Όταν ένα beauty gudget και μια all time classic σκιά φθάνουν στο γραμματοκιβώτιο σου!

Καλησπέρα σας!!!!

Ξέρω τον τελευταίο καιρό έχω αραιώσει κατά πολύ τις αναρτήσεις μου και ζητώ μια μικρή συγνώμη γι' αυτό! Δεν θα δικαιολογηθώ μιας και είμαι σίγουρη ότι ξέρετε όλοι σας ότι για να μπαίνει το blog σε δεύτερη μοίρα,  έχω πήξει κάπου ανάμεσα στην τρελή δουλειά, στις άπειρες υποχρεώσεις και σε κανά τελευταίο μπανάκι μιας και το καλοκαιράκι συνεχίζεται. Σήμερα λοιπόν αν και λίγο αργά (ναι τον τελευταίο καιρό κοιμάμαι τόσο νωρίς) είπα να το ξενυχτίσω και το post μου είναι αφιερωμένο σε δύο υπέροχα δωράκια που κέρδισα (oh yes) από το Beautyblog.gr! Η Τζούλια μου έστειλε μια all time classic σκιά της Max Factor (02 Creme Champagne)  καθώς και ένα απίστευτο beauty gudget το οποίο είναι ενα "πυργάκι" με 6 lip gloss της Sephora!

For the record, να διευκρινίσω εδώ ότι ποτέ μου δεν είχα δοκιμάσει σκιές της Max Factor, αν και κατά καιρούς ήμουν και είμαι φαν αρκετών προϊόντων της π.χ. το Lasting Perfomance ήταν στα νιάτα μου το αγαπημένο μου foundation και η 2000 calorie παραμένει για εμένα μια πολύ καλή μάσκαρα, ποτέ μα ποτέ όμως δεν μπήκα στον πειρασμό να δοκιμάσω σκιές (κολλημένη με τη Mac λέμε)! Αυτό που μου άρεσε στη συγκεκριμένη είναι πέραν της προσεγμένης συσκευασίας της, είναι το χρώμα το οποίο είναι ένα σαμπανί με ψυχρό περλέ φινίρισμα,  ιδανικό για κάθε στιγμή της ημέρας και για κάθε εποχή του χρόνου. Μια τέτοια απόχρωση μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μόνη της (πρωινό μακιγιάζ), ως βάση για να τονίσεις μια "αδύναμη" ροζ σκιά η ακόμα και ως highliter τόσο για την εσωτερική γωνία του ματιού όσο και κάτω από το τόξο του φρυδιού! Η υφή της είναι βελούδινη, η σύνθεση της αρκετά καλή και η αποτύπωση του χρώματος ικανοποιητική (με ένα καλό primer διαρκεί γύρω στις 6-8 ώρες).

Πάμε τώρα στο gudgeτάκι "πυργάκι" το οποίο μου έκλεψε την καρδιά! Γενικώς γνωρίζετε το θέμα μου με τα gloss ειδικά το καλοκαίρι (δεν φοράω δεν τα αντέχω με τόση ζέστη) αλλά όσο ξεκινάει η φθινοπωρινή δροσούλα επιστρέφουν πίσω στο νεσεσέρ μου. Τι μου άρεσε στο gudget gloss:
  • Η υπέροχη συσκευασία του η οποία είναι λίγο μεγαλύτερη από ένα στυλό πράγμα που σημαίνει ότι δεν πιάνει πολύ χώρο μέσα στην τσάντα μου! ΄Ετσι έχω 6 gloss σε 1 και ανάλογα τη διάθεση και την περίσταση χρησιμοποιώ το κατάλληλο.
  • Η χρωματική παλέτα η οποία περιλαμβάνει τις εξής αποχρώσεις: διάφανο, γλυκό μπεζ με ασημί και λιλά glitter, παστέλ ροζ,  ανοιχτό κοραλί με ασημί glitter, σομόν με χρυσό glitter και ένα γλυκό βατομουρί (θα το πω) με μπλε και ροζ glitter. Αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα τους σίγουρα θα ήταν η τελευταία με διαφορά (τέλεια απόχρωση για τα wine stain lips που είναι φέτος στη μόδα).
  • Τα gloss δεν τοποθετούνται κουμπωτά το ένα στο άλλο αλλά βιδώνουν μεταξύ τους κάτι που μας προφυλάσσει από ατυχήματα μέσα στο νεσεσέρ (ειδικά αν είστε αδέξια όπως εγώ).
  • Η μυρωδιά! Ναι καλά διαβάζεται ξέρετε ότι η μύτη μου είναι λίγο ευαίσθητη και  δεν μπορώ κάποιες μυρωδιές. Λοιπόν, τα gloss έχουν μυρωδιά και μάλιστα φρουτένια αλλά είναι ανεκτή, με λίγα λόγια δεν ξεπερνάει τα όρια που θα το αφορίζανε στα likable προϊόντα μου αλλά δεν μπορώ τη μυρωδιά!
Ιδού και μερικές φωτογραφίες καθώς και swatches:


Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Τζούλια για τα υπέροχα δωράκια που μου έστειλε! Αν δεν είστε φαν του blog της σας προτείνω ανεπιφύλακτα να γίνεται μιας και εκτός από τους υπέροχους διαγωνισμούς, η Τζούλια ως beauty editor σας πληροφορεί από τις πρώτες για ότι νεότερο κυκλοφορεί στην αγορά! Διαβάζοντας το blog όσο και τα σχόλια των αναγνωστριών της θα δείτε ότι έχει δημιουργηθεί μια υπέροχη παρέα από γυναίκες που γνωρίζουν από beauty products και ανταλλάσουν μεταξύ τους πολύ χρήσιμες απόψεις και συμβουλές. Πατήστε εδώ για το link του blog της και εδώ για το fan page της στο facebook.

Περιμένω όπως πάντα τα σχόλια σας!
Demi

11 σχόλια :

  1. Einai polu wraia kai ta duo.. :)Eidika to purgaki apo lip gloss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax, ti kalo to pyrgaki! To thelw k gw gia ti tsanta mou! Poli voliko.
    Paw na eksereunisw to blog tis tzoulias, den to kserw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίμαι fan του beautyblog εδώ και πολύ πολύ καιρό...Και από εκείνο, έμαθα και για το makeyourselfupwithdemi και σίγουρα θα το παρακολουθώ κι αυτό!! Τα δωράκια της Τζούλιας είναι πάντα σούπερ!! Υπέροχη και η πυραμίδα με τα lip gloss !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήμουν σίγουρη οτί το πυργάκι θα σας άερεσε πολύ
    @Claire καλωσόρισες στο blog μου nice to see you here!
    @ Υ είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ το blog της Τζούλια φιλάκια κούκλα!
    @Κατερίνα καλωσόρισες στο blog μου πολύ χαίρομαι πολύ που σου άρεσε θα τα λέμε πιο συχνά τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Max factor den me travaei katholou , den ksero gt ala den exo oreksi na agorazw to idio kai me tin Maybeline. Oxi oti exo vrei provlima me tin Max factor kai tin Maybeline aplos den me travaei !!

    Tis Sephora to lipgloss einai teleio kai tha thela poli na to paro !!An kai den volevi na to kouvalas mazi sou pistevo einai oreo gia travelling kai gia doraki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poli oraio deixnei!mou aresan poli i apoxroseis tou...prepei na einai poli xristiko!megeies...filakia!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pwpw to purgaki m ta lipgloss einai panemorfo!!! kai h domh tou alla kai oi apoxrwseis!! me geia!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοφόρετα!! Και φυσικά όσο μπορείς να κάνεις τα μπανάκια σου!!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κορίτσια το πυργάκι αν τα βρείτε στα sephora να το πάρετε ξέχασα να αναφέρω ότι τα gloss είναι non-sticky και έχουν καλή διάρκεια
    @glittermakeup και εμένα κάποιες μάρκες καλλυντικών δεν μου κάνουν κλικ αλλά πάντα πρέπει να έχουμε το μυαλό μας ανοιχτό μπορεί να ανακαλύψουμε ωραία πράγματα όσο για τα gloss άνετα μπορείς να τα πάρεις μαζί σου στην τσάντα σου η συσκευασία είναι ότι πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυχερούλα!!!!!!
    Καλοφόρετα!!!!
    Και ναι θα παραμείνω λακωνική γιατί ως γνωστόν διακοπάρω (για ακόμα μια φορα...χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το πυργάκι! Αρχικά μου θύμησε κάτι γόμες σε τέτοια πυργάκια που είχαμε στο σχολείο! χιχι, ο Σεπτέμβρης ξυπνάει αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή