The Demi's List part 2: Make up products !!!

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!

Εύχομαι όλοι να περάσατε όμορφα στις γιορτές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα χωρίς στεναχώριες.

Όπως σας είχα υποσχεθεί από το προηγούμενο ποστ σήμερα θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου make up προϊόντα για το 2011, τα οποία δυσκολεύτηκα αρκετά για να ξεχωρίσω μιας και είμαι άνθρωπος που μακιγιάρετε ανάλογα με την ψυχολογία του, οπότε ετοιμαστείτε για μια τεράστια λίστα την οποία χώρισα σε δύο post!

Foundation-Face products:
Δεξί μου χέρι σε κάθε μακιγιάζ μου και κορυφαίο προϊόν για εμένα must have για κάθε make up addict είναι το Mac Fix+ το οποίο χρησιμοποιώ πριν απλώσω τη βάση μου, μετά για να δώσω μια όψη φρεσκάδας και με οποιοδήποτε pigment ή loose ή κανονική σκιά για να δώσω ένταση στο χρώμα. Λίγο τσιμπημένο αλλά διαρκεί πολύ και μυρίζει τέλεια.
Το foundation που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν το Mac Studio Fix το οποίο μέσα περιέχει πούδρα και προσφέρει μέτρια προς καλή κάλυψη ιδανικό για τη δύσκολη επιδερμίδα μου αν και θα ήθελα να διαρκεί λίγο παραπάνω μιας και τελευταία παρατηρώ γυαλάδα!
Όταν βαριέμαι αντί για foundation χρησιμοποιώ την BB κρέμα της Garnier η οποία με λίγη πουδρίτσα είναι ιδανική για ένα γρήγορο πρωινό μακιγιάζ.

Πούδρες & Ρουζ:

Ιδανική ελαφριά πούδρα με flawless κάλυψη χωρίς να τονίζει πόρους και ρυτιδούλες είναι η Skinfinsh της Mac την οποία χρησιμοποιώ πάνω από το foundation μου.Σκέφτομαι φέτος να την αλλάξω και να προσανατολιστώ προς την MUFE.
Αγαπημένο μου ρουζ το οποίο χρησιμοποίησα και για contouring είναι το Equilibrium της Mac ενώ όλο το καλοκαίρι δεν ξεκόλησα από το Peachtwist.
Τέλος, ιδανικό τριανταφυλλί-φουξ χρώμα για μελαχρινές επιδερμίδες το οποίο γράφει πολύ καλά και έχει μέσα και την γυαλάδα αλλά Καλομοίρα είναι το Dollymix.

Σκιές - Eyeliner

Ιδανική παλέτα η οποία φέτος ήταν πάντα μαζί μου στις άπειρες μετακινήσεις μου παραμένει η Deluxe Shadow Box της Urban Decay υπέροχα χρώματα με την Scratch να είναι η αγαπημένη μου (μεσαία από την τελευταία σειρά) και πολύ σταθερές σκιές.
Συνεχίζω με το quad της Dior, το οποίο δεν νομίζω να ξαναβρώ στα counters, αλλά για εμένα ήταν το ιδανικό για το καλοκαιρινό μακιγιάζ μου από το πρωί μέχρι το βράδυ μιας και ο συνδυασμός ροδακινί-λευκής-baby pink-soft καφέ & μωβ ταιριάζει απόλυτα σε ένα καθημερινό look.
Για το paintpot της Mac δεν θα πω πολλά οι περισσότερες έχετε το painterly το οποίο χρησιμοποιείτε ως βάση (εγώ όχι μιας και έχω πολύ λιπαρά βλέφαρα) αλλά είναι για εμένα η κατάλληλη ματ σκιά στο χρώμα του δέρματος η οποία φωτίζει χωρίς να βαραίνει.
Για τη Longwear σκιά της Bobbi Brown σας έχω μιλήσει εδώ όταν ψάχνω λάμψη με διάρκεια τόσο πάνω από μια ματ σκιά ή στον έσω κανθό του ματιού μου θα απευθυνθώ στο συγκεκριμένο προϊόν.
Έχω αρκετά pigments της Mac αλλά αυτό που χρησιμοποιώ πιο συχνά είναι το naked της Mac το οποίο είναι ιδανικό και ως highlighter για τα μήλα του προσώπου και το κόκκαλο της μύτης.
Συνεχίζω με τα eyeliner στα οποία εκτός από το αγαπημένο Fluidline της Mac το οποίο είναι το μοναδικό που διαρκεί πάνω από 8ωρο στην εσωτερικό του κάτω βλεφάρου μου, ξεχώρισα τελευταία  το Superliner της L'oreal το οποίο δίνει ένα πιο "υγρό" εφέ στο ματί αλλά και το μπλε electric της Flormar το οποίο ταιριάζει απόλυτα με το καστανό σκούρο των ματιών μου.
Αν έχετε πολύ λιπαρά βλέφαρα σαν τα δικά μου το μοναδικό primer που θα δουλέψει για εσάς είναι το Primer Potion της Urban Decay έχω σταθερό και αναλοίωτο αποτέλεσμα για τουλάχιστον ένα 12ωρο χωρίς κριζάρισμα ή panda eyes μιας και το περνάω ελάχιστα και στις βλεφαρίδες μου.

Κλείνω με τα βερνίκια:
Φέτος χρησιμοποιήσα πάρα πολλά βερνίκια αλλά πάντα κατέληγα σε μουντές αποχρώσεις του γκρι,του γαλάζιου και του λιλά. Το βερνίκι στο οποίο επέστρεφα κάθε φορά που δεν ήξερα να βάψω τα νύχια μου ήταν το Lady Like της Essie το οποίο ταίριαζε με ότι και αν φορούσα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Δεν θα σας κρύψω ότι το χρησιμοποίησα και για το Πρωτοχρονιάτικο manicure μου το οποίο δεν είναι αυτό της φωτογραφίας "θάβοντας" στον πάτο του νεσεσέρ μου τα φλογερά κόκκινα το twinkle lights της China Glaze και το Aruba Blue της Essie (δείτε τα εδώ).

Επιστρέφω μέσα στην εβδομάδα και με το τελευταίο μέρος όπου θα σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου μολύβια, τις μάσκαρα, τα κραγιόν και τα πινέλα.

Περιμένω τα σχόλια σας.
Πολλά φιλιά!
Demi!

12 σχόλια :

  1. η ΜAC fan δε κρύβεται πάντως. Κι εγώ το χρησιμοποιώ συνέχεια το Fix+ δε μπορώ χωρίς αυτό. Δεν έχω τη συγκεκριμένη παλέτα αλλά η ποιότητα των σκιών UD είναι ασύγκριτη για μένα. Και μου άρεσε πολύ το βερνίκι της Essie, so cute!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα θέλει η mac fan να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει;;;

    Μου αρέσουν πολύ αυτές οι αναρτήσεις, πράγματι λειτουργούν ως ένας καλός μπούσουλας. Νομίζω πως μόλις το βρω σε καλή τιμή αυτό το primer ματιών θα το πάρω.

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντέμη μου όλες νομίζω είμαστε τελικά mac fan???Καλή χρονιά είπα,δεν είπα,με τόσα mac που είδα η γυναίκα....το fix+ το χρησιμοποιώ και εγώ πολύ συχνά,και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!! Από make up τελευταία δοκίμασα το studio sculpt MAC,τι άλλο,και είμαι σούπερ ευχαριστημένη!!!!! Απλά τέλειο...για μένα.Χρόνια πολλά κορίτσι.......αυτά, σε ζάλισα!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Demi!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!
    Οι συγκεκριμένες σκιές της Dior φαίνονται τόσο όμορφες...
    Το Mac Studio Fix είναι για λιπαρές επιδερμίδες?
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο foundation από Mac ακόμη αλλά ως πρώτη προτεραιότητα σίγουρα θα ήθελα να μην αφήνει λιπαρότητα και γυαλάδα...

    Φιλιά xxx

    http://atouchofrouge.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είμαι Mac addict και να φανταστείτε εξαίρεσα τις σκιές τις Mac που έχω στην παλέτα μου!!!

    @smugnificent καλή χρονιά κορίτσι αυτή η Urban Decay είναι απίστευτη κρίμα που δεν υπάρχει στην Ελλάδα

    @Ελένη να το πάρεις και θα με θυμηθείς αν δεν σε ικανοποιεί τίποτα άλλο

    @Νατάσα το sculpt δεν το έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα Καλή Χρονιά να έχουμε!!

    @AngelMary Η Dior έχει απίστευτες σκιές! Ναι το fix είναι για λιπαρές επιδερμίδες γι'αυτό ακριβώς το λόγο έχει και πούδρα μέσα πάντως τώρα τελευταία αρχίζει να μου γυαλίζει και υποπτεύομαι ότι είναι θέμα της επιδερμίδας μου μιας και έχω μια ήπια ακμή λόγω εγκυμοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Demi..με υγεία καιπολλές ευτυχισμένες στιγμές!!
    Μου αρέσει πολύ η σημερινή σου ανάρτηση και περιμένω με ανυπομονησία το part 2...
    kisses<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά γλυκιά μου!! Το 2012 να σου προσφέρει όσα επιθυμείς!! Υγεία και ευτυχία!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mystickland ευχαριστώ κορίτσι καλή χρονιά να έχουμε
    @χρόνια πολλά princess να έχουμε μια beautyfull χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. a to katafxaristithika. kali xronia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάνω που είπα ότι θα κόψω τα πολλά ψώνια σε μακιγιάζ, δε με αφήνεις! Τα ρουζάκια σου έχω βάλει το μάτι και το fix+ φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @lady σου άρεσε αλήθεια; Καλή χρονιά να έχουμε!!!

    @Ναταλι ένας τρόπος υπάρχει για να μη ξοδέψεις να μη διαβάζεις blogs και να έχεις τα Hondos μακριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Equilibrium το λατρεύω, το φορά πω κάθε μέρα εδώ και 2 μήνες! Είναι το τέλειο καραμελί (και γλωσσοπλάστρια συν τοις άλλους) για να δώσει ζεστασιά στην χλωμή χειμωνιάτικη φάτσα μου! Και το fix+ μου είναι απαραίτητο γιατί μου προσφέρει ενυδάτωση, ειδικά με τα αιρκοντίσιον κλπ στην δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή