Snails....η ανηψιά μου θα κάνει πάρτυ!!!

Μόλις επικοινώνησε η εταιρεία Snails μαζί μου σχετικά με το προϊόν της το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι να μαλώνω την μαμά μου γιατί όταν βάφει τα νύχια της και τη γυροφέρνει η ανηψιά μου πολλές φορές καταλήγει να βάφει και της μικρής.
Φυσικά μιλάμε για μια νέα μόδα; και για παιδικά βερνίκια νυχιών.H Snails μου έστειλε ένα μικρό δειγματάκι και αποφάσισα γρήγορα σήμερα να κάνω ένα μικρό review.

Να πω την αμαρτία μου ενώ από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να παίρνει τα καλλυντικά της μαμάς μου και τα βερνίκια της και να μακιγιάρετε -ειδικά αυτό το μαύρο μολύβι μου έκανε κάτι panda eyes σαν τον Alice Cooper ήμουν- δεν μου αρέσει καθόλου και δεν θεωρώ υγιές μικρά κοριτσάκια να χρησιμοποιούν καλλυντικά τα οποία ας μη γελιόμαστε δεν περιέχουν πάντα τόσο αθώες ουσίες. Πείτε με συντηρητική και πουριτανή αλλά θεωρώ ότι η ενασχόληση των μικρών κοριτσιών με την εικόνα τους από τόσο νωρίς μόνο περισσότερα κόμπλεξ μπορεί να τα γεμίσει και να τους στερήσει αρκετές χαρές για την ηλικία τους. Τώρα θα μου πείτε τα παιδάκια μιμούνται και ότι βλέπουν κάνουν, αυτό είναι υγιές και ως ιδέα στα πλαίσια του παιχνιδιού και του πειραματισμού δεν με χαλάει καθόλου. Για αυτό το λόγο και θα στείλω στην ανηψιά μου το βερνίκι αλλά θα της στείλω ένα και δεν θα της πάρω άλλο :) μέχρι να περάσει αρκετός καιρός όπου όταν θα τύχει κάποια στιγμή να βάψω τα νύχια μου μπροστά της να καθίσουμε να βάψουμε παρέα :).

Η Snails ήρθε να απενεχοποιήσει το κομμάτι των βλαβερών ουσιών στέλνοντας μου ένα βερνίκι νυχιών για μικρά κοριτσάκια το οποίο δεν περιέχει χημικά και ξεβάφεται με απλό νεράκι. Τα συστατικά του είναι νερό- acrylic polymer και non-toxic colorants.



Το δειγματάκι από μόνο του είναι μια γλύκα και η σύσταση του βερνικιού είναι πάρα πολύ καλή απλώνεται εύκολα με δύο στρώσεις είναι opaque. Βλέποντας παρακάτω το φυλλάδιο θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει πληθώρα χρωμάτων και το χρώμα που μου στείλανε είναι ένα άκρως καλοκαιρινό ροζοκοραλί. Στο δεματάκι μέσα μου άρεσε πολύ η καρτούλα με τις οδηγίες για την εφαρμογή του καθώς και η συσκευασία με το ειδικό μαντηλάκι για αφαίρεση του βερνικιού. (Συγχωρέστε τα νυχάκια μου ως new mama εκτός του ότι τα έβαψα βιαστικά δεν προλαβαίνω να τα περιποιηθώ και φυσικά τα έχω κομμένα σύριζα).



Οι οδηγίες χρήσης

Το φυλλάδιο με  όλες τις χρήσιμες πληροφορίες
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site της εταιρείας http://www.safe-nails.com/.

Περιμένω τα σχόλια σας!!!
Demi

12 σχόλια :

  1. Όταν λέμε "ξεπλένεται με νεράκι" εννοούμε ότι πλένεις τα χέρια και βγαίνει, άρα με το που βρέχεις τα χέρια σου φεύγει και η όζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marie Καλώς σας βρήκα!!!

    @Ελένη ναι τα περνάς με λίγο νεράκι και ξεβάφεται κανονικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΨΩ ΝΥΧΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ DEMI ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. otan blepw pitsirikia me bammena nyxia mourxetai na rijw sfaliares stis manes...as einai fysika ta systatika einai atairiasto na blepeis mwra me kokkina nyxia!!!as afhsoun ta paidia na einai paidia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πω την αλήθεια ειμαι διχασμένη. Γιατι και γω απο τη μια δεν μαρεσει να βλέπω μικρομέγαλα παιδάκια, αλλα΄απο την άλλη θυμαμαι που οταν ημουν μικρη επαιρνα κρυφα τα μανο της μαμας μου και εβαφα τα νυχια μου για παιχνίδι. Και τρελαινόμουν απ τη χαρά μου!!! Ισως λοιπον θα αφηνα στο μελλον την κορη μου να βαψει τα νύχια της αλλα μόνο ως παιχνίδι και μονο μεσα στο σπίτι. Επομένως αυτα τα βερνίκια θα ήταν η τέλεια λύση!!! Καλό μου ακούγεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αθηνά νομίζω η μικρή σου θα ξετρελαθεί

    @kotitsa συμφωνώ μαζί σου όπως ανέφερα και παραπάνω

    @Κερασία όταν έγραφα το ποστ εσένα σκεφτόμουν και τη μικρή σου Lololol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο γιατί έχω κι εγώ μικρές ανηψιές που φυσικά τους αρέσουν τα καλλυντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kι εγω θελω τετοιο παρτυ.

    From Paris with love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kι εγω θελω τετοιο παρτυ

    From Paris with love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το δοκίμασα πριν απο κανένα μήνα περίπου κ μου άρεσε τόσο σαν ιδέα ..
    εντάξει δε λέω οτι θα έβαφα τα νύχια του παιδιού μου καθε μέρα αλλά ας μην γελιόμαστε όλα τα κοριτσάκια βλέπουν τη μαμά κ θέλουν κ αυτά το καλοκαίρι,εκτός σχολείου κλπ..
    κ το οτι είναι ειδικά για παιδιά είναι πάρα πολύ καλό ..
    επίσης δεν ξερω αν το είδες αλλά έχει κ μανό ειδικά για μέλλουσες μαμάδες με ειδική σύνθεση πολύ καλή ιδέα κ αυτή..


    εγώ το προτείνω σε όλες τις μαμάδες απο το να βάφουν με κανονικά μανό τις κορούλες τους

    φιλακιαα
    καλη Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή