The Demi's List part 1: Πρόσωπο και σώμα!

Καλημέρα σας!!!

Αυτό το post το έχω υποσχεθεί στα κορίτσια (lady beauty, argyrousa, our walkingcloset's secrets ) που μου έκαναν tag για τα top 11 προϊόντα για το 1, αλλά επειδή θέλω να προσθέσω πολλά παραπάνω θα ξεφύγω λίγο γι' αυτό και το συγκεκριμένο post αποτελεί το part 1 (στο part 2 θα αναφέρω τα αγαπημένα μου make up products). Εδώ θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα για το πρόσωπο και το σώμα και γι' αυτά που χρησιμοποίησα περισσότερο τη χρονιά που μας πέρασε.

Μαλλιά: Κάποια στιγμή η Κερασία μου ζήτησε να κάνω ένα post αφιερωμένο στην περιποίηση των μαλλιών μου κάτι που ποτέ δεν έκανα. Όπως γνωρίζετε πολλές έχω κοντά μαλλιά και αυτό γιατί πρώτον μου πάνε αρκετά (ψώνιο-ψώνιο-ψώνιο) και δεύτερον γιατί δυστυχώς δεν είμαι από εκείνες τις τυχερές κοπέλες με χοντρή τρίχα και πολύ μαλλί. Τα μαλλιά μου είναι αδύναμα και λίγα όσες φορές επιχείρησα να τα μακρύνω οι τρίχα έσπαγε και δεν έφταναν ούτε για να κάνω ένα ponytail της προκοπής. Εδώ και χρόνια με το κοντό μαλλί έχω σωθεί μιας και κουρεύομαι πολύ συχνά οπότε και το μαλλί δυναμώνει και δείχνει και πιο πλούσιο. Βέβαια η τρίχα και πάλι ανάλογα την εποχή είναι αδύναμη και δεν σηκώνει πάνω της βαριά σαμπουάν ή 2-1 λύσεις. Από τότε που ανακάλυψα το Pantene Ice Shine βρήκα τη χαρά μου. Ένα ελαφρύ σαμπουάν που δεν τα βαραίνει και δεν τα λαδώνει έστω και αν τα λούζω μέρα παρά μέρα. Βέβαια τώρα τελευταία που άφησα την φραντζούλα μπροστά πάλι το μαλλί μετά το λούσιμο μπλέκεται (ναι έχω 5 τρίχες στο κεφάλι και μπλέκονται) οπότε την λύση μου την έδωσε η L'oreal η οποία με αυτή την μάσκα Ολική Αναδόμηση την οποία περνάς και ξεπλένεις (δεν ξεροσταλιάζεις στο μπάνιο κανά 10λεπτο) τα ξεμπλέκει κατευθείαν δεν τα βαραίνει και το καλύτερο όταν τα στεγνώνω το μαλλί φορμάρεται κατευθείαν πολλές φορές χωρίς βούρτσα.



Σώμα- Χέρια: Στο σώμα παραμένω φανατική του Aloe Vera του Korres το οποίο ειδικά το καλοκαίρι του άλλαξα τα φώτα μιας και φέτος έκανα πολλά μπανάκια και ως after sun άφηνε την επιδερμίδα μου λεία και απαλή (περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ).
Για τα χέρια τώρα!!!Καταρχήν θα πρέπει να σας πω ότι δεν αντέχω καθόλου τις κρέμες χεριών και γενικώς την αίσθηση οποιασδήποτε κρέμας στα χέρια μου γι' αυτό όταν χρησιμοποιώ μία το επόμενο πράγμα που κάνω είναι να πλύνω τα χέρια μου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα με το που θα πιάσουν τα πρώτα κρύα οι παλάμες μου να ξηραίνοται κατευθείαν και να σκάνε αιμοραγώντας (όχι πολύ). Όταν λοιπόν συμβαίνει αυτό περνάω δύο φορές την ημέρα (με περίσσια υπομονή) την κρέμα θαύμα, Neutrogena hand cream γιατί είναι η μοναδική η οποία επουλώνει τα χέρια και τα κρατά ενυδατωμένα και μαλακά. Πολλοί τη συγκεκριμένη κρέμα την μισούν λόγω της παχύρευστης σύνθεσης της (μέσα σε αυτούς και εγώ, αλλά αυτό το παραβλέπουμε όταν ξυπνάω το πρωί και έχω ένα χεράκι πούπουλο.

Σώμα και εγκυμοσύνη: Πολλές από εσάς θα γνωρίζετε ήδη ότι φουσκώνω, όπως και το αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, και με τον νέο χρόνο θα γίνω και εγώ μανούλα. Αφού λοιπόν έκανα μια μικρή έρευνα αποφάσισα να πάρω και μια έξτρα κρέμα σώματος για τις αντιαισθητικές ραγάδες που μπορεί να εμφανιστούν πριν ή και μετά τον τοκετό. Πηγαίνοντας στο φαρμακείο διαπίστωσα ότι οι κορυφαίες κρέμες βλπ. Prevenstria Frezyderm κόστιζαν περίπου στα 25 ευρώ και επειδή ψιλοστράβωσα (κρέμα σώματος είναι όχι χαβιάρι) είπα να κοιτάξω κάτι πιο οικονομικό. Έτσι, έπεσα πάνω στην κρέμα για ραγάδες του Korres η οποία διαβάζοντας τι περιείχε με "έπεισε" και έτσι την αγόρασα στα 15 ευρώ. Η κρέμα μυρίζει τέλεια περιέχει βούτυρο αβοκάντο & karite, εκχύλισμα cucurbita pepo, έλαια ηλίανθου και αμυγδάλου, βιταμίνες E-F-C και κυδώνι και έχει μεγάλη διάρκεια γιατί είναι αρκετά παχύρευστη. Πριν προλάβω να την τελειώσω η καλή μου ξαδέλφη μου έφερε δωράκι μια special made κρέμα ειδικά για εμένα από μια πολύ καλή της φίλη φαρμακοποιό, η οποία περιέχει πάρα πολλά έλαια και μυρίζει φανταστικά. Έχω μείνει και από τις δύο κρέμες ικανοποιημένη προς το παρόν σημάδια από ραγάδες δεν έχω παρατηρήσει αλλά οψόμεθα για τις εντυπώσεις και μετά τον τοκετό.

Πρόσωπο: Έχω να δηλώσω ότι είμαι από τις ευχαριστημένες του 3-step της Clinique. Εντάξει δεν έκανε θαύματα από την πρώτη στιγμή αλλά για τη δική μου λιπαρή-μεικτή επιδερμίδα η οποία δεν σταματάει να παράγει σμίγμα και κάνει πάρτυ με τους διεσταλμένους πόρους μπορώ να πω ότι δούλεψε. Ναι η λοσιόν μυρίζει απαίσια και περιέχει alcohol ναι το τζελ δεν έχει αντιηλιακή προστασία αλλά επειδή δοκίμασα και άλλα προϊόντα μέσα στη χρονιά πάλι γύρισα στο 3-step. Βέβαια το καλοκαίρι επειδή εντάξει είπαμε ένα θέμα με τη μυρωδιά το έχω αντικετέστησα τη λοσιόν με τη Seaweed του The Body Shop (δες εδώ το σχετικό review). Και το σαπούνι της σειράς μου άρεσε αλλά μόλις τελείωσε είπα να το αντικαταστήσω με το Effaclar το οποίο είναι και αυτό ιδανικό για τις λιπαρές επιδερμίδες και φυσικά πιο ισχυρό όσον αφορά το ντεμακιγιάζ. Αυτό που λατρεύω περισσότερο από αυτή τη σειρά είναι η κρέμα -τζελ ελαφριά ενυδατική, νορμάλ μυρωδιά και αφήνει το πρόσωπο απαλό και χωρίς γυαλάδα. Πάντως από τη νέα χρονιά επειδή το βαρέθηκα λέω να δοκιμάσω κάτι καινούριο!

Πρόσωπο- Απολέπιση: Το συγκεκριμένο scrub της Clinique το έχω λατρέψει. Αν και λόγω εγκυμοσύνης περιόρισα αρκετά τη χρήση του λόγω του ότι περιέχει σαλικυλικό οξύ είναι το μοναδικό που ακόμα και τώρα που έχω έχω περίπου ένα χρόνο να κάνω καθαρισμό στο πρόσωπο μου που διώχνει τα περιττά και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα μου (σχετικό review μπορείτε να δείτε εδώ).


Μάτια: Τον τελευταίο καιρό είπα να δοκιμάσω την βραβευμένη κρέμα ματιών του Korres με κερσετίνη και βελανιδιά μιας και η αναζήτηση μου για μια αξιοπρεπή κρέμα ματιών δεν έχει τελειώσει. Για τη συγκεκριμένη δεν μπορώ να πω τίποτα ούτε θετικό ούτε αρνητικό. Δεν είδα κάποια αισθητή βελτίωση αλλά και ούτε κάτι αρνητικό κρατάει ενυδατωμένη την περιοχή κάτω από τα μάτια μου αλλά μέχρι εκεί. Ούτε βελτίωση σε μαύρους κύκλους ούτε εξάλειψη λεπτών γραμμών παρατήρησα. Βέβαια δεν διαπίστωσα να έχω και καινούριες γραμμούλες αν αυτό σημαίνει κάτι πάντως θα τη χρησιμοποιώ μέχρι να χτυπήσει κάτι άλλο το μάτι και την περιέργεια. Πάμε τώρα στο ντεμακιγιάζ όπου εκεί από ένα μικρό δειγματάκι το συγκεκριμένο διφασικό super demaquillant των Sephora εξελίχθηκε σε μεγάλη αγάπη. Αφαιρεί τα πάντα με μια μικρή ποσότητα, δεν θολώνει τα μάτια και κάτι πολύ σημαντικό δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας πίσω του.

Θα επανέλθω την επόμενη εβδομάδα με τα αγαπημένα μου make up products.
Να ευχηθώ σε όλες σας Καλά Χριστούγεννα!
Πολλά φιλιά
Demi

12 σχόλια :

  1. Λατρεύω effaclar!! Καποια στιγμη που το αλλαξα με κατι αλλο το μετανιωσα οικτρα!
    Αλευρακι μου εσύ!!!! Δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα μέχρι τη μέρα που γέννησα δεν είχα ουτε μια ραγάδα...με το που γέννησα, σε δύο μέρες γέμισε όλο μου το σώμα. Κατάλαβες έτσι? Ξεφούσκωσε η ζύμη και έγινα πλισε!!! Αλλα πιστεψε με αυτό ειναι το λιγότερο που με ενδιαφέρει πλεον. Ισα ισα αυτα τα σημαδια ειναι η περηφάνεια μου και η γοητεία μου πλεον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demi μου κ εμενα μου αρεσει πολυ το ντεμακιγιαζ ματων του Sephora, στην αρχη το σιχαινομουν γιατι νομιζα οτι μου ειχε προκαλεσει αλλεργια, αλλα τελικα ηταν η μασκαρα της Lancome που την ειχα παρει κ δοκιμαζα πρωτη φορα εκεινη την περιοδο.
    Αν κ δεν εχω μεινει εγκυος ακομα για να ξερω απο προσωπικη εμπειρια, εχω ομως διαβασει πολυ καλα λογια για μια κρεμα της Mustela, ειδικη για να προλαβαινει τις ραγαδες της εγκυμοσυνης, δεν θυμαμαι το ονομα της τωρα να σου το πω, την βρισκεις στα φαρμακεια. Επισης και τα body butters του Body Shop λενε οτι ειναι τελεια για ραγαδες λογω εγκυμοσυνης, ειδικα οσα ειναι για πολυ ξηρες επιδερμιδες. Σου προτεινω το Shea, μυριζει τελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tis Clinique ta proinda einai apo ta agapimena mou !Poli wraia ola :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου. Για αυτά τα διφασικά έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, ειδικά η συμblogίτισσα μου η Άννα λέει τα καλύτερα και με μαλώνει κάθε φορά που με τσακώνει να κάνω ντεμακιγιάζ με μωρομάντιλο. Έχω προσέξει πως μερικά Sephora προϊόντα είναι πάρα πολύ καλά τελικά και σε σούπερ τιμή.

    Για τα προϊόντα του Κορρέ πάλι έχω ακριβώς την ίδια αίσθηση. Μου αρέσει η φιλοσοφία τους, η συσκευασία τους με τρελαίνει, η τιμή τους είναι σούπερ αλλά...πάντα μένω μισοϊκανοποιημένη.Ούτε χειρότερα βέβαια γίνομαι αλλά ούτε και καλύτερα, δε βλέπω κάποια ιδιαίτερη βελτίωση και με εκνευρίζει πολύ αυτό.

    Για τις ραγάδες πασαλείφτηκα και τις δυο φορές με όσα βρήκα μπρος μου αλλά δυστυχώς άμα βάλεις 38 κιλά τη μια, και 36 κιλά την άλλη, τι να κάνει μια έρμη κρεμούλα; Αυτό που με έσωσε , όχι για τις ραγάδες αλλά για την κοιλιά μετά, ήταν το λαστέξ.Το φόρεσα μόλις γέννησα και το έβγαλα 3 μήνες μετά. Πλάκα η κοιλιά!

    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σουπερ όλα! Για την εγκυμοσύνη σου προτείνω τα προϊόντα της Mamma Mio, είχε πάρει μία φίλη μου ένα λάδι και μία κρέμα και τα έβαζε και όσο ήταν έγκυος αλλά και για κανα μήνα μετά τη γέννα. Δεν έκανε ουτε ραγαδες ουτε τίποτα! Νομίζω τα έχω δει στο feelunique. Αυτό το διφασικό της Sephora το χρησιμοποιούσα καιρό, είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το Effaclar!!! Δοκίμασα σήμερα επιτέλους την Ολική Αναδόμηση της L'Oreal και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα! :D

    Καλές Γιορτές Demi μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σαμπουαν και την κρεμα χεριών τα έχω δοκιμάσει και μου αρέσουν παρα πολύ. Το ντεμακιγιαζ ματιών θα το δοκιμάσω πάραυτα γιατί έχω βαρεθεί να ξυπνάω με τα ματια του ρακουν! Lol! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το ντεμακιγιαζ της sephora το απεκτησα προσφατα και μου αρεσει πολυ.
    για κρεμα ματιων αν θελεις πολυ καλη ενυδατωση εγω χρησιμοποιω την Cellular Eye Contour Cream της La Prairie.ειναι πανακριβη το ξερω αλλα την παιρνω οταν ο Αγιος Χοντος εχει 25% και μου βγαινει γυρω στα 80 ευρω.ειναι πολυ αποτελεσματικη ομως και διαρκει πολυυυυυ.
    οσο για τις ραγαδες μπορει να εισαι απο τις τυχερες και να μη κανεις.προσεχε να φορας κρεμουλα και οταν γεννησεις με το καλο.και οταν οι ραγαδες ειναι ακομη κοκκινες κατι μπορει να προλαβεις...αν γινουν ασπρες κλαψτα χαραλαμπε.

    Καλα Χριστουγεννα και οτι καλυτερο απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου demi!
    Το scrub της clinique είναι όντως φανταστικό!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω την aloe vera!
    Όσο για το effaclar, μου στέγνωνε πολύ το πρόσωπο, αν και έχω λιπαρή επιδερμίδα... Είμαι όμως τεράστια φαν της effaclar k! Απλά υπέροχη!

    Καλά χριστούγεννα και με το καλό να υποδεχθείτε το νέο μελος!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια ευχαριστώ για τα σχόλια σας και για τις συμβουλές σας ειδικά για τα προϊόντα με ραγάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Demi μου εγώ δεν θα σου πω για προιόντα για ραγάδες κτλπ αλλά θα σου ευχηθώ με το καλό να γίνεις μια γλυκιά μανούλα!!!
    Χάρηκα πάρα πολύ!!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή