Κλειστόν!!!


Σήμερα αποφάσισα ότι θα γράψω το τελευταίο μου post μέχρι νεωτέρας. Ο λόγος προφανής όπως βλέπετε και στη φωτογραφία. Δεν γνωρίζω πόσο διάστημα θα λείψω γίνομαι μαμά για πρώτη φορά οπότε μέχρι να βρω τη σειρά μου νομίζω ότι δεν θα προλαβαίνω ούτε το laptop να ανοίξω.
Προς τις αγαπημένες μου αναγνώστριες ένα μεγάλο ευχαριστώ που "περάσατε" τόσες φορές από το blog μου και μου αφήσατε τα δικά σας σχόλια.
Προς τις συμπbloggitisses μου θα σας διαβάζω τακτικά άλλωστε φαντάζομαι ότι εσείς θα είστε και η παρέα μου στους μαραθώνιους θηλασμούς που απαιτεί το πρώτο διάστημα ένα μικρό μωρό. Μπορεί να μη σχολιάζω πάντα αλλά να ξέρετε σε εσάς στηρίζομαι στο να διατηρήσω την επαφή μου με τη bloggόσφαιρα.

Θα μου λείψετε όλοι σας!
Ελπίζω να επανέλθω γρήγορα!!!
Πολλά φιλιά!
Demi!!!

36 σχόλια :

  1. Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο μέλος της οικογένειάς σας!!!
    Φιλιά πολλά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό ζουζουνίτσα! Σου εύχομαι όλα να πάνε μια χαρά!
    Φιλάκια πολλά νέα μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι με το καλό, όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό κορίτσι μου!! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ότι καλύτερο!!Με το καλό να υποδεχθείτε το μωρό σας!!
    Θα είσαι μια γλυκιά και ευτυχισμένη μανούλα..είμαι σίγουρη!!
    φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκιά Demi.....σου εύχομαι όλα να πάνε καλά και μ'έναν πόνο!!!! Λένε οτι αυτή η περίοδος είναι πολύ κουραστική αλλά αξίζει πολύ παραπάνω.....περιμένουμε την επάνοδό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ.ΣΤΟ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ!ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΓΚΑΛΙΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sou euxome me to kalo kai ola na pane kala me to bambino pou eimai sigouri tha pane :) Den peirazei pisteuw sou aksizei ena break apo to blogging , kserw posi skliri douleia vazeis kai sto diko sou blog ala kai sto Greek Beauty Bloggers :) Enjoy it !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό!!! Εύχομαι όλα να πάνε μια χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο σας μέλος!!!Είναι λιγάκι δύσκολα στην αρχή μέχρι να μάθεις τα ωράρια του μωρού,αλλά η αγάπη που νιώθεις δεν συγκρίνεται με τίποτα!!!!! Φιλάκια πολλά γλυκό μας κορίτσι,δίπλα στον πρίγκιπα σου ή στην πριγκίπισσα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να 'ναι γερό και να βγει μ' ένα πόνο γλυκιά μου! Οι σκέψεις μας είναι μαζί σου. Κοίτα να το ευχαριστηθείς :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με το καλό να έρθει το μωράκι!!!!Με έναν πόνο!!! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεγαλες στιγμες πραγματικα! 3 φορες τις εζησα και καθε φορα ηταν τοσο ξεχωριστες! Ευχομαι να πανε ολα καλα, να ερθει ο παιδαρος και να ειναι και κουκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το καλό να υποδεχτείς το μωράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σίγουρα αυτή είναι η πιο γλυκιά αναμονή...με το καλό να υποδεχθείτε το νέο μέλος στην οικογένεια!Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ η θετική σας ενέργεια είναι απίστευτη κ ότι χρειάζομαι αυτό το μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό Ντέμη μου, με ένα πόνο και να πάνε όλα καλά! Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντεμάκι με το καλό! Κάθε γυναίκα νομίζω σε καταλαβαίνει. Να προσέχεις τον εαυτό σου πολύ και με το καλό το μπεμπάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το καλό και όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ντέμη μου με το καλο να ερθει το μωρακι!! Σου εύχομαι ολα να πανε καλα και να το χαρεις οσο πιο πολύ γίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. me to καλο να ερθει το μπεμπε σου!!! ριξε λιγη μπεμπεδοσκονη και απο δω που το θελουμε.... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντεμη μου με το καλο να ερθει το μωρακι σου!
    Με εναν πονο!
    Ευχομαι ο,τι καλυτερο για την οικογενεια σου!
    Λειψε οσο θες εμεις εδω θα ειμαστε και θα σε περιμενουμε!
    Χαιρομαι πολυ για σενα!
    Φιλακια πολλα πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με το καλό να έρθει το μωράκι, με ένα πόνο και όλα να πάνε καλά!! Να βάλεις το σύζυγο να τουιτάρει live! χιχι, πλάκα κάνω, να ξεκουράζεσαι όσο περισσότερο μπορείς και να μην ανησυχείς καθόλου, εμείς εδώ είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ βρε κορίτσια με συγκινείτε σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχχχ τρελενομαι!!!ολα να πανε καλα ευχομαι και μην ανησυχεις εμεις εδω θα μαστε!! Αντε αντε με το καλο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή λευτεριά κι όλα να πάνε καλά!x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πρώτη μου φορά διαβάζω πως ένα αγαπημένο μου μπλογκ κλείνει και χαίρομαι. Είναι τόσο γλυκός ο λόγος!!! Κούκλα μου με το καλό να δεχθείτε το νινί σας και γρήγορα να δούμε το πρώτο ποστ με κρέμες στήθους για όσες θηλάζουν, χιχι.
    Με το καλό, πολλά φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με το καλο γλυκια μου Ντεμη!
    Ολα δεξια κ ευκολα ευχομαι :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kali lefteria kai me to kalo na ipodextite to neo melos tis oikogeneias sas. min xatheis meta. perimenoume update :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @eleni kersenoglou βρε Ελενάκι πως τα λες έχω σκάσει στα γέλια!!!
    Σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας θα προσπαθήσω να μην χαθώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Me to kalo!!! Sou euxomai mesa apo tin kardia mou ola na pane kala! :D

    Filakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΡΑΚΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Demi μου μας λείπεις!!!! Δεν έχω τίποτα άλλο να δηλώσω! Ευχές πολλές για το μωράκι σου! Ελπίζω να περνάτε καλά! Φιλάκια πολλά και καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με το καλό να αποκτήσεις το μωράκι σου, να πάνε όλα καλά και να 'ναι γερό και δυνατό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή