Make up products...μικρές αμαρτίες!!


Μέσα στο Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο αγόρασα κάποια προϊόντα μακιγιάζ και είπα να κάνω το πρώτο μικρό  μου haul έτσι για αλλαγή.

Μέσα σε 15 ημέρες βρέθηκα στο Hondos Center πάνω από τρεις φορές μιας και λίγο τα δωράκια για τους νικητές του GBB, λίγο ένα μικρό δωράκι που πήγα να πάρω από την Clinique και λίγο η συλλογή Mac me Over της Mac πήρα και κάτι έξτρα.



Ξεκινώ με την αγαπημένη μου μάσκαρα Effect faux cils του YSL. Αυτή τη φορά πήρα την απόχρωση σε Radical Noir εξού και το μαύρο χρώμα στο logo, μιας και τον χειμώνα λίγο το γκρίζο του ουρανού λίγο τα smokey eyes και γενικώς τα πιο σκούρα χρώματα στο μακιγιάζ, θέλω και η μάσκαρα μου να είναι κατάμαυρη. Η συγκεκριμένη σε σχέση με την κλασσική είναι πιο μαύρη. Την αγαπώ όχι panda eyes, όχι αντιαισθητικοί κόμποι απλά χρειάζεται λίγο περισσότερη υπομονή στο ντεμακιγιάζ.

Αφού μιλάμε για μάσκαρα θα συνεχίσω με ένα δωράκι της Clinique που πήρα αφού έλαβα το αντίστοιχο sms. Πέρασα λοιπόν από το counter και με χαρά μου διαπίστωσα ότι η μάσκαρα ήταν η high lengths αυτή με το περίεργο βουρτσάκι που μοιάζει με καλάμι μπαμπού. Για τη συγκεκριμένη θα ακολουθήσει αναλυτικό review!


Στο counter της Clinique ρώτησα και για το airbrush concealer. Στα 17 ευρώ είπα ότι είναι καλή ευκαιρία να το δοκιμάσω μιας και η Lisa Eldrigde το έχει χρησιμοποιήσει σε άπειρα μακιγιάζ της. Το συγκεκριμένο βγαίνει σε 3 αποχρώσεις ανοιχτή μεσαία και σκούρη. Η σκούρη ήταν too much για εμένα προτίμησα τη μεσαία η οποία για χειμώνα τουλάχιστον είναι καλή λίγο ανοιχτή αλλά καλή. Για το συγκεκριμένο σκοπεύω να γράψω αναλυτικό review (θέλω να το δοκιμάσω και πρωί και βράδυ για περίπου 1 μήνα). Πάντως η σύνθεση του είναι αρκετά καλή και βελούδινη.


Συνεχίζω με μια από τις all time classic πούδρες μου που δεν είναι άλλη από τη natural skinfinsh της Mac. Αφού η stay matte της clinique μου τελείωσε, γύρισα πίσω στην παλιά μου συνήθεια. Μια πούδρα με semi-dewy φινίρισμα ελαφριά που διαρκεί πολύ και εξασφαλίζει ομοιομορφία στην επιδερμίδα μου.


Με το που βγήκε η Mac me over σειρά ενώ μου άρεσαν αρκετά προϊόντα είχα πει ότι δεν θα αγοράσω τίποτα. Λίγο η οικονομική κρίση λίγο τα νεύρα μου τσατάλια με τη Mac που λανσάρει τη μια συλλογή μετά την άλλη λες και είναι μαρουλόφυλλα, μόλις είδα τα review της Scrapgal και της Christina δεν κρατήθηκα και "πέταξα" στην κυριολεξία να πάρω το Equilibrium. Υπέροχο blush σε ουδέτερο τόνο πολύ κοντά στο χρώμα της επιδερμίδας μου με χρυσό φινίρισμα. Επειδή το μαύρισμα μου έχει καμιά εβδομάδα που έχει αρχίσει να φεύγει (μέχρι τις 15/09 έκανα μπανάκια) τις πρώτες ημέρες το χρησιμοποίησα ως πούδρα σε όλο το πρόσωπο. Βέβαια δεν έλαμπα σαν πυγολαμπίδα το χρυσό φινίρισμα είναι πολύ διακριτικό και αντιδρά τόσο υπέροχα με το φως που απλά δείχνει λαμπερή την επιδερμίδα μου. Στη συνέχεια το χρησιμοποίησα ως bronzer με γεναίες δόσεις στο πινέλο ώστε να κάνω τις ανάλογες φωτοσκιάσεις και τέλος προχθές ως ουδέτερο blush. Έμεινε στην επιδερμίδα μου όλη την ημέρα και πλέον έχει αντικαταστήσει οτιδήποτε ροζ και κοραλί μέχρι να μου περάσει.


Για το τέλος σας άφησα το αγαπημένο μου. Είχα διαβάσει στο beauty blog για το Universal lipstick της L'oreal Paris. Περίεργη και obssesed με τα make up gudgets ήθελα να δω πάρα πολύ αυτό το διάφανο κραγιόν από κοντά και να το δοκιμάσω. Το συγκεκριμένο έχει μια ειδική φόρμουλα η οποία αντιδρά με το ph των χειλιών και δίνει στην κάθε γυναίκα ένα μοναδικό χρώμα στα χείλη της το οποίο είναι αρκετά κοντά στο φυσικό της. Καταρχήν θα ξεκινήσω από τη μυρωδιά μου μιας και είναι από τα λίγα κραγιόν τα οποία μυρίζουν τόσο διακριτικά. Μετά θα συνεχίσω με την απόχρωση στα χείλη μου η οποία ήταν αρκετά κοντινή στο φυσικό μου λίγο πιο φουξ θα έλεγα. Τα χείλη μου έδειξαν αρκετά πιο ζωντανά, πιο ζουμερά και είχαν μια διακριτική λάμψη καμία σχέση με gloss. To καλό ήταν ότι διήρκησε περίπου 2 ώρες -άθλος για τα δικά μου χείλη- και δεν ξεράθηκαν. Η τιμή του ήταν γύρω στα 16 ευρώ αλλά μόλις είπα χαριτολογόντας στην κοπελίτσα ότι το έχουν τσιμπημένο μου έδωσε πολύ ευγενιά ένα εκπτωτικό κουπόνι -3 ευρώ καθώς και ένα μπλοκάκι της L'oreal Paris με εκπτώσεις και για άλλα προϊόντα.

Το συγκεκριμένο ποστ βγήκε λίγο μεγάλο αλλά για εμένα ήταν μια μορφή εξιλέωσης μιας και τον τελευταίο καιρό το έχω βάλει σε δεύτερη μοίρα, λίγο οι GBB, λίγο η δουλειά, λίγο τα χειμωνιάτικα που πρέπει να κατέβουν από την ντουλάπα καταλαβαίνετε φαντάζομαι.

Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi.

18 σχόλια :

  1. εξαιρετικό το χρώμα του κραγιόν!Το ψηφίζω με τα χίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Universal Lip Glow, το airbrush concealer και το Equilibrium τα πήρα και εγώ και είναι τέλεια! Θα περιμένω review για την high lengths της Clinique!!! Tι κρίμα που η Effect Faux Cils δεν συμφωνεί με τις βλεφαρίδες μου!!!! Είναι η μονη μασκαρα που μου προκαλεί panda eyes!!! Πρεπει να εχω ελαττωματικές βλεφαρίδες, δεν εξηγείται αλλιώς!!! lol Φιλάκια x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή τη μάσκαρα την αγαπώ μυρίζει πολύ όμορφα και μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απίστευτο συγχρονισμό είχατε με την Christina :D Φοβερή πρόταση το κραγιόν I think I must have it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα πραγματάκια!! Αυτή τη μάσκαρα της Clinique πρώτη φορά τη βλέπω, έχω χάσει επεισόδια μου φαίνεται! Τώρα που το λες πρέπει να κατεβάσω κι εγώ τα χειμωνιάτικα αλλά βαριέμαι τόσο πολύ τη διαδικασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το κραγιόν θα το πάρω οπωσδήποτε,γιατί και μένα κραγιόν στα χείλη μου μένει κανα μισάωρο(και πολύ σου λέω)....μάλλον τα τρώω δεν εξηγείτε διαφορετικά....όσο για την effect faux cils,την έχω και εγώ αλλά δεν μου κάθεται με τίποτα!!!!!με τίποτα όμως.....άσε που για την αφαιρέσεις είναι ένα θέμα.....φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με δελεαζεις με το concealer... περιμένω full review! xx =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Trelenome gia clinique , maresoun ola ta proinda tous ala i mascara den pistevo tha nai kati pou tha mou aresei. Axx afto to kragion pali , prepi na to dokimaso ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι μου κάνεις τώρα με το haul... Κι ετοιμάζομαι να πάω mall! Όχι όμως για ψώνια αλλά για να πληρώσω κινητά κτλ και ξέρω ότι επιβάλλεται να συγκρατηθώ (κι έτσι θα γίνει - αυθυποβολή, χαχαχα!!!). Πάντως τα reviews τα περιμένουμε οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου έχεις εξάψει την περιέργια με αυτό το κραγιόν, μπήκε στην λίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. simfono me natalie. exo xasei epeisodia. pantos ysl faux cils kai ksero psomi gia alli mia fora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω πηρα μια Dior και έχω μεινει ευχαριστημένη!!!! Αυτό το κραγιον της LOreal θέλω και γω να το δοκιμάσω...I will!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγώ το κραγιόν της LOreal το λατρεύω!! Πολύ καλό!! Τα χειμωνιάτικα ρούχα κατέβηκαν; χιχι Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @glayki καλώς ήρθες στο blog το κραγιόν είναι πολύ καλό το συστήνω

    @christina καλά τέτοιος συντονισμός στα Post χαχχαχχα...περιμένω και το δικό σου review για το concealer ποια απόχρωση πήρες;

    @alexandra όντως η μάσκαρα έχει εθιστική μυρωδιά

    @smugnificent τον πήρες και εσύ χαμπάρι ε? Να ζητήσεις κουπονάκι να το αγοράσεις πιο φθηνά!

    @Natalie καλά δεν είσαι πίσω σε όλες και κάτι μας ξεφεύγει...καλό κουράγιο με τα χειμωνιάτικα εγώ ήδη είμαι στη φάση άπειρα πλυντήρια.

    @Natasa άσε και εγώ έχω θέμα με τα κραγιόν νομίζω ότι ποτέ μου δεν θα τα συνηθίσω...τελικά τη συγκεκριμένη μάσκαρα ή την λατρεύεις ή την μισείς

    @Argyrousa σε κανά μήνα θα το έχεις το review!!!!

    @glittermeup καλά και εγώ αν δεν ήταν δωράκι δεν νομίζω ότι θα την πλησίαζα το βουρτσάκι δεν σε εμπνέει ιδιαίτερα

    @mariza κράτα καλά κοριτσάκι κατευθείαν στα κινητά!!

    @Scrapgal δοκίμασε το έχει πολύ πλάκα!

    @lady!!!Εσύ επεισόδια τι λες βρε beauty guru!!! Τρελαίνομαι που έχουμε την ίδια αγαπημένη μάσκαρα.

    @Κερασία...τελικά η Dior Show σου άρεσε ε? Πολύ χαίρομαι!!

    @Σταχτοπούτα το έχεις έ? Τα χειμωνιάτικα κατεβαίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωχ έχω πάθει με το universal lipstick!!!Πρέπει να το δοκιμάσω.Πρέπει να το πάρω..Για την μάσκαρα της Clinique την έχω δοκιμασει και οντως είναι πολυ καλή,όπως επίσης εχω δοκιμασει και αυτην της YSL αλλά δεν ενθουσιάστηκα...
    Μεγια για τα πραγματα που πήρες..I loove hauls...mu husband doesn't... heh,heh..)

    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oxi apla mou arese..tin exw erwteutei!!! TIn timh ths den exw erwteutei katholou...twra thelw na dw poso tha kratisei prin 3erathei....alliws einai gia mena auto pou thelw se mia mascara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. latreuo ta proionta tis mac!dn exo mexri stigmis kanena parapono k paroti 8eorountai tsimpimena stis times tous mporo na po oti i poiotita tous ta dikaionei!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lovely blog!
    Follow each other ?
    xoxo from Rome
    www.feedyourfashionmind.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή