ιδιαίτερο, τουλάχιστον που να αξίζει τα λεφτά του. Δεν ξέρω αν οι τσιμπημένες τιμές στην Ελλάδα οφείλονται στην τιμολογιακή πολιτική της Benefit ή της Sephora, αλλά, δεν παλεύονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi μου πολύ ωραία η wish list! Το καλοκαίρι πάντως δεν τελειώνει ακόμα, ίωση περνάει απλά - Lol. Αν και μετά τις 21/09 συνεχίσει η κατάσταση αυτή... τότε ναι... μπορεί να έχει πράγματι μπει το φθινόπωρο (δυστυχώς)!! Πάντως για το άρωμα και τα προϊόντα estee lauder & clinique είναι ευκαιρία να τα πάρεις αυτή τη βδομάδα που έχει 25%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi, ti zimies einai autes pou mou kaneis? Kai mou anoigeis tin oreksi gia shopping, kai mou dineis stoxous! Ntropi sou, adistakto gynaio! :P
    To blot powder tis mac to exw, kai otan teleiwsei den prokeitai na to ksanaparw. Einai ypervolika matte panw sto derma kai me kanei na fainomai apla... monodiastati.
    Twra auto to abra-katabra pragma tis estee lauder mou exei kentrisei tin periergeia e! To thelw edw kai twra!
    Teleia lista pantws
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tha ta po grigora giati viazomaiii.

    benefit mascara: not good my friend. not good. faux cils kai kseor psomi.
    liz earle - den tin boro aftin tin mirodia panagia mou...
    exo dokimasei tin krema imeras kai nixtas apo tin seira kersetini tou korre kai einai poli kali. ipotheto kai i krema mation? let me know giati psaxno kai ego gia ena next buy meta tin embryolisse.

    gia modern mercury e entaksei tis teleftees sezon o tom pecheux exei kanei thavmata, ie exei vgalei apisteftes silloges. afti i high tech poudra mou exei kentrisei ti fantasia mazi kai to fuschisa velvet kragion.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τα σχόλια!
    @christina αν πάμε οι δυό μας για shopping δεν μας σώνει τίποτα θα το ήθελα όμως πάρα πολύ!!!

    @Scrapgal καλώς ήρθες στο blog μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο και χαίρομαι που συμφωνούμε!!!

    @mariza εννοείται κοριτσάκι μου ότι πάντα με 25% αγοράζουμε μισώ όταν έχω χρειαστεί κάτι άμεσα και το έχω πληρώσει κανονικά!

    @Υ αχ βρε κορίτσι με έκανες και γέλασα με την ψυχή μου...σόρρυ ρε συ αλλά που να με έβλεπες προ δύσκολων καιρών η κάρτα μου στέναζε!!! Θα το έχω υπόψην μου για την blot powder

    @lady...ωχ το Liz earle μυρίζει περίεργα μη μου πεις και έχω θέμα με τις μυρωδιές....ναι την κρέμα και εγώ θα την πάρω μόλις βρω χρόνο θα περάσω από το φαρμακείο θα έχεις σίγουρα feedback!!!Τελικά χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που εντυπωσιάστηκα!!!Είδωμεν!

    Φιλιά σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hey you!telleio blog !apo dw kai pera fanatiki rader kai follower!teleio blog! http://thestyle-guide.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. tis liz earle exoun mia bonatical mirodia. emena prosopika den mou aresei. tora an boreis na deis prota se deigma psaxto etsi. aplos ego prosopika eimai periergi me afti ti mirodia tin opoia eoxun kai ta dr hausckha px, ta neals yard...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @eleytheria καλώς όρισες στο Blog μου είμαι ήδη και δική σου follower

    @ lady θα το κοιτάξω το σκέφτομαι σοβαρά για δειγματάκι εμένα με ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές αυτές που μου σπάνε τη μύτη μάλλον μια δοκιμή θα μας πείσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλη μου επέστρεωα και εγώ μετά από 5 εβδομάδες χαλάρωσης και μπήκα αμέσως στην φθινοπωρινή διάθεση! Φυσικά εδώ ο καιρός δεν μου επιτρέπει να κάνω και κάτι διαφορετικό!!
    Ωραίες οι επιλογές σου, το άρωμα το δοκίμασα αλλά δεν μου άρεσε πολύ, ίσως γιατί είμαι λίγο περίεργη με τα αρώματα...
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε λοιπόν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/9/11, 11:19 π.μ.

    Τέλεια η λίστα!
    Κρέμα ματιών θα πρότεινα κάποια από τις σειρές της Neals' Yard Remedies που είναι οργανική χωρίς parabens και χημικά.
    Η Benefit ενώ ακούγονται διάφορα, δεν με ξετρελαίνει. Ίσως δεν της έχω δώσει και τη σωστή ευκαιρία.
    Concealer μ'αρέσει το νεο beauty secret της Madina Milano και τέλος Tom Pecheux πολύ ταλέντο.Έδωσε νέα πνοή στη γερασμένη Εστεε!btw,δες και το http://www.beautypaths.eu έχει καλές τιμές!
    Φιλιά,
    Ματινίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματι μας κανεις ζημια!!
    Αν γραψω την δικη μου wish list,δεν φτασουν 2 σελιδες!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή