Pupa lipstick...my new love!!!!

Καλησπέρα σας! Πέρασε μια εβδομάδα από το τελευταίο μου post και είπα σήμερα αφού μύρισε φθινόπωρο και έχω λίγο ελεύθερο χρόνο να σας παρουσιάσω τη νέα μου αγάπη! Πριν λίγο καιρό μια καλή νεράιδα μου έστειλε κάποια beauty δωράκια ένα από τα οποία ήταν και ένα κραγιόν της ιταλικής εταιρείας Pupa.

H επαφή μου με τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι λιγοστή, πέραν μιας υπέροχης παλέτας σε σχήμα πασχαλίτσας που είχα πάρει δώρο στη συγκάτοικο μου πριν μια δεκαετία, ποτέ ξανά δεν έτυχε να δοκιμάσω κάποιο από τα προϊόντα της. Ίσως φταίει το χαμηλό προφίλ της ή το κακό marketing της εταιρείας ή απλά το ότι δεν έτυχε ποτέ να σταματήσω ποτέ στο stand της.

Σήμερα λοιπόν περιηγήθηκα αρκετά στο site της εταιρείας όπου διαπίστωσα ότι, εκτός από ολοκληρωμένη σειρά μακιγιάζ, η εταιρεία διαθέτει σειρά περιποίησης προσώπου και σώματος καθώς και αρώματα!

Ας πάμε λοιπόν στο κραγιόν το οποίο είναι από την σειρά Pupa Volume το No.102. Τα κραγιόν της συγκεκριμένης σειράς περιέχουν Volufiline, το οποίο με μια γρήγορη έρευνα που έκανα διεγείρει την διαφοροποίηση και τον πολλαπλασιασμό των λιποκυττάρων και ενθαρρύνει την αποθήκευση τους με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο όγκος τους στο λιπώδη ιστό. Με λίγα λόγια, η συγκεκριμένη φόρμουλα βοηθάει στην αύξηση του όγκου των χειλιών!  Αποτέλεσμα σε αυτό το κομμάτι δεν είδα ακόμη, αλλά όσον αφορά την σύσταση του κραγιόν έχω να πω ότι είναι εξαιρετική. Καταρχήν, απλώνεται πανεύκολα (τέλειο pigmentation) έχει βελούδινη υφή, δεν είναι καθόλου βαρύ, είναι αρκετά ενυδατικό (αφήνει τα χείλη μου πολύ απαλά και μετά την αφαίρεση του) και διαρκεί γύρω στις 2 με 3 ώρες εξαρτάται αν έχετε βγει για ποτάκι ή για φαγητό.

Το χρώμα είναι στην nude κατηγορία με αρκετό ροζ μέσα όσο πρέπει ώστε να  δίνει στα χείλη μου  μια γλυκιά φωτεινή απόχρωση. Το κραγιόν είναι semi-matte δεν χρειάζεται gloss αλλά αν θέλουμε να το κάνουμε πιο glamorous περνάμε και κάτι sparkly από πάνω, πάντως είναι ιδανικό για όλες τις ώρες της ημέρας και ταιριάζει με αρκετά μακιγιάζ από πρωινό, νυφικό μέχρι smoky eyes!

Ιδού και μερικές φωτογραφίες:




Κλείνοντας, θα ήθελα να ρωτήσω ποιά είναι η δική σας σχέση με την εταιρεία Pupa. Έχετε κάποια δικά της προϊόντα και τίποτα καλό να μου συστήσετε;

Περιμένω τα σχόλια σας
Demi


10 σχόλια :

  1. H Pupa είναι η "νεραϊδα" του μακιγιάζ. Κρύβει μαγικό ραβδί, σκορπάει ευχές και σου κλείνει πονηρά το μάτι!
    *Αγαπώ τα ρουζ της!
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έχουν κάνει δώρο την PUPOSKA DANCE
    μια φούξια μπαμπούσκα με 4 σκιές και 4 κραγιόν. Να σου πω την αλήθεια μια φορά δοκίμασα τις σκιές δεν ξετρελάθηκα απο pigmentation και απλά θαυμάζω την μπαμπούσκα. Ισως τώρα να δοκιμάσω και κάποιο απο τα κραγιόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κάποιες σκιές της τις οποίες είχα πάρει πάμφθηνα σε bazaar του Σαράντη, πολύ καλές κ σταθερές. Στα plus οι προσεγμένες τους συσκευασίες, μεταλλικές με μεγάλο καθρευτάκι.Κατά τα άλλα η εικόνα που έχω κ εγώ είναι των "cute" παλετών σε διάφορα σχήματα κ ζώα , η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα αγόραζα κάτι σε κανονική τιμή,πιθανότατα λόγω του κακού μάρκετινγκ όπως είπες κ εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ και και η Pupa....καμία σχέση!!! Νον κονοσκο την μανδαμ...
    Ασε που αν της Mac το κραγιον μου κραταει 2 ώρες (χωρίς φαγητό, χωρίς ποτό..μόνο με τσιγαρο..και δεν ντρεπομαι η αθυρόστομη) φανταζομαι η Pupa θα μου κρατάει κανα μισάωρο...nop nop pass..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thimame otan eimoun 13-14 xronon kai eixa pari pupa lip gloss palette ,kanane kati trela sxedia se sximata ! Maresan para poli , niotho oti einai mia ksexasmeni etairia !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Distixws i entipwsi pou exw gia tin pupa einai oti enw oles oi etaireies kallintikwn proxwroun, auti den kanei arketo marketing gia na mas deiksei oti kanei keep up me tis apaitiseis tis agoras.
    Ara kai egw sinithws agnow ta stand tous :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασικά με πήρες τόοοοοσο πισω!! Είχα πολύ παλιά κάποιες παλέτες! Έχω πολλά χρόνια να πάρω κάτι!! Τελικά πρέπει να κάνουμε έρευνα αγορά και σε ότι δεν πολυδιαφημίζεται!!
    Φαίνεται πολύ ωραίο χρώμα πάντως!!
    Φιλιά φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ωραιο χρωμα! so nude!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλέπω τελικά ότι δεν είμαι η μόνη που δεν έχω δώσει σημασία στη συγκεκριμένη εταιρεία! Όλοι την έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας αλλά δεν μας εμπνέει!
    @Efi καλώς ήρθες στο blog μου σίγουρα θα κοιτάξω τα ρουζ!
    @Κερασία τα μοναδικά κραγιόν που επιβιώνουν στα χείλη μου πάνω από μια ώρα είναι τα prolongwear της Mac κραγιόν το οποίο κρατάει μετά από φαγητό ή ποτάμι γύρω στις 2 ώρες για εμένα αξίζει τα λεφτά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα είναι η επομενή μου αγορά!!!! Τα βαλα στο μάτι αλλά αφού το επιβεβαιώνεις θα πάρω ένα ΣΙΓΟΥΡΑ
    Thank u

    ΑπάντησηΔιαγραφή