Special post!! Τι είχε μέσα η τσάντα της L'oreal Paris!!!

Σας είχα υποσχεθεί ένα ξεχωριστό post για τα προϊόντα που περιείχε η πολύ chic τσάντα της L'oreal Paris που μας έδωσαν οι εκπρόσωποι της στην πρώτη συνάντηση των GBB.

Πριν όμως σας τα δείξω θέλω να προσθέσω και τη φωτογραφία από το usb stick που μας έδωσαν με τα ονόματα μας και το blog επάνω σε ειδική ετικετούλα! Λατρεύω τα συγκεκριμένα gudgets γιατί μπορώ να κουβαλάω πάντα μαζί μου φωτογραφίες, μουσική και χρήσιμα αρχεία οπότε αυτό είναι το τρίτο της συλλογής!


Συνεχίζω με τη λακ Elnett. Την λακ την έχω ήδη δοκιμάσει και την κουβαλάω μαζί μου μέσα στην τσάντα μου μιας και το special size της είναι ιδανικό. Εκτός από την σύνθεση της η οποία δεν κολλάει τα μαλλιά μου και είναι αρκετά ελαφριά ώστε να μην τα κοκαλώνει, την παράσταση κλέβει η ίδια η συσκευασία η οποία είναι φιλοτεχνημένη από τον JonOne o οποίος είναι street art καλλιτέχνης και περισσότερες πληροφορίες καθώς και δημιουργίες του μπορείτε να δείτε εδώ.


Το δεύτερο προϊόν styling που περιέχει η μαγική τσαντούλα ήταν μια κρέμα μαλλιών από τη σειρά Ολική Αναδόμηση η οποία εκτός από τη μεγάλη συσκευασία της μετά το άπλωμα της ξεβγάζεται κατευθείαν. Δεν ξέρω αν σας έχω αναφέρει αλλά το κοντοκουρεμένα μου μαλλιά οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στη σύσταση της τρίχας μου η οποία είναι λεπτή, σπάει εύκολα και μετά το λούσιμο ξεμπερδεύει δύσκολα. Πάντα μετά το λούσιμο χρησιμοποιούσα κρέμα ή μάσκα μαλλιών για μπορώ να τα "συνεφέρω" αλλά με τις περισσότερες το μαλλί βάραινε και λάδωνε την επόμενη ημέρα. Οπότε για αρκετό καιρό δεν χρησιμοποιούσα τίποτα και είχα αρκεστεί στο συχνό κούρεμα και ελαφριά σαμπουάν. Είμαι πολύ περίεργη να δω πως θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο προϊόν το οποίο μυρίζει υπέροχα.


Προχωράω σε ένα από τα αγαπημένα μου μάσκαρα που δεν είναι άλλη από τη Lash Architect. Η συγκεκριμένη είναι η νεότερη έκδοση της!!! Εκτός από τη Ysl faux cils εδώ και χρόνια από τα μάσκαρα που έχω ξεχωρίσει είναι της L'oreal τα οποία τα χρησιμοποιώ από την εφηβεία μου. Η συγκεκριμένη μου προσφέρει πάνω κάτω ότι και η Ysl μήκος, όγκο και διάρκεια και συμπεριλαμβάνεται συνήθως στο πρωινό μου μακιγιάζ, οπότε χάρηκα πάρα πολύ όταν την είδα μέσα στο τσαντάκι!!! Σε περιόδους κρίσης είναι μια πολύ καλή ενναλακτική σε σχέση με μια high end.


Σε προηγούμενο post μου, σας είχα αναφέρει για το universal lipstick το οποίο είναι από τα πιο ωραία make up gudgets που έχω. Πλέον το φοράω καθημερινά και πολλές φορές αμακιγιάριστη, δεν κολλάει τα χείλη μου, τους δίνει μια φουξ "εσανς" και τα δείχνει πιο ζουμερά. Είναι μια πολύ καλή αγορά και τέλειο δωράκι για μια φίλη σας που δεν γνωρίζετε τι χρώμα κραγιόν θα της πάει.


Προχωράω στο προϊόν που με εντυπωσίασε περισσότερο. Δεν ήξερα ότι η L'oreal Paris είχε στη γκάμα της primer προσώπου! Μόλις είδα το βαζάκι αμέσως το άνοιξα και το δοκίμασα στην παλάμη μου. Εντύπωση μου έκανε η υφή του primer το οποίο δεν έχει καμία σχέση με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Η mouse σύσταση σου, το διακριτικό του άρωμα και η βελούδινη υφή της παλάμης μου όταν το άπλωσα μου άρεσαν πολύ. Επειδή χρησιμοποιώ πολλές φορές primer για το foundation μου ως απέλπιδα προσπάθεια να μειώσω την γυαλάδα του λιπαρού μου προσώπου σίγουρα για το συγκεκριμένο να ακολουθήσει ακόμα πιο αναλυτικό review μόλις το τεστάρω.




Και κλείνω με το serum "Κώδικας Νεότητας" που είναι ένας αντιρυτιδικός ορός σε πολύ elegant συσκευασία και με ωραίο απλικατέρ. Έχω αρχίσει εδώ και ένα χρόνο να χρησιμοποιώ serum και μπορώ να πω ότι μου αρέσουν περισσότερο από τις κρέμες μιας και πολλές φορές το χρησιμοποιώ χωρίς τη συνοδεία τους. Επίσης το serum μου αν βιάζομαι το χρησιμοποιώ και ως primer ή το ανακετεύω με το foundation μου. Μου άρεσε και η μυρωδιά του και η υφή του. Μόλις τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα σίγουρα θα το δοκιμάσω.



Περιμένω τα σχόλια σας. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Demi

12 σχόλια :

  1. Όλα είναι ένα και ένα.. :) Ειδικά αυτό με το stickaki τέλειο!!
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα όμως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις σου έστειλα tweet, η κρέμα ολική αναδόμηση είναι τέλεια! Και μυρίζει υπέροχα και κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά! Δοκίμασα και το κραγιόν και μου αρέσει πολύ! Αίσθηση lip balm, ενυδατικό και ευχάριστο με φυσικό φούξια χρωματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kala afto to kragion prepi na pao na to parw opos dipote!! Teleia pragmatakia kai maresi poli to hairspray :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ti zhleia einai ayth pou niw8w dn legetai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θελω να δοκιμασω το κραγιον/lip balm φαινεται καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eγώ θέλω να δοκιμάσω την μάσκαρα,αλλά και την κρέμα μαλλιών!!!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα,δυστυχώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Claire όπως τα είπες ένα και ένα ξεκίνα με αυτό που έχεις ανάγκη περισσότερο ίσως με μια κρέμα μαλλιών

    @Έχω βάσιμες υποψίες ότι και σε εμένα θα μου αρέσει η κρέμα...το κραγιόν βγήκε και σε εσένα φουξ έ; Έχουμε ανάλογο ph στα χείλη;

    @glitterme upναι το κραγιόν δοκίμασε το!!

    @koti-tsa χαχαχαχα σου άρεσαν έ η αλήθεια είναι ότι είναι αξιοζήλευτα!!

    @miss starshiny δοκίμασε το ζήτησε κουπονάκι έκπτωσης εγώ το πρώτο το πήρα -3 ευρώ

    @Natasha ελπίζω να σου αρέσει η μάσκαρα είναι η αγαπημένη μου!

    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To primer Demi mou, tha mpei opwsdipote sto wishlist mou! Molis kateuthinthw ksana pros US meria, tha to parw! Kai to kragion omws, poli prwtotypi idea.
    Euxaristoume gia tis plirofories!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Elnett σταθερή αξία, δεν το συζητώ!! Λοιπον η σειρά STUDIO SECRETS έχει φοβερά προίοντα και τα primer ενοείται τα έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ!!
    Στην Ελλάδα μόνο αυτό κυκλοφορεί από την σειρά; Δεν υπάρχουν και τα άλλα δύο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εδωσα 2 βραβεια για το blog σου μπορεις να τα δεις εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έστω και καθυστερημένα...
    @Y εγώ ακόμα δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω αλλά έχω πολύ καλό feeling.

    @fashionable σου άρεσε το κραγιόν?

    @Σταχτοπούτα...στο Ελληνικό site το μόνο που βρήκα είναι το primer έχει και άλλα; Για πες για πες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή