Coming soon....mini haul

Ναι λοιπόν επέστρεψα -δεν ξέρω για πόσο- αλλά σήμερα βρήκα την ευκαιρία να γράψω αυτό το σύντομο ποστ μιας και το blog μου καθώς και όλοι εσείς μου έχετε λείψει αρκετά.

Πριν ξεκινήσω όμως θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σας και για τα μηνύματα σας και να σας πω ότι ζηλεύω πάρα πολύ που δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ στην συνάντηση των Greek Beauty Bloggers και της L'oreal Paris!!!

Το ποστ είναι ένα μικρό haul από μερικά beauty προϊόντα που αγόρασα τον τελευταίο καιρό.
Εν συντομία:
Clinique chubby stick in 02 (whole lotta honey) & moisture surge cream
Εγώ και η clinique αρχίζουμε να γινόμαστε κολλητές φίλες! Την τελευταία φορά που πέρασα από τα Hondos είχα δεχτεί ένα μηνυματάκι για να πάρω δωρεάν την moisture surge σε ειδική συσκευασία. Έχω μείνει έκπληκτη από την συγκεκριμένη κρέμα και περιττό να σας πω ότι την είχα μαζί μου στο μαιευτήριο μιας και με βόλεψε πάρα πολύ η μίνι συσκευασία της. Βέβαια μαζί με την κρέμα δεν παρέλειψα να αγοράσω κάτι που ήθελα εδώ και καιρό και δεν ήταν άλλο ένα το chubby stick το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ!!!




Cumaea body butter & lip balm - κεραλοιφή με αχιλλαία και αμυγδαλέλαιο
Συνεχίζω με κάποια προϊόντα από την εταιρεία cumaea και συγκεκριμένα με μια κεραλοιφή και ένα body butter που παρήγγειλα για να δοκιμάσω. Για τις κεραλοιφές έχω ακούσει τα καλύτερα μιας και είναι κατασκευασμένες με φυσικά συστατικά. Η συγκεκριμένη που αγόρασα είναι με αχιλλαία μυρίζει υπέροχα και έχει εκτός από ενυδατικές ιδιότητες και επουλωτικές ειδικά για ραγάδες κάτι το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου με έκαιγε διακαώς. Το body butter το αγόρασα γιατί και μόνο τα συστατικά του πορτοκάλι με γιασεμί ήταν αρκετά δελεαστικά!!! 'Ενα θα σας πω μυρίζει υπέροχα!!! Η cumaea είχε την καλοσύνη μαζί με την παραγγελία μου να μου στείλει και δύο έξτρα δωράκια τα οποία είναι ένα lip balm με ροδάκινο και ένα αμυγδαλέλαιο το οποίο το χρησιμοποιώ στις βλεφαρίδες μου και στην περιοχή των ματιών μου και έχω δει μεγάλη βελτίωση.




Τέλος, προχωράω στο καθαριστικό σαπούνι προσώπου που αγόρασα μόλις προχθές. Εγκατέλειψα το
Εffaclar της La roche posay μιας και ενώ με είχε ενθουσιάσει στην αρχή στην συνέχεια δεν μου έδινε αυτή την αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας που ήθελα και αποφάσισα να δοκιμάσω την Biotherma και το αντίστοιχο καθαριστικό gel που έχει.

Αναλυτικά reviews are comming soon!!!

Περιμένω τα σχόλια σας!!!
Demi

25 σχόλια :

  1. γεια σου Ντέμι,

    πώς είσαι?? επιτέλους, σε βρήκαμε...λολ
    με γεια όλα, ειδικά τα cumaea. ακουγονται δελεαστικά. χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χθες μολις σκεφτόμουν ποτε θα διαβασω καμια αναρτηση απ τα χερακια σου!! Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Welcome back!!
    Με εκπλήσεις με το effaclar..εγώ το εχω σαν Νο1. Κανε μου μια χάρη Ντεμάκι μου..γραφε και από που έκανες τις αγορές σου. Για την Clinique δεν με ενδιαφέρει αλλα τα Cumea, τα πήρες online?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Welcome back fresh mammy!!!
    Nice post!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi mou welcome back!! An den meineis euxaristimeni oute apo to cleansing gel tis Bioderma, dokimase k to Cleanance gel tis Avene, to xrisimopoiw apo tote pou eimoun 12!! Me exei swsei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα να τα χαρείς!! Αλήθεια τα προιόντα της Cumea από που τα αγοράζεις!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄Ολα πολύ ωραία!!Να σου ζήσει και το bebe.Δεν είναι απίστευτο το συναίσθημα?Kαλό κουράγιο με τα νέα καθήκοντα.Φιλακια πολλά Demaki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθες γλυκιά Ντέμη!
    Η moisture surge είναι πραγματικά απίστευτη!
    Από Bioderma χρησιμοποιώ για ντεμακιγιάζ το λατρεμένο μου Sebium H2O (για λιπαρές επιδερμίδες)!
    Περιμένω τη γνώμη σου για το σαπούνι... Πάντως της Effaclar μου στέγνωνε πολύ το δέρμα και με τράβαγε σε σημείο ενοχλητικό και δεν το αγόρασα ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποσο χαιρομαι που σε ξαναδιαβαζω!
    καλοφορετα ολα!
    τα cumaea θελω καποια στιγμη να τα αγορασω κι εγω.πολλα φιλια σε σενα και στο μικρουλακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς την..τι κάνεις?
    Και εγω έχω αγοράσει απο τα cumaea..αρκετά προ'ι'όντα και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!μπορείς να δεις εδω:http://mystickland.blogspot.com/2012/02/blog-post_10.html
    και εδω:http://mystickland.blogspot.com/2011/11/blog-post_16.html
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/3/12, 4:54 μ.μ.

    Να σου ζήσει το μωράκι σου, και χρόνια μας πολλά για τη σημερινή ημέρα. Το συγκεκριμένο καθαριστικό της BIODERMA το χρησιμοποιώ κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. το EFFACLAR το θεωρώ κατώτερο.
    Την μάρκα cumaea την γνωρίζω τωρα από εσένα και θα ήθελα να την δοκιμάσω.
    Αναμένουμε για τις εντυπώσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα!το chubby stick το λατρευω!ειναι απο τα πιο ωραι καργιον-gloss που εχω δοκιμασει!επισης ενδιαφερομαι πολυ για την κεραλοιφη για τις ραγαδες!αν δεις βελτιωση σκεφτομαι να την παρω και εγω!!

    http://sissisplace.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @lady είμαι πολύ καλά νομίζω ότι θα σου αρέσουν πολύ τα cumaea

    @Kerasia lolol έχεις δίκιο!!! τα cumaea τα πήρα από το site τους με λίγο τσουχτερά μεταφορικά στα 5 ευρώ :(

    @Korina miss u too!!

    @Sophia το έχω δοκιμάσει θέλω κάτι πιο δραστικό είναι αρκετά mild για εμένα

    @Menia καλωσήρθες στο blog μου τα cumaea τα αγοράζω από το site τους μπες να δεις έχει μεγάλη ποικιλία

    @Rossie σε ευχαριστώ γλυκιά μου φιλιά κ σε εσένα

    @angel το effaclar δεν μου τράβαγε το δέρμα απλά ενώ μου άρεσε στην αρχή νομίζω ότι θέλω κάτι πιο δραστικό για καθαρισμό το Sebium είναι σε επόμενη wishlist μου είναι όντως κορυφαίο

    @Rafalena και εγώ χαίρομαι που επέστρεψα φιλιά και σε εσένα

    @Claire καλώς σας βρήκα ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω στην επόμενη συνάντηση ;)

    @stick land θα μπω να διαβάσω τα reviews ευχαριστώ κορίτσι!!!

    @despoina καλωσήρθες στο blog μου θα γράψω σύντομα review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Welcome back fresh mammy!!!
    Nice post!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σου ζήσει το μωράκι!!!
    Όταν δοκιμάσεις το BIODERMA πες μας αν έμεινες ευχαριστημένη!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. welcome back demi!!
    με γεια τα πραγματακια και περιμένουμε κι αλλα post συντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Im so glad you're back :) Orea prgmatakia pires :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς την!! Μια εσύ, μια η Αργυρώ, με πείσατε, θέλω κι εγώ chubby stick! Α! Σε έχω κάνει tag για να απαντήσει 11 ερωτήσεις μου. Just for fun :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ κορίτσια!!!

    @Natalie δεν θα μπορέσω να κάνω το tag δεν προλαβαίνωωωωωω lololol ευχαριστώ πάντως φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. demi welcome back εστω και για λίγο...πολ'ύ ενδιαφερουσες οι αγορές σου...μου έκανε εντύπωση το balm που γράφεις οτι βάζεις στις βλεφαρίδες σου... wow!! you hit my town...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Welcome back! Με γεια τα ψώνια, το bioderma φαίνεται ενδιαφέρον, περιμένω review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κοριτσάκι μου χαίρομαι τόσο επιτέλους που σε διαβάζω. Miss you tones!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορίτσια και εμένα μου λείψατε!!!

    @Maria το αμυγδαλέλαιο βάζω στα ματάκια μου καλέ όχι το Lip balm lolol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για πες τσακ μπαμ αν η κεραλοιφη εκανε δουλεια...μου απεμειναν κατι ραγαδουλες απο την εγκυμοσύνη και θέλω να δω τι θα κάνω(πριν καταλήξω στο lazer...xexe)

    ΑπάντησηΔιαγραφή