My first BB cream is here με μια μικρή έκπληξη!!!

Καλημέρα και καλή σας εβδομάδα!!!

Όπως σας υποσχέθηκα σήμερα θα κάνω ένα review για την πρώτη μου BB cream την οποία μου έστειλε η Garnier πριν περίπου 10 ημέρες.

Πριν σας πω τη γνώμη μου, για όσες δεν γνωρίζετε οι BB creams είναι ευρέως γνωστές στο εξωτερικό και η ιστορία τους ξεκινάει από το 1960 περίπου όπου δημιουργήθηκαν οι πρώτες για την ανάπλαση και τη θεραπεία ασθενών με σοβαρές δερματικές παθήσεις. Στη συνέχεια οι κρέμες συναντώνται στη Νότια Κορέα όπου πάρα πολλές Ασιάτισες star τις χρησιμοποιούν εκμεταλλευόμενες τις λευκαντικές τους ουσίες παρουσιάζοντας ένα αψεγάδιαστο πορσελάνινο δέρμα. Και ερχόμαστε στο σήμερα όπου η "τρέλα" των BB κρεμών έχει κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο με εταιρείες πρώτα της Ανατολής και ύστερα της Ευρώπης και της Αμερικής να προσθέτουν στη γκάμα τους και να λανσάρουν τη δική τους BB cream.

Τι προσφέρει όμως μια BB cream; Όταν άρχιζα να διαβάζω στο ίντερνετ το ένα review μετά το άλλο για τις κρέμες "θαύμα" οι οποίες στην ουσία προσφέρουν ό,τι 5 κρέμες μαζί, άρχισα να γίνομαι αρκετά σκεπτική και από μέσα μου έλεγα μπα αποκλείεται να υπάρχει μια κρέμα που να τα κάνει όλα μαζί. Γίνεται έλεγα στον εαυτό μου μια κρέμα να προσφέρει ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία, αντιγυραντική δράση, να χαρίζει ομοιόμορφη όψη και μια μέτρια κάλυψη; Τα γεγονότα πλέον μιλάνε από μόνα τους ναι ίσως αυτή η νέα γενιά κρέμας να είναι τελικά αυτό που αναζητά η σημερινή γυναίκα, η οποία έχει ελάχιστο χρόνο στη διάθεση της για pampering και make up.

Πάμε τώρα στην κρέμα της Garnier. Όταν παρέλαβα το δεματάκι το πρώτο που ήθελα να κοιτάξω ήταν τα συστατικά ανάμεσα στα οποία δεν βρήκα κάτι ύποπτο (πάντα το κάνω αυτό όταν είναι να δοκιμάσω καινούργια κρέμα). Μου άρεσε πολύ η συσκευασία της αν και στην αρχή προβληματίστηκα λίγο γιατί είδα ότι βγαίνει μόνο σε 2 αποχρώσεις Light & Medium. For the record, αρκετές BB creams κυκλοφορούν σε μια απόχρωση βαριά 2 με 3 και συνεχίζω να αναρωτιέμαι αν αυτή η χρωματική γκάμα είναι ικανή να καλύψει κάθε χρωματικό τύπο δέρματος.






Το δεύτερο που έκανα ήταν να την μυρίσω γιατί ένα θέμα με τις μυρωδιές το έχω. Η κρέμα έχει μια απαλή ανεπαίσθητη μυρωδιά η οποία περνάει απαρατήρητη. Στη συνέχεια προχώρησα στην υφή της κρέμας η οποία είναι οκ ούτε ελαφριά ούτε βαριά έχει μια αίσθηση mousse ενώ για τη σύσταση της μια μικρή ποσότητα αρκεί για να καλύψεις το πρόσωπο. Την πρώτη φορά την άπλωσα με τα δάχτυλα μου αν και επειδή είναι tinted έχει δηλαδή χρώμα τη δεύτερη φορά την άπλωσα με το συνθετικό kabuki πινέλο που έχω και έστρωσε σαφώς καλύτερα μπορώ να πω αψεγάδιαστα.

Πάμε τώρα στο ζουμί! Η κρέμα έχει dewy φινίρισμα κάτι το οποίο προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί μου αρέσει μια φυσική γυαλάδα στο πρόσωπο το δείχνει πιο αληθινό και φρέσκο από το τελείως ματ. Επίσης το φινίρισμα της δεν γκριζάρει σε αντίθεση με αρκετές BB creams που αφήνουν ένα γκρίζο εφέ μετά την εφαρμογή. Αλλά, όταν ήρθε η ώρα να βγω έξω φυσικά και πέρασα το πρόσωπο μου με πουδρίτσα μιας και ήμουν σίγουρη ότι επειδή έχω αρκετά λιπαρό δέρμα μετά από κανά δυωράκι θα λαμπύριζα σαν πυγολαμπίδα. Αυτό που μου άρεσε πολύ από την κρέμα ήταν η βελούδινη αίσθηση που άφησε στο πρόσωπο μου πιάνοντας το μετά την εφαρμογή του και καθόλη τη διάρκεια της ημέρας . Με άλλα λόγια η κρέμα πετυχαίνει και την ενυδάτωση που υπόσχεται. Επίσης, μου άρεσε ότι είχα εκείνη την κάλυψη και την ομοιομορφία που χρειάζομαι για ένα πρωινό μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται να φορέσω το foundation μου ή κάποιο tinted moisturizer (τα οποία και σιχαίνομαι - είναι πολύ λιπαρά για την επιδερμίδα μου και δε μου προσφέρουν καθόλου κάλυψη).




Επίσης η κρέμα λειτούργησε καλά και ως primer. Τη δοκίμασα την ημέρα της συνάντησης που είχαμε με τις GBB στη Θεσσαλονίκη απλώνοντας από επάνω το foundation μου και μπορώ να πω ότι παρ' όλη τη ζέστη που είχε στο καφέ δεν γυάλισα ιδιαίτερα ούτε το foundation αλειώθηκε!

Για τα μόνα που δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη είναι για της αντιγυραντικές της ιδιότητες μιας και την χρησιμοποιώ 10 ημέρες περίπου καθώς και για την αντίδραση του δέρματος μου όταν ο καιρός θα αρχίζει να ζεσταίνει και θα μπει το καλοκαιράκι μιας και εκείνη την εποχή αλλάζω δραστικά την περιποίηση του προσώπου μου γιατί η επιδερμίδα μου γεμίζει μαύρα στίγματα και γυαλίζει ακόμα και το βράδυ που κοιμάμαι.

Την κρέμα μπορείτε να τη βρείτε από τις αρχές Οκτώβρη στα Hondos Center και η τιμή της θα κυμαίνεται περίπου στα 13 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.

Κλείνοντας, επειδή η Garnier μου έστειλε 2 κρεμούλες και επειδή έχω χρησιμοποιώ ήδη τη medium απόχρωση θα ήθελα τη Light να την μοιραστώ μαζί σας, οπότε θα κάνω ένα μικρό giveaway πριν τα Χριστούγεννα για να δώσω την ευκαιρία και σε μια από εσάς να τη δοκιμάσει και να μου πει και αυτή τη γνώμη της.

Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 16/12/2011 και απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είστε followers του blog μου μέσω GFC και να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook εδώ. Για όσες κάνετε tweet το giveaway θα έχετε μια έξτρα συμμετοχή. Συμπληρώστε τη φόρμα με προσοχή, άκυρες, διπλές οι ελλιπής συμμετοχές θα απορρίπτονται!!!
Επειδή έγινε ένα λάθος στο πεδίο του twitter το οποίο εμφανίζεται ως υποχρεωτικό για όσους δεν έχουν twitter συμπληρώστε το πεδίο με μια παύλα και η συμμετοχή σας θα θεωρηθεί έγκυρη!

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!!!

9 σχόλια :

  1. Τον τελευταίο καιρό ακούω συνέχεια γι'αυτήν την κρέμα.. Μ'άρεσε το review σου!! :)
    Α! Όταν πήγα να συμπληρώσω την φόρμα για τον διαγωνισμό μου κολλήσε το laptop και δεν ξέρω αν δήλωσα τελικά ή όχι! Αν μπορείς να μου πεις για να ξέρω να ξανά προσπαθήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Egw den tha diloso giati ta exo eidi !! Oreo review kai egw poudra vazo apo pano kai einai mia xara !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγώ Ντέμη μου,δεν την έχω δοκιμάσει αν και ακούω από όλες εσάς,θετικά και αρνητικά σχόλια.....δεν ξέρω αν θα την πάρω τελικά.Θα το ξανασκεφτώ,φιλάκια κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΡΑΧΟΥΝΤΡΗ13/12/11, 10:05 μ.μ.

    Οταν ξέρεις καλά τις γυναίκες δίνεις δώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαμός με αυτή την κρέμα...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. την θέλω και γω..... αλλα με προβληματιζει το γεγονος οτι υπάρχουν μονο δυο αποχρώσεις. παντως τελικα μαλλον με έπεισες!!! thx for the review

    ΑπάντησηΔιαγραφή