FOTD με neon χρώματα!!!

Σε κάποια από τα προηγούμενα ποστ μου σας είχα αναφέρει την Acid pallete από την εταιρεία Sleek make up. Μέσα στο καλοκαίρι αγόρασα μια τέλεια μπλούζα ριγέ με γκρι και lime φωσφοριζέ ρίγες ή οποία είχε και ένα φουξ φιόγκο! Το συγκεκριμένο μακιγιάζ το έκανα αρκετές φορές μόνο βράδυ όμως, γιατί το πρωί με φωσφοριζέ σκιά στο μάτι που να πάω, αλλά ποτέ δεν κατάφερα να το φωτογραφίζω!!!


Αρχές Σεπτέμβρη πήγα στην συναυλία των Πυξ Λαξ για να θυμηθώ τα μαθητικά μου χρόνια να αναπολήσω όμορφες στιγμές και νοσταλγήσω την παλιοπαρέα μου. Την ίδια ημέρα ήμουν καλεσμένη και σε ένα παιδικό πάρτι οπότε το μακιγιάζ πιο βιαστικό δεν μπορούσε να γίνει, αλλά κατάφερα να βγάλω δύο φωτογραφίες της προκοπής. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα αλλά η λαχανί-lime σκιά (συνδύασα το κίτρινο με το πράσινο) ειδικά το βράδυ χαρίζει υπέροχο φως στο μάτι, το μεγαλώνει και το δείχνει πιο ξεκούραστο. Γενικά το μακιγιάζ δεν είναι inspired αυτό που μου λείπει είναι σίγουρα σκούρη μωβ σκιά να τονίσω την οφθαλμική κόγχη μου και την γωνία καλά "σβησμένη", αλλά επειδή το καλοκαίρι τελείωσε και επισήμως δεν προβλέπεται να κάνω κάτι αντίστοιχο οπότε πάρτε μια γεύση τώρα:


Φυσικά περιμένω τα σχόλια σας!
Demi

p.s. 1: Ρίξτε μια μικρή ματιά στο blog μου τη Δευτέρα σας περιμένει μια μικρή έκπληξη!!!

p.s. 2: Εσείς πήρατε είδηση ότι διοργανώνεται η πρώτη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers; Η συνάντηση συμπίπτει με το Φεστιβάλ Ομορφιάς οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να συναντηθούμε από κοντά! Εγώ έχω ήδη κλείσει εισητήρια και ανυπομονώ πραγματικά να γνωρίσω από κοντά εκτός από την ομάδα μας την Κερασία και τη Χριστίνα με τις οποίες έχουμε μιλήσει μόνο μέσω skype και όλες εσάς που ανταλλάσουμε μηνύματα και απόψεις εδώ και τόσο καιρό!!!!



14 σχόλια :

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ!!ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ;;ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ SUPER ΠΡΟΪΟΝΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poli wreo Demi !! To meet up tha ithela kai egw poli na erthw ala den ksero distixos !! Maresi afto to look sta matia sou gia ena kalokairino look :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλοκαιρινό πολύ φωτεινό και σου πάει και πολύ!!!! Είχα φοβηθεί πως η παλέτα παραήταν φωσφοριζέ αλλά τελικά είναι πολύ καλή!!! Στα υπόψην...!!!!
    ΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ela re poly wraio to apotelesma...oso gia to meeting 8a perasw mias k to mall einai dipla sto spiti mou k as mhn eimai beauty blogger!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ελένη καλωσόρισες στο blog μου!Την εταιρεία θα την βρεις στο sleekmakeup.com. έχει τέλειες παλέτες και πολύ καλές τιμές
    @glittermeup ευχαριστώ μακάρι να σε βολέψει να έρθεις θέλω πολύ να γνωριστούμε
    @Έλενα είναι αρκετά φωσφοριζέ αλλά με καλό σβήσιμο τα χρώματα δουλεύουν καλά
    @Κοτίτσα καλωσήρθες στο blog μου! Σε περιμένουμε στη συνάντηση θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία χρώματα..έλεος πια με τις συνηθισμένες σκιές.. στο χέρι μας είναι να δοκιμάσουμε και κάτι καινούριο..
    *μου αρέσει πολύ το blog σου..
    * οι βλεφαρίδες σου είναι τέλειες! ποιά μάσκαρα χρησιμοποιείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mystickland καλωσόρισες στο blog μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ας βάλουμε χρώματα στη ζωή μας με τόση μουντίλα που κυκλοφορεί αν θυμάμαι καλά χρησιμοπόιησα την hypnoses drama της lancome έχω κάνει review για τη συγκεκριμένη σε προηγούμενο πόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει που τολμάς έντονα χρώματα και σου πηγαίνουν πολύ!! Συμφωνώ με την σκέψη σου για λίγο σκούρη μωβ στην εξωτερική γωνία!

    Φιλάκια πολλά φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wow τέλεια χρώματα...Επιτέλους επανάσταση !!! change your mood with an eyeshadow!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντεμι γεια σου.Τα χρωματα ειναι τελεια και εσυ πολυ ωραια...Μου αρεσε και η σελιδα σου!!!Μακαρι να μπορουσα να παω στην συναντηση αλλα δεν νομιζω να μπορεσω να κατεβω Αθηνα.Πρεπει να γινει κατι αντιστοιχο και στην Θεσσαλονικη...
    Σου ευχομαι καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστώ γia την πληροφορία.. θα ψάξω σε προηγούμενα post, να βρω πληροφορίες για τη mascara.. thanx!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kale ti trela xrwmata einai auta?! Mou anevazei ti diathesi to look kai mono pou to vlepw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @staxtopouta ναι η μωβ σκιά επιβάλλεται στη γωνία τι να σου κάνω η γυναίκα που βιαζόμουν....

    @makeupby marias καλωσήρθες στο blog μου όντως τα φωτεινά χρώματα σου φτιάχνουν τη διάθεση

    @Natasa καλωσήρθες στο blog μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σίγουρα θα κανονίσουμε και εδώ Θεσσαλονίκη το έχουν ζητήσει πολλά κορίτσια

    @mystickland δες εδώ: http://makeyourselfupwithdemi.blogspot.com/2011/07/mascara-blush.html

    @Υ είδες τι τρελοχρώματα χρησιμοποίησα!!!Δοκίμασε την την παλέτα είναι πολύ καλή ειδικά για καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή