Airbrush concealer...πέτυχε το στοίχημα η Clinique;

Καλησπέρα σας,

Πολλές από εσάς γνωρίζεται την Lisa Eldrigde μια διεθνώς καταξιωμένη MUA με υπέροχα tutorial στο youtube και αναρίθμητες δουλειές σε εξώφυλλα, ταινίες και επιδείξεις μόδας. Τη συγκεκριμένη την παρακολουθώ φανατικά και εμπιστεύομαι σε μεγάλο βαθμό τη γνώμη της για προϊόντα make up. Είχα παρατηρήσει εδώ και καιρό ότι ένα από τα αγαπημένα της δεν ήταν άλλο από το airbrush concealer της Clinique, οπότε τον προηγούμενο μήνα που πέρασα για να πάρω τη μάσκαρα High Lengths σε ειδική συσκευασία εκμεταλλεύτηκα και το -25% του Hondos Center και το αγόρασα στην τιμή των 17 ευρώ.

Το concealer καταρχήν διατίθεται σε συσκευασία pencil τoυ οποίου στριφογυρίζεις το κάτω μέρος και βγαίνει η επιθυμητή ποσότητα επάνω στο πινελάκι, θυμίζοντας μου αρκετά το Touch Eclat του YSL.

Πάμε λοιπόν στο προϊόν: Αυτό που με "δυσκόλεψε" ήταν ότι διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις Fair, Neautral Fair & Medium. H Medium μου φάνηκε σκούρη ή Neautral Fair ανοιχτή οπότε για περίπου ένα πεντάλεπτο διχάστηκα ως προς το ποιά απόχρωση να διαλέξω. Αν ήταν καλοκαίρι σίγουρα θα έπαιρνα τη Medium, αλλά επειδή το ηλιοκαμένο προσωπάκι μου έχει ξεθωριάσει εδώ και καιρό, τελικά κατέληξα στη Neautral Fair το οποίο είναι τουλάχιστον 2-3 τόνους πιο ανοιχτό από την επιδερμίδα μου, αλλά όταν το σετάρω με την πούδρα μου το θέμα της αντίθεσης του χρώματος διορθώνεται.

Από την πρώτη στιγμή που το άπλωσα στα μάτια μου διαπίστωσα ότι η σύνθεση του είναι αρκετά παχύρρευστη και στέγνωνε πάρα πολύ γρήγορα, έχοντας πάντα στο μυαλό μου το Touche Eclat το οποίο είναι πιο λεπτόρρευστο. Και εδώ είχα ένα μικρό θεματάκι επειδή το άπλωσα με πινελάκι και όχι με το χεράκι μου μπορώ να πω ότι έπρεπε να το δουλέψω λίγο παραπάνω για να στρώσει. Τη δεύτερη φορά αντί να το περάσω κατευθείαν πάνω στο δέρμα μου το πήρα στα δάχτυλα μου ώστε να "ζεσταθεί" λίγο και στη συνέχεια το τοποθέτησα με γρήγορες ταμποναριστές κινήσεις ενώ το άπλωσα με το πινέλο. Το αποτέλεσμα ήταν πέρα για πέρα ικανοποιητικό. Αν και στο site αναφέρει ότι προσφέρει sheer κάλυψη διαπίστωσα ότι τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια η κάλυψη ήταν αρκετή θα την έλεγα σίγουρα καλή προς αρκετά καλή. Αν ταλαιπωρείστε από έντονους μαύρους κύκλους το concealer δεν είναι κατάλληλο για εσάς αλλά αν έχετε το τυπικό πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με ένα κοινό concealer η κάλυψη είναι πολύ καλή.

Αφού έμεινα ευχαριστημένη λοιπόν από την κάλυψη περίμενα να δω το δεύτερο μεγάλο θέμα που έχουμε όλες με τα concealer δηλαδή το creasing και τη διάρκεια. Το concealer το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα σε αντίθεση με αρκετά που έχω δοκιμάσει είναι από τα ελάχιστα τα οποία δεν "κάθονται" πάνω στις λεπτές γραμμές που έχουμε κάτω από τα μάτια οι περισσότερες πλέον μετά τα 30άντα, δεν έχει "κριζάρει" και μένει στη θέση του αξιοπρεπέστατα για ένα 8ωρο.

Τέλος, το χρησιμοποιώ και σαν highlighter όπως χρησιμοποιώ και το Touche Eclat στα γνωστά σημεία όπως το κόκκαλο της μύτης, στο τόξο των φρυδιών μου στο επάνω μέρος των χειλιών κλπ.

Ιδού και η φωτογραφία του προϊόντος μαζί με το υπέροχο πινελάκι concealer της Clinique το οποίο συνόδευε το δεύτερο concealer που μου έκανε δώρο η Clinique σε μια προωθητική της ενέργεια και το οποίο είναι τέλειο για αυτή τη δουλειά:



Πριν κλείσω σας έχω και μια μικρή έκπληξη!!!
Οριστηκοποιήθηκε η 2η συνάντηση των Greek Beauty Bloggers η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 26/11/2011 με χορηγό τη L'oreal Paris!!! Όσες λοιπόν θα είστε εκείνη την ημερομηνία προς τα βόρεια θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω!!! Μπείτε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες!


Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi

11 σχόλια :

  1. Nτέμη μου,πρώτα απ'όλα είμαι πολύ χαρούμενη που θα γνωριστούμε και από κοντά!!!Και δεύτερον το συγκεκριμένο κονσίλερ,το είδα και εγώ αλλά ήμουν σε δίλλημα αν θα το αποκτήσω....είναι αυτό που λές δεν έχει πολλές αποχρώσεις.φιλάκιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κονσίλερ που έχω σε αυτή τη μορφή δεν καλύπτουν καθόλου οπότε θα με ενδιέφερε το συγκεκριμένο! Το πινέλο λίγο μεγάλο δεν είναι για κονσίλερ καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Clinique maresi para poli ! Afto to concealer pote den to exo dokimasi omos kai ta vourtsakia tis Clinique mono se mini ta exo dokimasi ...den einai apo ta agapimena mou.
    Elpizw na ta katafero kai egw na erthw !!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κριμα που δεν καλύπτει μαυρους κύκλους γιατι θελω να κανω δωρο ενα στην αδερφη μου...καμια ιδεα??? Να καλυπτει μαυρους κυκλους και να μην καθεται ασχημα στις ρυτιδουλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Natasha και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που θα τα πούμε από κοντά τσέκαρε πάντως τις αποχρώσεις δεν έχεις να χάσεις κάτι!!!

    @Natalie το πινέλο σε σχέση με τα κλασσικά μικρά είναι πιο μεγάλο αλλά όχι τεράστιο σε σύγκριση με το πινέλο της Mac & της Sigma για το foundation είναι μικρότερο και είναι ότι πρέπει για το απλώσεις με 3 κινήσεις!!!

    @glitter δεν έχω δοκιμάσει πινέλα της Clinique αυτό είναι το πρώτο μου σίγουρα είναι από συνθετικές τρίχες και μπορώ να πω ότι με εξέπληξε για προϊόν promotion

    @Κερασία αν η αδελφή σου έχει μπλαβί κύκλους όχι μην της το πάρεις αν δεν έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα είναι ωραίο δωράκι...δες τα concealer της Bobbi Brown...αλλά και πάλι πρέπει να βρεις τη σωστή απόχρωση...καλύτερα για δωράκι διάλεξε κάτι άλλο π.χ. ένα quad!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. S euxaristume gia to info! polu wraio post Demi mou! episis 8a i8ela n s pw k apo edw oti dilwsa summetoxi k g tn sunantisi,aplws 8elw n t tsekareis k n m peis an ola einai OK!
    oriste k t e-mail m(jianastar@hotmail.com)

    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sugarbubbles σε ευχαριστώ κορίτσι!!! Έλεγξα τα στοιχεία είναι σωστά περιμένω να γνωριστούμε από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραια κ αναλυτικα που ειναι τα reviews σου!
    Για μενα που δεν εχω ιδιαιτερο θεμα με την καλυψη,φαινεται ιδανικο,θα το εχω υποψιν μου σιγουρα :)
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω γενικα εχω ενα θεμα με την clinique... προφανως σε καποιο συστατικο ειμαι αλλεργικη και φουντωνω! :( Εγω χρησιμοποιω ενα της Helena Rubinstein εδω και 2 χρονια και με καλυπτει πληρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. den to exo dokimasei alla exo na po oti ta pinela tis clinique einai super

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αναλυτικότατο review και κατατοπιστικότατο.Μένει να πληρώσω πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή