Santa came earlier....ένα post γεμάτο δωράκια!!!

Καλησπέρα!

Ετοιμαστείτε για ένα μεγάλο post γεμάτο beauty προϊόντα κάποια από τα οποία είναι από τη συνάντηση του Σαββάτου των GBB και κάποια από τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα δώρα που αντάλλαξα με την Κερασία και τη Χριστίνα μιας και δεν θα έχουμε την ευκαιρία να τα ξαναπούμε μέχρι τέλος του χρόνου.

Ξεκινάω λοιπόν με τη beauty bag της L'oreal Paris η οποία περιελάμβανε την κρέμα προσώπου "Κώδικας Νεότητας" το mascara "Million Volume Lashes" σε καφέ χρώμα και το eyeliner "Super Liner" στην απόχρωση Noir Black.

Από αριστερά κρέμα προσώπου "Κώδικας Νεότητας", mascara "Million Volume Lashes" σε καφέ χρώμα, eyeliner "Super Liner" στην απόχρωση Noir Black.
Την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά με την καινούργια γενιά θα την εγκαινιάσω πάντως μου άρεσε η υφή της και το διακριτικό της άρωμα που βάζουν αρκετά σύν σε μια αντιριτιδική κρέμα η οποία συνήθως έχει βαρύτερη φόρμουλα άρωμα κλπ.

Τη mascara το δοκίμασα αλλά ομολογώ ότι δεν ενθουσιάστηκα. Μου άρεσε πάρα πολύ το βουρτσάκι το οποίο είναι και εύκαμπτο αλλά δυστυχώς η σύσταση της είναι αρκετά υγρή για τις βλεφαρίδες μου με αποτέλεσμα όσες φορές και να τις περάσω να μην αποκτούν τον επιθυμητό όγκο.

Το βουρτσάκι από τη mascara "Million Volume Lashes" σε καφέ χρώμα της L'oreal Paris
Το eyeliner δεν το δοκίμασα αλλά με μια πρώτη ματιά μπορώ να πω ότι είναι αρκετά μαύρο και η σύσταση του αρκετά καλή βλέπετε και από τη φώτο ότι δεν έχει απλωθεί πολύ στο χέρι μου. Αν και είμαι φαν του gel liner νομίζω ότι με αυτό θα τα πάμε αρκετά καλά και θα μου λύσει ένα μικρό θέμα που έχω με την τοποθέτηση του στο κάτω βλέφαρο μιας το σφουγγαράκι του είναι αρκετά εύχρηστο.



Swatch από το eyeliner "Super Liner" στην απόχρωση Noir Black της L'oreal Paris


Προχωράω με τα makeup goodies της Flormar από τα οποία ξετρελάθηκα με το βερνίκι το οποίο είναι φανταστικό Χριστουγεννιάτικο χρώμα ένα πολύ σκούρο γκρι-πετρόλ περλέ το οποίο έστρωσε με 2 περάσματα και στέγνωσε σε χρόνο dt και μου θύμισε λίγο το grafite της Chanel, δείτε εδώ σε ένα post της Χριστίνας πόσο μοιάζει.


 
Ο νέος κατάλογος της Flormar και μερικά από τα δωράκια για τις GBB από αριστερά Βερνίκι νυχιών, Mάσκαρα "x10 volume sculpting mascara", Eyeliner "True Color Dipliner".
  
Swatch βερνίκι νυχιών Flormar No. 419

Η μάσκαρα εκτός από την ογκώδη συσκευασία της είναι μια μάσκαρα η οποία προσφέρει όγκο. Την χρησιμοποίησα μόνο μια φορά και μπορώ να πω ότι είναι μια τίμια μάσκαρα. Βέβαια αν έχετε λίγες ή κοντές βλεφαρίδες το ογκώδες βουρτσάκι δεν θα σας βολέψει αλλά αν έχετε λεπτές και μακριές θα κάνετε μια χαρά τη δουλειά σας. Η μάσκαρα μου θύμισε αρκετά την Plush Lush της Mac  και για όσες είστε φαν της νομίζω ότι είναι ένα καλό dupe.

Βουρτσάκι της mascara Flormar "x10 volume sculpting mascara",

To eyeliner είναι ένα τέλειο νέον μπλε royal. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει eyeliner της Flormar και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ το βουρτσάκι. Βέβαια η σύσταση του είναι αρκετά υγρή όπως θα δείτε και στη φωτογραφία οπότε λίγο απογοητεύτηκα.


Swatch Eyeliner  Flormar "True Color Dipliner".
 Πάμε τώρα στα υπέροχα δωράκια που μου πήραν η Κερασία και η Χριστίνα τα οποία ταιριάζουν απόλυτα τόσο στα χρώματα μου όσο και στο γούστο μου.
Η Κερασία μου πήρε ένα τέλειο τσαντάκι της Clinique το οποίο περιλαμβάνει μια διπλή παλέτα σκιών την οποία είχα βάλει στο μάτι την τελευταία φορά που είχα περάσει από το stand της Clinique, καθώς και ένα υπέροχο κραγιόν σε ελαφρύ ροζ- βατομουρί χρώμα τέλειο για τα Χριστούγεννα. Οι σκιές είναι τέλειες έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και τόσο το baby pink όσο και το chocolate brown, είναι ιδανικά για ένα φυσικό look κατάλληλο για όλες τις ώρες.

Κραγιόν Clinique High Impact in 19 xtreme pink, duo σκιές No. 104 strawberry fudge. 
  

Swatch Κραγιόν Clinique High Impact in 19 xtreme pink
 Συνεχίζω με το δωράκι της Χριστίνας το οποίο ήταν από τη Χριστουγεννιάτικη συλλογή των Mac το οποίο περιελάμβανε έντα πρωτότυπο νεσεσέρ με ένα σετ με πινέλα (226-129-275) με τέλειες διάφανες glitter λαβές, ένα quad σκιών με ρουζ σε υπέροχες λαμπερές γήινες αποχρώσεις (festive frost face kit), ένα κραγιόν σε nude απόχρωση που μου θυμίζει το χρώμα της καραμέλας(imagine this) και ένα υπέροχο lipglass σε μπρονζέ απόχρωση (tra-la-la).

To δωράκι της Χριστίνας

Από αριστερά πινέλο Mac 275-129-266

Φανταστική συσκυεασία του Festive Frost Kit της Mac

Swatches Festive Frost Kit της Mac Ρουζ Buff- πάνω αριστερά σκιά Once upon a time & δεξιά Below Zero- κάτω αριστερά  expensive pink & δεξιά embark 

Swatch Mac κραγιόν Imagine This (amplified)

Swatch Mac lipglass Tra-la-la
 Τέλος θα κλείσω με ένα νέο προϊόν από την εταιρεία Inglot την οποία επισκεφθήκαμε με τη Χριστίνα για να αγοράσουμε το δώρο έκπληξη για τη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers. To βερνίκι μας το  έδωσαν δώρο με αγορές άνω των 30 ευρώ και μπορώ να πω ότι η εταιρεία είχε αρκετά μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και σε διάφορα top coats. Βέβαια οι τιμές των βερνικιών μου φάνηκαν τσιμπημένες αλλά περίμενα να δοκιμάσω και την ποιότητα στην οποία μας τόνισε η πωλήτρια ότι είναι άριστη και ότι χρειάζεται απλά μόνο ένα πέρασμα. Δυστυχώς στη φωτογραφία θα δείτε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, η σύσταση του βερνικιού είναι πάρα πολύ υγρή και δεν στρώνει ούτε με το τρίτο πέρασμα που έκανα. Πάντως από μια μικρή ματιά που έριξα στο κατάστημα μου άρεσαν αρκετά τα ρουζ, οι σκιές και οι star powder που είχανε.

Βερνίκι Inglot Νο. 184


Ελπίζω να μην σας κούρασα!
Περιμένω τα σχόλια σας.
Demi.

Υ.Γ. Μη ξεχάσετε να δείτε το post της Δευτέρας!!!

12 σχόλια :

  1. Με γεια ολα Ντεμη μου :)
    Τελεια τα δωρακια απο Κερασια κ Χριστινα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια δωρα!πολυ κατατοπιστικα τα swatch και οι παρατηρησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειά! Το frost kit είναι τέλειο! Δεν το είχα πάρει είδηση στην αρχή, και όταν το είδα ήταν sold out! LOL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία τα δωράκια! καλοφόρετα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το eyeliner της Loreal δεν υπάρχει σου λέω!! Εμενα μου ελαχε ελαττωματικό προιόν αλλα επειδή την εχω αγοράσει στο παρελθόν σου εγγυώμαι ότι ειναι τέλεια!!!
    Το Inglot μπορει να μην έστρωσε καλά αλλα από χρωματάκι σκίζει ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοφόρετα όλα κούκλα μου!
    Η μάσκαρα της L'Oreal εμένα δε μου έδωσε όγκο , νομίζω όμως πως για μήκος έσκισε!
    Τα Mac τέλεια;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραια πραγματα!
    με γεια ολα!
    το ασημι και βαθυ κοκκινο μανο πολυ ωραια!
    και τo eyeliner μ αρεσε!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ήθελα να πάρω το κιτ της ice parade με τις ροζ αποχρώσεις που φυσικά είχε εξαντληθεί...οπότε είπα να πάρω σαν αυτό που έχεις εσύ, με μισή καρδιά..Τελικά νομίζω πως τα χρώματα είναι εξίσου ωραία!Ελπίζω να μου στρώσουν!(Δεν τα χω παραλάβει ακόμα στα χέρια μου..περιμένω να μου τα στείλουν..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! Εύχομαι και σε εσάς να φέρει νωρίτερα δωράκια ο Santa!!!

    @Kerasia το δοκίμασα χθες το eyeliner είναι πολύ καλό...το χρωματάκι καλό η τιμούλα γύρω στα 9ευρώ και η τρίτη στρώση όχι lolol

    @Eleni δυστυχώς ούτε μήκος μου έδωσε η μάσκαρα (ξέχασα να το γράψω)!!

    @nana stm καλώς ήρθες στο blog μου!!! θα σου αρέσουν πάρα πολύ είναι από τα πιο όμορφα beauty δώρα που μου έχουν κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντέμη μου όλα είναι πάρα πολύ όμορφα...με γειες,γλυκιά μου!!!Καλό σ/κ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Sygxaritiria gia to blog sou...an thes rikse mia matia kai sto diko mou pou molis to eftiaksa http://mylovelybeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή