Αφιέρωμα...ένα post γεμάτο μυρωδιές!!!!

Γεια σας και καλή εβδομάδα!!!

Σήμερα δεν θα μιλήσω για make up προϊόντα αλλά για αρώματα. Το Σάββατο έλαβα ένα υπέροχο δωράκι από μια καλή μου φίλη για τα γεννέθλια μου και έτσι μου ήρθε η ιδέα να γράψω κάτι διαφορετικό έτσι για να αλλάγή. Το δωράκι ήταν ένα υπέροχο άρωμα το οποίο μου ταιριάζει γάντι (άμα σε ξέρει καλά ο άλλος δύσκολα να πέσει έξω στο άρωμα που σου ταιριάζει!!!).

Έτσι λοιπόν ξέθαψα τα αρώματα που χρησιμοποιούσα και συνεχίζω να χρησιμοποιώ και θα σας τα παρουσιάσω με τα δέοντα σχόλια. Πριν όμως ξεκινήσω θα ήθελα να σας πω ότι είμαι από τους ανθρώπους που όταν μπαίνει στο Hondos αποφεύγει όσο διακριτικά μπορεί οποιοδήποτε νέο promo αρώματος γιατί ουκ ολίγες φορές έφυγα από εκεί μαστουρωμένη με terrible πονοκέφαλο. Γενικά οι έντονες και αναμεμειγμένες μυρωδιές με ενοχλούν πολύ από μικρή και οι περισσότερες το γνωρίζετε καλά ξέροντας τη διαστροφή μου για τα κραγιόν και τα gloss. Πάντως είμαι από τους ανθρώπους που "σιχαίνονται" τα φτηνά αρώματα και που δεν βγαίνει από το σπίτι του χωρίς άρωμα ακόμα και για να πάει να πετάξει τα σκουπίδια που λέει ο λόγος. Επίσης. είμαι από τους ανθρώπους που θα ήθελε να έχει μια κρυσταλλιέρα γεμάτη συλλεκτικά μπουκαλάκια με αρώματα, αλλά επειδή σιχαίνομαι και το ξεσκόνισμα το όνειρο μένει ανεκπλήρωτο, αλλά πάντα κρατάω για ενθύμιο 2-3 αρώματα που μπορεί να έχουν περάσει καμιά 10αριά χρόνια από την αγορά τους η μυρωδιά τους όμως μου θυμίζει έντονα τη στιγμή το γεγονός και τον λόγο απόκτησης της.

Πάμε λοιπόν στο άρωμα που φοράω τα τέσσερα τελευταία χρόνια και το οποίο είναι γνωστό της πάση μιας και έχει γίνει τόσο δημοφιλές και "σούπα" που πλέον αποφάσισα να το αλλάξω. Δεν είναι άλλο από το Dolce & Gabbana Light Blue το οποίο έχει ακριβώς εκείνη τη διακριτική, φρέσκια αλλά και σέξι μυρωδιά που ταιριάζει σε όλες τις ώρες της ημέρας και κάθε εποχή του χρόνου. Δεν ξέρω αν κάποια από εσάς το χρησιμοποιεί αλλά το συγκεκριμένο είναι πάρα πολύ οικονομικό μιας και με 2 ψεκασμούς την ημέρα εμένα η συσκευασία των 100ml μου διαρκεί για δύο χρόνια!!!



Προχωράω στο άρωμα που φοράω από όταν ήμουν μαθήτρια και αποτελεί το δικό μου all time classic. Είναι το L'Eau D'Issey του γνωστού σχεδιαστή Miyake. Ένα μέτρια λουλουδένιο άρωμα αρκετά οξύ το οποίο δεν νομίζω ότι θα λείψει ποτέ από τη μικρή συλλογή μου μιας και είναι το "επίσημο" μου άρωμα το φοράω σε ξεχωριστές περιστάσεις και σε ειδικές στιγμές.



Προχωράω στο πιο "δυνατό" και έντονο άρωμα που έχω φορέσει το οποίο δεν το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετά χρόνια αλλά το έχω κρατήσει γιατί είναι το πρώτο άρωμα δώρο που μου πήρε ο σύζυξ μου! Το By του Dolce & Gabbana είναι ένα άρωμα "πατσουλί". Είναι από εκείνα τα αρώματα τα οποία περνάς δίπλα από τον άλλο και ή θα γυρίσει το κεφάλι να δει ποια πέρασε ή θα σε ψιλοκράξει λέγοντας σου ότι λούστηκες με το μισό μπουκάλι πριν βγεις από το σπίτι. Έντονη πιπεράτη μυρωδιά αρκετά όξινη κατάλληλη για έξοδο για μπουζούκια, κλαμπ ή party για πουθενά αλλού όμως. Δεν γνωρίζω αν ακόμα υπάρχει διαθέσιμο στα counter αλλά αν το βρείτε μυρίστε το!


Τέλος, κλείνω με δύο αρώματα από τον ίδιο σχεδιαστή τον Paco Rabanne και το ένα είναι το Ultraviolet και το άλλο είναι το δωράκι από τη φίλη μου το Ultrared. To Ultraviolet είναι ένα από τα καλύτερα αρώματα που έχω δοκιμάσει. Ιδανικό να φορεθεί από Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο είναι πιπεράτο και ο συνδυασμός της βιολέτα με σανδαλόξυλο είναι φανταστικός. Το μπουκαλάκι που βλέπετε είναι άκρως ταλαιπωρημένο και έχω πάψει να το χρησιμοποιώ εδώ και 8 χρόνια τουλάχιστον αλλά το έχω κρατήσει γιατί μου άρεσε τόσο η genious συσκευασία που όσο και το μωβ "πεθαμενατζί" χρωματάκι του. Το Ultrared είναι πιο λουλουδάτο και φρουτώδες αλλά αρκετά feminine χωρίς να θυμίζει αρώματα τύπου Chanel και Estee τα οποία δεν μου ταιριάζουν καθόλου.



Περιμένω νέα σας καθώς και να μου πείτε ποιό/ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα αρώματα!!!! Φυσικά μην ξεχάσετε να μου προτείνετε και κάποιο άρωμα μιας και η αναζήτηση του τέλειου καθημερινού αρώματος μου δεν έχει τελειώσει.
Πολλά φιλιά!
Demi


16 σχόλια :

  1. Το Light Blue είναι το μοναδικό άρωμα που μου ταιριάζει απόλυτα. Το φορούσα μέχρι από όταν πρωτοκυκλοφόρησε μέχρι πέρσι. Αποφάσισα να το αλλάξω για τον ίδιο λόγο που σταμάτησες να το φοράς και εσύ. Έχει γίνει τόσο σούπα πια. Πλέον χρησιμοποιώ το Flora by Gucci που μου αρέσει αλλά κανένα άρωμα δεν έχει βρεθεί που να ταιριάζει τόσο πολύ στο δέρμα μου όσο το Light blue.
    Το L'Eau D'Issey είναι ωραίο, το φοράω πότε πότε όταν βρίσκομαι στο πατρικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωρίζω το πρώτο και τα δύο τελευταία από Paco Rabanne μόνο! Ειδικά το ultraviolet μ'αρέσει πάρα πολύ :)
    Εγώ εδώ και ενάμιση χρόνο φοράω το Live της Jennifer Lopez και το καλοκαίρι ερωτεύτηκα την Lady Million από Paco Rabanne!
    Υπέροχο ποστ demi μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mmm εξαιρετο ποστ οπως παντα!

    Το αγαπημενο μου signature αρωμα ειναι το Amor amor by Cachare..Πραγματικα οποιος με ξερει με εχει συνδεσει με αυτο το αρωμα κ οχι αδικα!

    Εχω αδειασει ουκ ολιγα μπουκαλια,αλλα η αληθεια ειναι οτι κ εγω κανω να αδειασω μπουκαλι χρονο κ πανω..Δεν μ'αρεσει να ''λουζομαι'' με το αρωμα :P

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Fani ακριβώς το ίδιο έχω πάθει και εγώ είναι αυτό που ταιριάζει απόλυτα πολύ στο δέρμα μου. Φοράς και εσύ το Miyake ε? Τι ζώδιο είσαι νομίζω ότι ταιριάζουμε!!

    @Claire θέλω και εγώ να μυρίσω το lady Million είχα μυρίσει το αντίστοιχο αντρικό το οποίο ήταν απλά μεθυστικό!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν τα ποστ μου!!

    @Artemi Ευχαριστώ Αρτεμάκι!!!Το cacharel είναι τόσο παλιό και διαχρονικό μου αρέσει αλλά δεν μου ταιριάζει...πάντως είναι τέλειο να σε συνδέουν με ένα άρωμα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αναζήτηση ούτε και για μένα έχει τελειώσει αλλά τελευταία χρησιμοποιώ το Fleur d’Osmanthus από τον οίκο Roger & Gallet που κέρδισα σε μια κλήρωση του Beauty blog και μου αρέσει πολύ.Πιο πριν φορούσα το Salvatore Ferragamo Incanto Charms που επίσης μου αρέσει πολύ, αλλά δεν έχω βρει ακόμα αυτό που μου ταιριάζει απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γυρίζεις χρόνια πίσω γιατί το light blue και το eau d'issey ήταν τα πρώτα μου (και πάντα αγαπημένα) αρώματα! Το τελευταίο χρονικό διάστημα φοράω το 24 faubourgh του hermes, πολύ αισθαντικό χωρίς να είναι βαρύ. Μου αρέσει επίσης και το delicious της DK, το πράσινο, το φόραγα όλο το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oreo post Demi !! I alitheia einai pos egw exo kolisi me ena aroma tis DKNY , niotho oti mou tairiazei... Na fandasteis otan prospathousa na ksekoliso apo auto to aroma kai forousa alla , me to pou miriza tis DKNY zileva !! Exo trelo kolima :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το By του Dolce & Gabbana δεν κυκλοφορεί πια...κατά τύχη βρήκα ένα tester στο fragrance.X πέρυσι και το φοράω σε εξαιρετικές περιπτώσεις...τα δικά μου αγαπημένα είναι το Alessandro Dell Acqua Perfume για καλοκαίρι και το Crystal Noir Perfume by Versace για χειμώνα...είμαι όμως perfume addicted οπότε αγοράζω συχνά όποιο μου γυαλίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Miyake & ultraviolet χρησιμοποιούσα κι εγώ παλιά. Το κλασικό μου είναι το ferre (το μοβ μπουκαλάκι αν θες να το δοκιμάσεις). So me. Φοράω επίσης το viva la juicy αν και δεν είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει με βάση τις αναφορές σου... Στα τελευταία 25% είπα να πάρω άλλα 2 γιατί ferre & juicy τελειώνουν ήθελα αλλαγή. Πήρα especially - escada καιmon jasmin noir - bulgari. Μου αρέσουν πάααρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To L'Eau D'Issey ειναι παλιό και αγαπημένο! Τώρα φοράω το Casmere Mist by Donna Karan - απλά τέλειο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι ωραία ανάρτηση!!! =)
    τα ultraviollet και Light Blue τα έχω φορέσει πολύ και γω- με το τελευταίο να μην αντέχει καθόλου πάνω μου αλλά εγω να επιμένω μιας κ η μυρωδιά του μου άρεσε πολυ! τελευταία αγοράζω συνέχεια τα Nina και Love in Paris της Nina Ricci! Ονειρεμένα! Ενώ έχω ζητήσει από τον Άγιο Βασίλη και το πρώτο μου Chanel! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ μυρωδατο ποστ!!το light blue ειναι και το δικο μου μοναδικο και αγαπημενο.τοσο φρεσκια μυρωδια δεν εχω ξανανιωσει με αρωμα.
    παρολαυτα τωρα τελευταια κανω μερικες απιστιες με το Love Chloé γιατι απο τοτε που το μυρισα απλα το αγαπησα.

    επισης λατρεμενο απο την εφηβεια μου ειναι το white musk boby shop...αχ ενα διαστημα τα ειχα ολα, απο λαδακι και κρεμα σωματος μεχρι σαπουνι και αρωματικο για το δωματιο μου...τρελος ερωτας και αυτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Despoina δεν γνωρίζω κανένα από τα δύο αρώματα που μου είπες όπως καταλαβαίνεις είμαι κολλημένη με πολύ παλιά αλλά μόνο η ονομασίες μου βάζουν το μικρόβιο για να τα ψάξω!

    @scrapgal το delicious το ξεχωρίζω και εγώ ταιριάζει σε πολύ κόσμο όχι όμως σε εμένα!

    @Elena ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι δεν κυκλοφορεί πάντως νομίζω ότι θα σου πηγαίνει πάρα πολύ!!!

    @Mariza Το Bulgari το έχω μυρίσει πολύ ιδιαίτερο...σε πήγα πίσω έ στα αρώματα είμαι πολύ παραδοσιακή lolololo

    @Christina Σου αρέσει και εσένα το Miyake ε?. Ταιριάζουμε τόσο πολύ!!!

    @Είμαι σίγουρη ότι το Santa θα σου το φέρει...τι κόλλημα το Light BLue!!!

    @Rafalena άλλως με τη βάρκα μας...και εσύ addicted ε? Το white musk το φορούσε η αδελφή μου εγώ ούτε να το μυρίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω απόλυτα για το Light blue και θα πω οτι ταιριάζει στις περισσοτερες γυναίκες. Το ειχα για χρόνια σαν το αναντικατάστατο άρωμά μου μέχρι που φόρεσα το Azzaro Twin for Woman. Ελαφρύ, γλυκό και πολύ πολύ ιδιαίτερο, ή ετσι μου φαίνεται εμένα τουλάχιστον!Επίσης το Amore Amore της Cacharel ειναι απο τα αρώματα που πάντα θέλω να έχω στην μικρή αρωματοθήκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. exo mia paraksenia otan mou telionei ena aroma dne to agorazo xana alla pairno ena kainourgio. afto pou mou ekopse tin anapnoi kai to theoro orosimo: to angel tou mugler.
    episis mou aresei poli to ginger tis origins. to exo agorasei treis fores pou einai anikousto gia mena. ena aroma pou episis mou aresei alla den to vrisko pia einai ena tou Dali se ena prasino mpoukali me mia miti. ena aroma pou tha ithela na exo einai to un jardin sur le toit tou hermes kai to coromandel tis chanel.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Maria μας αρέσει το ίδιο άρωμα φιλενάδα...καλά το amor amor είναι πλέον στα κλασσικά αν και δεν το συμπαθώ νομίζω ότι του αξίζουν παράσημα!!!

    @λειντι...αχ το angel ονειρικό της origins δεν το γνωρίζω αλλά για να το έχεις πάρει τρεις φορές αυτό κάτι λέει..φιλιά lady moy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή