Πρωινό μακιγιάζ με δόση microglitter...Demi says yes!!!

Καλησπέρα σας!

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω θερμά για την θερμή υποδοχή του διαγωνισμού μου μιας και ξεπέρασε τις 100+ συμμετοχές. Ομολογώ ότι χάρηκα πάρα πολύ γιατί είχα πραγματικό δίλημμα για το δώρο αλλά σταμάτησα να ανησυχώ μόλις είδα τα mail να καταφθάνουν.

Στο θέμα μας λοιπόν! Εδώ και περίπου ένα μήνα έχω αλλάξει ένα σημείο της ρουτίνας του πρωινού μακιγιάζ  μου (αν και δεν είναι καθημερινή). Με λίγα λόγια το τελευταίο εξάμηνο το πρωινό μακιγιάζ μου περιελάμβανε:
Το παραπάνω μακιγιάζ είναι απλό και σε ουδέτερους τόνους. Μου έλειπε όμως λίγη λάμψη, λίγο φως για να ζωηρέψει το βλέμμα μου και επειδή δεν ήθελα πάλι να καταφύγω σε μια ανοιχτόχρωμη σκιά σε λευκό, μπεζ, σαμπανί, που να περλίζουν ή να ιριδίζουν, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το παρακάτω προϊόν:



Το συγκεκριμένο είναι μια υγρή σκιά Brown Metal από τη σειρά Metallic Longwear eyeshadow της Bobbi Brown η οποία είναι σε είναι ένα ανοιχτόχρωμο taupe και έχει μέσα microglitters σε ροζ, ασημί και ελάχιστο λαχανί. Η βάση της είναι sheer, για taupe η αναλογία γκρι-ασημί υπερτερεί του καφέ-μπεζ και μπορεί να φορεθεί με δύο τρόπους α) είτε μόνη της πάνω από μια καλή βάση π.χ. paint pot in painterly της Mac, είτε πάνω από την ήδη υπάρχουσα σκιά σας  για πιο έντονο φυσικά αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη σκιά είναι μια από τις καλύτερες υγρές σκιές που έχω χρησιμοποιήσει, ειδικά η διάρκεια της είναι απίστευτη όντως είναι longwear και δικαίως ψηφίζεται ένα από καλύτερα προϊόντα μακιγιάζ σε μεγάλα γυναικεία περιοδικά.
Τώρα θα μου πείτε microglitter πρωινιάτικα είσαι σοβαρή; Και όμως η συγκεκριμένη σκιά εφόσον απλωθεί ταμποναριστά (η ποσότητα που θα πάρετε στο δάχτυλο σας είναι αρκετή) πάνω από μια ανοιχτόχρωμη ματ σκιά (κοντά στο χρώμα της επιδερμίδας σας) θα σας δώσει τη λάμψη που χρειάζεται το βλέμμα μας χωρίς να μοιάζετε με ντισκομπάλα. Η σκιά επί το πλείστον ιριδίζει έντονα αιχμαλωτίζοντας το φως χωρίς όμως να βγάζει μάτι. Το φως που αιχμαλωτίζει είναι αρκετό ώστε να δώσει φως στο βλέμμα σας και έτσι φαίνεται αρκετά πιο φρέσκο και ξεκούραστο. Βέβαια στο υπόλοιπο μακιγιάζ φροντίζουμε να μην υπάρχει τίποτα ιριδίζον ή απαστράπτον γι' αυτό και εγώ αντικατέστησα το ρουζ με ένα γλυκό baby ροζ όπως είναι το Fleur power της Mac.

Ορίστε τα swatches καθώς και κάποια κοντινά πλάνα που κατάφερα να βγάλω με τη φωτογραφική μου μηχανή η οποία πνέει τα λοίσθια:




Τέλος να μη ξεχάσω να αναφέρω εδώ ότι η τη συγκεκριμένη την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και σε επίσημες εξόδους με πιο βραδινό μακιγιάζ όπου εκεί με λίγες δόσεις παραπάνω δείχνει εξαιρετική, καθώς και μόνο στην εσωτερική γωνία του ματιού μου για να δώσω λίγη λάμψη όταν κάνω smoky eyes.

Περιμένω τα σχόλια σας!
Demi.

18 σχόλια :

  1. Φαινεται πολύ ομορφό και γλυκό το χρώμα! Απ'οτι κατάλαβα πρεπει να ειναι κατι αναλογο των Αqua Creams της MUFE. Την επομενη φορα που θα περασω απο το Bobbie Brown Counter θα της ριξω μια ματια! Παντως μια τετοια μικρη πινελια μπορει να κανει πιο ιδιαίτερο και ενδιαφέρον ενα πολυ απλο και καθημερινό look! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ λαχταριστή την περιγράφεις...taupe και ροζ και ασημί και microglitter και sheer, μου κάνει και λίγο duochrome στο swatch, η wish list αυξάνεται επικύνδινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να είναι τέλεια!! Εννοείται θα την ψάξω!! Και εγώ σκέφτηκα για λάμψη στην εσωτερική γωνία και στο τέλος είδα ότι το έγραψες! Ακόμη ένα + για να την προσθέσω στο νεσεσέρ μου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως είναι απίθανη αλλά και εγώ μόνο βράδυ τη χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα.
    Θα τη δοκιμάσω και σε πρωινό look great idea!!!
    XXXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Trelenome gia Bobbi Brown , teleia piotita egw pistevo prosopika . Eidika ta lipgloss !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poli oraia idea!g vradi to sini8iza,alla sigoura tora 8a to dokimaso!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τη κάνεις να ακούγεται απόλυτα ελκυστική! Δε χρειάζεται να 'φοβόμαστε' μια μικρή δόση στο πρωινό μακιγιάζ μας νομίζω... αρκεί να περιορίζεται όντως σε μια μικρή δόση.. πολύ ωραία ιδέα Demi, θα ψαχτω λίγο παραπάνω με Bobbi Brown μου φαίνεται! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ** εννοώ μια μικρή δόση glitter :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. polu endiaferon....8a to psaksw kai 8a epanel8w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Christine μοιάζει αρκετά αλλά έχει πιο sheer βάση της mufe είναι πιο pigmented
    @scrapgal όντως οι αντιθέσεις στα microglitter το duoχρωματίζουν τσέκαρε το χρώματα θα εντυπωσιαστείς
    @Elena οι περισσότερες τα χρησιμοποιούμε για βράδυ αλλά με λίγο πειραματισμό και προσοχή το μακιγιάζ δεν έχει για εμένα κανόνες
    @glittermeup όντως η εταιρεία είναι εγγύηση gloss της δεν έχω δοκιμάσει αλλά από υγρό blush highlighter και κραγιόν έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη
    @fashionable δοκίμασε το με προσοχή εύχομαι να σου αρέσει
    @ Iliana lolololol μου αρέσει που συμφωνούμε τσέκαρε τα περιμένω εντυπώσεις
    @ Daniela κορίτσι περιμένω fotd με τέλειο λουκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι τελειο!
    Εχω κ εγω μια απο αυτες τις κρεεμωδεις σκιες της Bobbi brown αλλα σε αλλο χρωμα,κ οντως ειναι τελεια!
    Θα συμφωνησω επισης οτι δεν υπαρχουν κανονες στο μακιγιαζ..
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To glitter einai pantote euprosdekto, se analogi morfi kai posotita analoga me tin peristasi! Kai eidika epeidi einai poli neutral to xrwma tis skias (trelainomai gia tetoia!) mporeis aneta na ti valeis kai gia prwino makigiaz.
    Teleia perigrafi demi, prepei na arxiseis na perigrafeis esi to makigiaz sta diafora periodika, na auksithoun oi pwliseis 200% !! HAhahah!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Artemi μακιγιάζ χωρίς σύνορα λοιπόν περιμένω ανατρεπτικό λουκ σε βιντεάκι
    @ Υ μου αρέσουν πολύ τα σχόλια σου! Είναι τόσο αυθόρμητα σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σου μη συνεχίσεις όμως γιατί θα αρχίσω να ψωνίζομαι lololololo τελικά δεν είμαι η μόνη που τολμάω λίγο glitter στο πρωινό μου μακιγιάζ! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kai mono gia to microglitter, I'm sold! Teleio xroma gia ka8e mera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. aaaa ti gnomi exeis gia to caffeine roll on tis garnier? to pira alla den exo apofanthei akoma. epirrease me thetika gia na min klaio ta lefta mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @cel το microglitter είναι τέλειο!
    @ lady το caffeine roll on είναι ένα προίον για ταμπέλες τραγική διαφορά δεν είδα αλλά η περιοχή των ματιών παραμένει ενυδατωμένη το χρώματα για εμένα που είμαι αρκετά μελαχρινή με φωτίζει αρκετά και έχει και διάρκεια η δε μεταλλική μπίλια του είναι τόσο δροσερή όταν έτρχεται σε επαφή με τα το δέρμα, για πρωινή κρέμα ματιών και για concealer που μπορείς να κουβαλήσεις μαζί σου είναι μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ti wreo post!den exw dokimasi t consealer ts Mac k pragmatika to exw anagki ,gt m teleiwse to estee lauder!8elw episis na dokimasw mia ugri skia ts bobbi brown! fenete uperoxi k vazw stoixima oti vgenei k s alles apoxrwseis! swsta? :)
    filakia demi !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @sugar βρε με κάνεις και κοκκινίζω με τα καλά σου λόγια!!! Δες το mac prolongwear θα σου αρέσει πιστεύω...και ναι έχεις δίκιο βγαίνει σε αρκετές αποχρώσεις!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή