A lovely bargain alert

Καλησπέρα σας!
Έχει περάσει καιρός από το τελευταίο μου ποστ αλλά σήμερα, αφού έφτιαξα μια τυροπιτούλα που εύχομαι να τσακίσουμε με φίλους το Σαββατοκύριακο, βρήκα λίγο χρόνο να σας γράψω για μια πολύ καλή προσφορά που πέτυχα σε ένα φαρμακείο σε χωριουδάκι της Χαλκιδικής. Αφού λοιπόν ξέμεινα (κλασσικά) από αντιηλιακό επισκέφτηκα το κοντινότερο φαρμακείοαν αζητώντας κάτι σε συσκευασία spray με μεγάλο δείκτη προστασίας, με τον φόβο βέβαια ότι θα το χρυσοπλήρωνα μιας και όλοι γνωρίζουμε ότι αρκετά καλλυντικά είναι υπερτιμημένα στην επαρχία. Για καλή μου τύχη λοιπόν έπεσα πάνω σε μια προσφορά του Korre, όπου έδινε δώρο την αντιηλιακή προσώπου σε κανονική συσκευασία!

Το αντιηλιακό είχε δείκτη 50spf είναι αδιάβροχο και από ότι διάβασα στην συσκευασία ως ένα από τα κύρια συστατικά του ήταν το γιαούρτι και μάλιστα το βρώσιμο βιολογικό! Το γιαούρτι όπως αναγράφει και η συσκευασία λόγω της λακτόζης αυξάνει τα επίπεδα υγρασίας στις ανώτερες στοιβάδες με αποτέλεσμα να σου προσφέρει μια αίσθηση δροσιάς. Κάτι άλλο που είδα και με ευχαρίστησε ήταν ότι περιλαμβάνει και αλόη που όλοι γνωρίζουμε τις θεραυπευτικές και καταπραϋντικές της ικανότητες.

Το αντιηλιακό έχει μια περίεργη μυρωδιά, σίγουρα όχι γιαουρτιού αλλά νομίζω ότι είναι λίγο όξινη και αρκετά δυνατή τουλάχιστον για τη δικιά μου μύτη. Βέβαια αν και είναι παχύρευστο (όχι στόκος) απορροφάται γρήγορα και η αίσθηση δροσιάς που υπόσχεται όντως υπάρχει, όχι σε μεγάλο βαθμό αλλά υπάρχει.

Το αντιηλιακό προσώπου το δοκίμασα σήμερα το πρωί έχει και αυτό δείκτη 50 και είναι αδιάβροχο. Ανοίγοντας τη συσκευασία και αφαιρώντας την προστατευτική μεβράνη είδα μια μικρή τρυπούλα στο στόμιο του, η οποία με παραξένεψε για λίγο, αλλά πιέζοντας το σωληνάριο κατάλαβα ότι λόγω της συμπηκνωμένης σύνθεσης της κρέμας ορθά η εταιρεία χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη συσκευασία. Η κρέμα είναι πολύ παχύρευστη, δεν είναι tinted και αυτό που με χάλασε ήταν η μυρωδιά. Δυστυχώς για τη δική μου μύτη είναι αρκετά έντονη και ακόμα όταν απορροφήθηκε τελείως για καμιά ώρα περίπου δεν μπορούσα να μυρίσω τίποτα άλλο εκτός από την κρέμα. Κατά τ' άλλα η κρέμα αν και αρκετά πηχτή δεν μου δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα με την  λιπαρότητα του δέρματος μου ούτε είδα έντονες γυαλάδες ούτε ζουμάκια να τρέχουν. Βέβαια αυτό θα το ξέρω καλύτερα το σκ μετά από μια δοκιμή στην παραλία.

Ιδού και οι φωτογραφία:
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι μετά την apivita το αντιηλιακό σώματος μου άρεσε περισσότερο μιας και είναι λίγο πιο παχύρευστο που προσφέρει μια μικρή αίσθηση δροσιάς και έχει και μεγαλύτερο δείκτη προστασίας. Την κρέμα προσώπου δεν νομίζω ότι θα την χρησιμοποιήσω μιας και η μυρωδιά της με ενοχλεί οπότε θα πάει δωράκι στην αγαπημένη μου μαμά. Πάντως για 18 ευρώ πιστεύω ότι είναι μια πάρα πολύ καλή προσφορά για την αγορά δύο αρκετά αξιόπιστων αντιηλικακών τα οποία εκτός από υπέροχες συσκευασίες είναι paraben silicone και τα γνωστά free.

Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

6 σχόλια :

  1. Ειναι σιγουρα ενα πολυ καλο ''deal''!
    Εγω παλι χθες πηγα Hondo's κ πηρα ενα της L'oreal με δεικτη 20,γιατι θελω να μαυρισω λιγο,και ειχε -50%! Μονο 7ευρω δηλαδη!

    Γυρνωντας σπιτι θυμηθηκε η ψιλικατζου να μου φερει το In Style Αυγουστου που της ειχα παραγγειλει πριν καμια βδομαδα.. Ειχε δωρο ενα αντηλιακο της Freezyderm με δεικτη 20 κ αυτο! Εχει κ αυτο μια περιεργη μυρωδια αλλα το καλο ειναι η ποιοτητα του,απο οσο εχω ακουσει αλλα κ το οτι χρησιμοποιειται κ στο σωμα αλλα κ στο προσωπο.. Ετσι γραφει απ'εξω τουλαχιστον..

    Οποτε πια ειμαι καλυμμενη απο αντηλιακα!

    Σε ζαλισα ε? lol

    Πολλα φιλια!

    P.S Με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω κ εγω τυροπιτα!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Den 3erw gia tis ypoloipes alla kai mena h tyropita me sygkinise perissotero!!!!! Egw kouklitsa kalypthika gia fetos (isws kai gia tou xronou) me auto tis Clinique pou synexizw na to latreuw...gia to swma akoma den exw agorasei kai thelw na xtypizw tin pissa tou Carroten...mpas kai apo glaktokomiko proion ginw arapina mauri erwtiara!!!!
    Filiaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ χρησιμοποιώ τις Avene.. Πολύ καλή η προσφορά πάντως!! Καλά να περνάς φίλη μου!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή προσφορά, την είχα δει στο φαρμακείο και θα την έπαιρνα αν δεν είχα πάρει ήδη αντηλιακά. Κρίμα που δε μυρίζουν ωραία, είμαι κι εγώ λίγο ευαίσθητη με τις μυρωδιές ειδικά στα προϊόντα για πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A kala, den to sizitame, o Korres mou exei kanei megali zimia m'autes tis prosfores tou. To kalo einai oti sinithws einai poli kales prosfores, kai me ta perissotera proionta tous pou exw dokimasei den eixa provlimata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. egw pou eixa agorasei persy antiliako proswpou me arwma karpouzi tou korres imun polu euxaristimeni !:)
    s euxaristume gia to review! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή