Μη πυροβολείτε την Beauty Blogger!!!





Εδώ και λίγο καιρό παρατηρώ σε αρκετά beauty blogs σχόλια αναγνωστών τα οποία κατακρίνουν και κράζουν κανονικότατα την "x" beauty blogger σχετικά με τη αγορά κάποιου νέου προϊόντος, φθηνού ακριβού δεν έχει σημασία, ξορκίζοντας την στο όνομα της κρίσης και της γενικότερης οικονομικής κατάστασης που βιώνει η χώρα μας και όχι μόνο.

Εγώ όλος παραδόξως δεν έχω γίνει δέκτης κάποιου αντίστοιχου σχολίου αλλά δεν πάυει να με οργίζει και να με ενοχλεί το όλο θέμα, για αυτό το σημερινό μου άρθρο ίσως είναι και ένα προσωπικό ξεκαθάρισμα που κάνω στον/στην αγαπημένη μου follower η οποία μπορεί μελλοντικά να μπει και με σχολιάσει αρνητικά.

Αγαπητέ follower ίσως να μην σου είναι τελείως ξεκάθαρο αλλά εδώ είναι το blog ΜΟΥ!!! Η θεματολογία του blog μου είναι η ομορφιά  και θα βρεις εδώ μέσα κριτικές για νέα προϊόντα, συμβουλές για σωστό μακιγιάζ, δικιές προτάσεις για προϊόντα και ότι άλλο κατεβάσει το κεφάλι μου και θέλω να μοιραστώ μαζί σου πάντα όμως με θέμα την ΟΜΟΡΦΙΑ. Ο κόσμος της ομορφιάς με τον οποίο ασχολούμαι ξέρω και δεν χρειάζεται να μου το πεις είναι ένας κόσμος ματαιόδοξος δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από φρουφρου και αρώματα, αλλά εμένα τα φρουφρου και τα αρώματα μου αρέσουν. Γιατί είμαι γυναίκα και αγαπώ το καλαίσθητο, με απωθεί οτιδήποτε κακόγουστο, κιτς και οτιδήποτε προσβάλλει την αισθητική μου και την εικόνα ΜΟΥ. Διευκρινίζω το ΜΟΥ γιατί όλα τα παρπάνω είναι θέματα υποκειμενικά και για τον καθένα τα κριτήρια πάνω στην ομορφιά και στην αισθητική διαφέρουν, αλλά είναι εξίσου σεβαστά. Έτσι λοιπόν, όσο ματαιόδοξο και αν σου ακούγουται με ενδιαφέρει η εμφάνιση μου, τα μέσα με τα οποία θα μπορέσω να τη  βελτιώσω γι' αυτό το λόγο και μπορεί να σκάσω και 60 ευρώ για ένα foundation της Chanel καθώς και να δώσω 1 ευρώ για ένα ευρώ από τα γνωστά μαγαζιά για ένα ανώνυμο βερνίκι νυχιών από το να τα διαθέσω για να αγοράσω π.χ. ένα gudget, ένα βιβλίο ή να δω κάποια παράσταση ή να το διαθέσω στη Unicef για τα παιδάκια στην Αφρική που πεινάνε.

Αν εσύ που διαβάζεις το blog μου δεν σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αντικείμενο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σπαταλάς έστω και λίγο χρόνο ή λίγη από τη δική σου φαιά ουσία για να μπεις και να μου την πεις χωρίς πρώτα από όλα να με γνωρίζεις προσωπικά ως άνθρωπο. Θα πρέπει να ξέρεις, αν και δεν νομίζω ότι μπορεί να πέρασε από το μυαλό σου, ότι δεν είναι καθόλου όμορφο να παίζεις "δερβέναγας" στο δικό μου πορτοφόλι. Και επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι ποτέ δεν θα διανοούμουν να κάνω κάτι αντίστοιχο αν είχες κάποιο blog γιατί απλά δεν μου το επιτρέπει η παιδεία μου και οι τρόποι μου. Το θεωρώ καθαρά μεγάλη αδιακρισία να μπαίνεις και να σχολιάζεις ότι "εδώ ο κόσμος χάνεται και εσύ αγοράζεις καλλυντικά" γιατί απλά δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνω εγώ από πίσω τις ώρες που δεν τα σκάω στα Hondos και δεν κάνω αναρτήσεις στο blog μου για ματαιόδοξα προϊόντα ομορφιάς. 'Η μήπως ξέρεις; Ξέρεις δηλαδή ότι εγώ μπορεί να βοηθώ περισσότερο από εσένα κάποιους συναθρώπους μου, αλλά δεν θα μπω στον κόπο να σε ρωτήσω γιατί αυτά τα θέματα είναι πολύ προσωπικά και δεν μου το επιτρέπουν οι τρόποι μου και η αγωγή μου.

Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι η κρίση έχει αγγίξει και εμένα όπως και εσένα με τη μόνη διαφορά ότι εμένα δεν με έκανε μίζερη, κακότροπη και απάνθρωπη. Συνεχίζω να χαίρομαι με μια καλή είδηση π.χ. ένας φίλος ξεκινάει να χτίσει το σπίτι του (εν μέσω κρίσης απαράδεκτο κατά τη δική σου σκέψη; Εδώ ο κόσμος χάνεται ε;) ή μια φίλη μετά από μεγάλα λούκια και κόπους ζωής κατάφερε ακόμα και τώρα με τα χρήματα που μάζεψε να κάνει το ταξίδι που είχε όνειρο ζωής, ή μια φίλη blogger απέκτησε επιτέλους μετά από καιρό το περιβόητο quad σκιών για τα μάτια της. Γιατί θα πρέπει εγώ να τους μεταφέρω τη δική μου μιζέρια και γιατί θα πρέπει κάθε φορά που μπαίνω και γράφω στο blog μου να έρχεσαι εσύ τόσο αδιάκριτα κρυμμένος πίσω από τη μάσκα της ανωνυμίας και να μου χαλάς το post; Κάτι καλύτερο δεν έχεις να κάνεις;

25 σχόλια :

  1. Πες τα βρε Ντέμη,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!Σε όλα όσα γράφεις!Αλλά δυστυχώς το φαινόμενο δε θα εξαλειφθεί τόσο εύκολα!Εδώ εγώ έχω ακούσει τα άπειρα όταν έκανα giveaway και μάλιστα από τους νικητές (ξέρω βγήκα εκτός θέματος αλλά καθένας με τον πόνο του).
    Πάντως,ξαναλέω, συμφωνώ απόλυτα,άσε που από τις Beauty bloggers μπορείς να μάθεις αν κάποιο προϊόν που σε ενδιαφέρει είναι καλό και να πας να το πάρεις ή κακό και να μην πετάξεις τα λεφτά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε νιώθω απόλυτα. Γενικά μας λένε υλίστριες,ότι νοιαζόμαστε μόνο για φριμπις κλπ κλπ
    Αν δε σ'αρέσει στρίβε, όχι θα σκάσουμε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα αγιασει το στομα σου Ντεμη μου..!

    Συμφωνω 100% μαζι σου..

    Μπορω να καταλαβω οτι η κριση εχει επηρεασει παρα πολυ κοσμο,δεν ειναι ομως αυτος λογος για να βγαζουμε κακια κ φθονο απεναντι στους αλλους..
    Οπως ειπες κ εσυ,κ εγω προσπαθω να βρω ακομα κ μικρα πραγματα για να χαιρομαι..

    Ετσι αντιμετωπιζω εγω καθε ασχημη περιοδο..

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λειντι ντι23/11/11, 4:22 μ.μ.

    διάβασα τα σχολια της Χριστίνας και της φίλτατης Angel, αλλά δεν ήθελα να σχολιάσω. θα σχολιάσω ομως εδώ γιατί κάνεις μια γενικότερη παρατήρηση. σίγουρα η κάθε βλόγκερ δεν χρειάζεται να απολογείται για το πως σπαταλά τα χρήματα της, είναι προσωπικό θέμα. προσωπικά τα διαβάζω όλα και τα χαίρομαι όλα - κάποια που μπορει να αγοράσει κάτι ακριβό, κάποια που να ανακυκλώνει ή να αυτοσχεδιάζει όπως η κοτίτσα, κάποια που σπαταλά μόνο ένα ευρώ για 500 πράγματα. Όλα έχουν τη θέση τους και χαίρομαι να τα διαβάζω.

    αν καποιο σχόλιο ήταν κακόβουλο, θα με ενοχλούσε. ίσως να απάνταγα ίσως και να μην απάνταγα. νομίζω πως το σχόλιο της κοπέλας δεν ήταν κακόβουλο, αλλά έκρυβε μια γενικότερη απογοήτευση για το τί συμβαίνει. Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα, δείχνω κατανόηση. Τί άλλο να κάνεις? Ελπιζω να μην ακουστώ ζεν. Πιστεύω όμως ὀτι ίσως να είναι κάτι που μπορεί να το ακούμε απο δω και πέρα πολύ συχνά. δεν σημαίνει ότι φταίει κανένας - ούτε οι μεν που αγοράζουν πρέπει να νοιώθουν τύψεις, ούτε οι δε χρειάζεται να αισθάνονται ότι πρέπει μονο να αγοράζεις για να κάνεις ένα μπλογκ. Και γιατί δίνουμε βάση στο αγοράζω στην τελική? Δεν σε υποχρεώνει κανείς να αγοράσεις, ούτε το να αγοράζεις κάτι είναι το παν στον κόσμο. Επίσης, αν αγοράσεις ένα παραπάνω βραχιολάκι δεν σημαίνει ότι είσαι μάταιος ή ότι ζει εκτός τόπου πάντα. Ελπίζω όλες οι κοπέλες να συνεχίζουν να ποστάρουνε ότι έχουν ή πρόκειται να πάρουν χωρίς να νοιώθουν ότι τις περιμένουν στη γωνία. είναι αυτολογοκρισία. ίσως να φαινεται μάταιο να ασχολούμαστε με καλλυντικά, με ρούχα, με δεν ξέρω και εγώ τί, αλλά η ζωή προχωρά. η ομορφιά στα μπλογκς επίσης δεν πλασάρεται με τον τρόπο των περιοδικών που ναι μου φαίνεται λιγο, καλά εδώ ο κόσμος καίγεται.. αυτο γιατί έχουν έναν αυθεντικό χαρακτήρα. Πολλές κοπέλες μοιράζονται σε ένα δεύτερο επίπεδο μέσα απο τα καλλυντικά προσωπικές σκέψεις τους, οπότε δεν το βρίσκω μάταιο αυτό. οκ πάω για διάλειμμα τώρα..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πές τα χρυσόστομη!!!

    Και εγώ διάβασα τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ σχόλια σε άλλο blog... Αυτή η μιζέρια θα μας φάει ρε γαμώτο!! Αν φτάσανε και οι γυναίκες να θεωρούν την ομορφιά και την καλαισθησία, ματαιότητα...είμαστε για κλάματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ντέμη!!!!! Δεν έχω κλέψει από κανέναν,δεν έχω ζητήσει δανεικά από κανέναν,για να πάω και να αγοράσω το τάδε μεικ-απ ή την τάδε κρέμα........στο φινάλε για μένα η ομορφιά είναι τρόπος ζωής, και χαίρομαι που υπάρχουν κοπέλες που συμμερίζονται την χαρά μου!!!! Ακόμη και σήμερα σε περίοδο κρίσης.....πολλά φιλάκια,κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντεμη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Πριν 2-3 posts στο blog μου ειπώθηκε κάτι σχετικό απο μια κοπέλα και υπήρξε μια παρεξήγηση η οποία λυθηκε ήδη. Να πω εδώ οτι η κοπελίτσα ειναι πολυ καλή, δεν ειχε καμια πρόθεση να θηξει καποιον και ήταν μάλιστα και το πρώτο της σχόλιο!! (τυχη βουνό!!). Γενικά ομως εχω ακουσει και σε αλλα blogs ανάλογα σχόλια και δεν νομιζω οτι χρειάζεται τετοιος αρνητισμός και κακία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πες τα χρυσόστομη!!!!

    Ακόμα και σε δύσκολες εποχές οι γυναίκες θα βρουν τον τρόπο να περιποιούνται τον εαυτό τους είτε με φθηνότερα καλλυντικά είτε με πράματα που φτιάχνεις μόνη σου (μάσκες, απολεπιστικά κτλ.) με υλικά που έχεις σπίτι σου. Το ότι έχουμε κρίση δε σημαίνει ότι θα πρέπει να κυκλοφορούμε σαν λέτσοι!! Ε; :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμφωνώ και εγω με τα κορίτσια και θα υιοθετήσω τα λόγια της stavroulas..η κρίση δεν θα μας αναγκάσει να αμελήσουμε την εξωτερική μας εμφάνιση ούτε και πρέπει να μουρμουρίζουμε όλη μέρα γιαυτή..
    Στο τέλος ο καθένας είναι ελευθερος να διαθέσει τα χρήματά του, όπως θέλει.. έλεος πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντέμη κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει λόγος ούτε εσύ ούτε καμμιά μας να αιτολογεί τις επιλογές της ούτε να επεξηγεί τα αυτονόητα. Το γεγονός είναι πως αν ο άνθρωπος είναι κακοπροαίρετος και ζηλόφθων, αυτή θα είναι πάντα η αντίδρασή του, ανεξαρτήτως συνθηκών και θέματος. Τώρα, αν από την πίεση λόγω της κρίσης κάποιοι εκφράζουν άστοχα (και όχι κακόβουλα) τον προβληματισμό τους, οκ, τα λάθη είναι για τους ανθρώπους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνω απολυτα κι εγω. Απλα εχω να προσθεσω και το εξης... Δυστυχως εδω γραφουμε, δεν μιλαμε και ως γνωστον ο γραπτος λογος ειναι ξυλινος (οπως ελεγε και μια φιλολογος που ειχα στο λυκειο) και δεν μπορει να αποδωσει 100% το χρωμα της φωνης μας. Αλλιως γραφουμε κατι και αλλιως μπορει να το λαβει ο αναγνωστης. Οσο για τη δυσκολη θεση αρκετων εργαζομενων που χανουν τις δουλειες τους, ξαναλεω (οπως ειπα και στο blog της Χριστινας) οτι ειναι ΚΑΛΟ να ψωνιζουν αυτοι που μπορουν για να κυκλοφορει χρημα στην αγορα. Κακως λοιπον ειρωνευομαστε καποιον που εχει τη δυνατοτητα ακομα να κανει πραγματα και να ξοδεψει χρηματα. Α, σας ειπα και το αλλο? Προσφατα καποια με ειπε ξανθια ανοητη barbie που με νοιαζουν μονο τα βερνικια νυχιων και γι αυτο ειμαι με τη πιστωτικη στο χερι! Εχω να απαντησω απλα: ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Christina αλήθεια σε αποκάλεσαν έτσι;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κορίτσια κορίτσια...τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...! Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.ΑΠΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραιο κειμενο Ντεμη, δικαιωμα του καθενος να κανει ο,τι θελει με τα χρηματα του...
    απλα εγω προτεινω να τα αγνοητε αυτα τα σχολια κ να μην τα παιρνετε σοβαρα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέρω ότι η Ντέμη μιλάει γενικά και συμφωνώ απολύτως μαζί της! Κι εμείς άνθρωποι είμαστε και μια χαρά τη ζούμε την κρίση. Όταν περνάω από τα Sephora στην πλατεία σφίγγεται η καρδιά μου, όχι για το καινούριο άρωμα αλλά για τους άστεγους στα παγκάκια. Δε ζούμε εκτός τόπου και χρόνου και βοηθάμε όπως και όσο μπορεί καθεμιά μας. Αν την εποχή που κάποιοι έχτιζαν βίλες και αγόραζαν πανάκριβα αυτοκίνητα που τώρα δεν μπορούν να ξεχρεώσουν κάποιοι είχαν προνοήσει ώστε να μπορούν τώρα να ζουν αξιοπρεπώς, δε νομίζω ότι αυτό είναι κάτι για το οποίο πρέπει να κατηγορηθούν. Εξάλλου, είναι γνωστό ότι η αγορά δε θα ανακάμψει αν δεν κινηθεί το χρήμα και επιπλέον στα περισσότερα ελληνικά beauty blogs θα βρείτε άπειρα άρθρα για πολύ οικονομικά έως δωρεάν-σπιτικά καλλυντικά. Και αν πού και πού ξεφεύγουμε με λίγο ακριβότερα προϊόντα να είστε σίγουροι ότι είναι δουλεμένα και με το παραπάνω. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι Σταυρουλα! Οπως το λεω ακριβως! Αλλα δεν με νοιαζει, καταρχας με κολακευει που θεωρει οτι μοιαζω με τη barbie και δευτερον χαιρομαι που μπορω ακομα να εχω πιστωτικη και να τη χρεωνω οταν θελω, γιατι εγω οπως πολυ σωστα λεει κι η Ναταλι, απλωνω τα ποδια μου μεχρι εκει που φτανει η κουβερτα μου! If you know what I mean, που λεει και η Κυρατσω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. exeis apoluto dikio!!!BTW polu wraio to blog sou, 8eleis na akolou8hsoume h mia thn allh?an me akolou8hseis enhmerwse me etsi wste na se akolou8hsw kai egw :) filia :)
    http://beautyverse.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κορίτσια ευχαριστώ για τα σχόλια σας τα οποία από μόνα τους αποδεικνύουν ότι δεν είμαστε ξανθιές barbie που βασική μας στεναχώρια είναι ότι μας χάλασε το manicure...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέεεεεεστα!!!!

    Καταλαβαίνουμε ότι η κρίση έχει επηρεάσει πάρα πολύ κόσκο, όπως και εμάς τις ίδιες, αλλά δεν θα σταματήσουμε να είμαστε όμορφες και ευπαρουσίαστες επειδή ήρθε η κρίση.

    Και όπως πήρε το αυτί μου, πρόσφατα, την περίοδο του 2ου παγκοσμίου πολέμου (αν το θυμάμαι σωστά...) τα κραγιόν είχαν τις μεγαλύτερες πολήσεις από κάθε άλλο προϊόν.

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ σωστή σε βρίσκω Ντέμη! Έτσι είναι. Ο καθένας μιλάει για τον εαυτό του σύμφωνα με τις δυνατότητές του. Δεν πέφτει λόγος σε κανέναν άλλο. Το έχω παρατηρήσει και εγώ σε πολλά blogs και πλέον έχει καταντήσει και κουραστικό και μη ευγενές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. emeis goustaroume k an tous aresei! k opws eipes k esi ama tous fainetai weird ti kathontai k diavazoun ta sigkekrimena blog? alla stin pragmatikotita de mas thewroun ilistries ktl..aplws fthonoun tin kalaisthisia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ένα μπράβο στο ποστ σου!!!!!!! Με άφησες άφωνη από την ειλικρίνεια σου!!!!!
    http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/2010/12/6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @maria - fashionable-peggy κορίτσια χαίρομαι που συμφωνούμε η ομορφιά μας "όπλο" απέναντι στη μιζέρια @julia καλώς όρισες στο blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν διαβασα τα σχολια για να ξερω τι ακριβως ελεγαν αλλα πιστευω απολυτα αυτο που λες.. το πως διαθετεις εσυ τα χρηματα σου ειναι δικαιωμα σου κ κανεις δεν πρεπει να σε κρινει κ να μας κρινει γενικοτερα...
    μην ακους κανεναν κ συ κ οποια αλλη ακουσε παρομοια σχολια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή