Το Round Top Kabuki πινέλο της Sigma & 2 blog awards!!!

Γεια σας,
Δεν θα ξεκινήσω με δικαιολογίες που χάθηκα πάλι και τα σχετικά ο Οκτώβριος ήταν ένας μήνας μεγάλων αλλαγών και τώρα που ξεμπέρδεψα με αρκετές εκκρεμότητες επανέρχομαι με ένα μικρό review για ένα υπέροχο δωράκι που κέρδισα από το blog της Argyrousa πριν περίπου 1,5 μήνα. (Το ξέρω ντροπή μου που ακόμα δεν την ευχαρίστησα την κοπέλα αλλά η ίδια ξέρω ότι δεν μου κρατάει κακία!!!!)

Τα πινέλα της Sigma τα ξέρετε πάνω κάτω όλες σας. Άριστη ποιότητα σε πολύ νορμάλ τιμές. Από καιρό "ζαχάρωνα" τη σειρά με τα Sythetic Brushes γιατί και καλές κριτικές διάβασα και γιατί για μια MUA ποτέ τα πινέλα που έχει δεν είναι αρκετά. Φανταστείτε λοιπόν τη χαρά μου όταν η Argyrousa μου ανακοίνωσε ότι κέρδισε και αυτό που ήθελα πιο πολύ δηλαδή το Round Top Kabuki!!!

Εκτός του ότι μου ήρθε σε μια υπέροχη συσκευασία ο έρωτας μου με το συγκεκριμένο πινέλο ήταν από την πρώτη ματιά. Σωστό μέγεθος, με καλοδουλεμένη βάση (σταθερή) και φυσικά η συνθετική τρίχα είναι ότι πιο απαλό έχω δοκιμάσει σε πινέλο. Το πινέλο το πήρα μαζί μου όταν κατέβηκα Αθήνα για τη συνάντηση των GBΒ και βασικά ήταν το μοναδικό για το πρόσωπο μιας και το χρησιμοποίησα και για να απλώσω το foundation και την πούδρα καθώς και για φωτοσκιάσεις. Περιττό να σας πω ότι έχει γίνει το δεξί μου χέρι μιας και ανταποκρίνεται πάρα πολύ καλά σε όλες τις παραπάνω χρήσεις. Το μυστικό του πιστεύω ότι κρύβεται τόσο στην σύνθεση της τρίχας καθώς και στο μέγεθος το οποίο σε σχέση με άλλα kabuki είναι σχετικά μικρό αλλά αυτό του δίνει την ευελιξία να "στοχεύσεις" καλύτερα σε δύσκολα σημεία όπως είναι τα πτερύγια της μύτης. Το αποτέλεσμα flawless χωρίς να τονίζει ατέλειες π.χ. διεσταλμένους πόρους κλπ.

Ιδού και το πινέλο το οποίο κατεύθασε στην όμορφη κόκκινη θήκη:



Ευχαριστώ πάρα πολύ την Argyrousa για το υπέροχο δωράκι που μου έστειλε για εσάς που δεν έχετε ανακαλύψει ακόμα το blog της σας συστήνω ανεπιφύλακτα να περάσετε μια βόλτα όπως κάνω και εγώ μιας και είναι ένα από τα αγαπημένα μου.

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τη γλυκύτατη Miss Starshiny η οποία πριν από λίγες ημέρες έδωσε στο blog μου δύο βραβεία!!!



Σας εύχομαι να έχετε έναν υπέροχο μήνα!!!

10 σχόλια :

  1. Αχ Ντεμάκι τι ωραία. Δεν έχω αγοράσει ακόμα κανένα πινέλο sigma αλλά τα λιμπίζομαι τόσο πολύ. Περιμένω μήπως βγει καμιά καλή προσφορά στο site τους για να αγοράσω επιτέλους!!! Synthetic Kabuki kit + blending brush πότε θα γίνεται δικά μου??? Μπορεί να τα ζητήσω από τον "Άγιο Βασίλη"... εκτός κι αν του έχουν κόψει το επίδομα, χιχι. Φιλάκια και καλή σου μέρα κουκλίτσα. :D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kalo mina!!!Sugxaritiria k gia to to pinelo pou kerdises alla k gia ta blog awards!!!!Filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!!! Πολύ ωραίο το πινελάκι, το έχω βάλει κι εγώ στο μάτι! Συμφωνώ με τη Μαρίζα! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό μήνα..χαίρομαι και εγω όταν αγοράζω ενα προ'ι'όν, που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου..το δικό σου πινέλο..φαίνεται super<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και πάντα τυχερή! Με γειά το πινέλο, νομίζω πως η σειρά αυτή είναι άπαιχτη! Παρέλαβα σήμερα το F84 (το angled), και περιμένω να στεγνώσει πως και πως για να το χρησιμοποιήσω αύριο...LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και από μένα!!Με γειες το καινούριο πινέλο.....περιμένω και εγώ τον Αι-Βασίλη για πινέλα και όχι μόνο!!!!!φιλάκιααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γειές με γειές!!!!! Μπράβο τυχερούλα!!! Επειδή έχω κερδίσει και εγώ ενα το F45 kabuki απο sigma απο 1/10 και δεν το έχω παραλάβει, το δικό σου πόσο καιρό έκανε να έρθει???? ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ κορίτσια εύχομαι τουλάχιστον ο Άη Βασίλης να μην τσιγκουνευτεί και να σας φέρει το κατιτίς σας.

    @ Elena αν θυμάμαι καλά το πινέλο ήρθε περίπου μέσα σε 15-20 ημέρες σίγουρα όχι παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει κι εσένα το πινέλο όσο κ σε μένα!!! Μεγάλο χαμόγελο your way!!! Φιλιά πολλά!=))

    ΑπάντησηΔιαγραφή