Προϊόντα της Apivita που αξίζει να δοκιμάσεις!

Η κάθε μία από μας έχει στο σπίτι της κάποια προϊόντα τα οποία δεν αποχωρίζεται ποτέ όσος καιρός και να περάσει. Τα λεγόμενα "must have" είτε είναι το ξύδι για τα πιάτα ή το ειδικό πανάκι για τους καθρέφτες, τα έχουμε μέσα στην καρδιά μας γιατί μας διευκολύνουν έχουν άμεσο αποτέλεσμα και δεν μας έχουν απογοητεύσει ποτέ.
Όταν φτάνουμε λοιπόν σε προϊόντα περιποίησης προσώπου η Apivita δεν λείπει ποτέ από το σπίτι και το νεσεσέρ μου.

Το προϊόν που όταν γνωριστήκαμε έχουμε γίνει αχώριστοι και το συστήνω σε κάθε φίλη, δεν είναι άλλο από τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα. Αυτό το προϊόν ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ τελεία. Με μια έξτρα δόση παραπάνω αφαιρεί ακόμη και τους τόνους make up από πρόσωπο και μάτια όταν επιστρέψω από μια επίσημη εκδήλωση. Σε συνδυασμό δε με το αγαπημένο μου clarisonic, για το οποίο θα σας μιλήσω αργότερα σε ξεχωριστό ποστ, έχω ένα φρέσκο πρόσωπο το οποίο δεν "τραβάει" μετά το πλύσιμο και είναι έτοιμο να δεχτεί την υπόλοιπη περιποίηση είτε είναι peeling ή lotion, mist κλπ.
apivita κρεμώδης αφρός καθαρισμού με ελιά και λεβάντα

Συνεχίζω με το θαυματουργό αιθέριο έλαιο ευκάλυπτου το οποίο το αγόρασα για το μικρό φασόλι μιας και πέρσυ που ξεκίνησε σχολείο ο βήχας και το συνάχι ήταν η δεύτερη φύση του. Το λαδάκι το άλειφα στο στήθος και την πλατούλα του πριν κοιμηθεί και μπορώ να πω ότι μας βοήθησε να αποφύγουμε σιρόπια για το βήχα κλπ. Το λαδάκι το χρησιμοποιώ και εγώ όταν έχω κουραστεί πολύ με δουλειές σπιτιού ύστερα από το βραδινό ντουζ, το απλώνω από την κορυφή ως τα νύχια κουκουλώνομαι καλά και κοιμάμαι. Το πρώι είμαι περδίκι, μπορεί να ιδρώσω το βράδυ, αλλά νιώθω μύες μου ανακουφισμένους.

Και προχωράμε σε ένα καινούργιο απόκτημα το Apivita natural serum με υαλουρονικό και αλόη. Βαδίζοντας στα 33 ψάχνω να βρω προϊόντα αντιγήρανσης τα οποία όμως να μην είναι ακριβά αλλά και να μη φορτώνουν το δέρμα μου με "υπερβολική χημεία". Αποφάσισα λοιπόν αντί για αντιρητιδική κρέμα, να δοκιμάσω ένα serum και επειδή οι θετικές κριτικές για το συγκεκριμένο έδιναν και έπερναν στην bloggoσφαιρα, το πήρα. Ωραία μυρωδιά, όμορφη συσκευασία, πρακτικός ο δοσομετρητής. Δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει απόλυτα η αίσθηση πάνω στο πρόσωπο όταν απλώνω το προϊόν μιας και είναι λίγο κολλώδης αλλά φαντάζομαι ότι αυτό οφείλεται στην αλόη. Βελτίωση σε λεπτές γραμμές δεν είδα άμεσα ,πάντως το πρωί που ξυπνάω έχω ένα λαμπερό φρέσκο ξεκούραστο πρόσωπο χωρίς ίχνος λιπαρότητας.


Apivita αιθέριο έλαιο ευκάλυπτος, Apivita natural serum με υαλουρονικό και αλόη
Και κλείνω με την καινούργια κρέμα Aqua Vita για λιπαρές/ μικτές επιδερμίδες, μια ενυδατική κρέμα με λεπόρευστη υφή τζελ. Άμεση απορρόφηση, ενυδάτωση και μη εμφάνιση γυαλάδας για περίπου 3 ώρες ή οποία πιστεύω τώρα που ο καιρός κρυώνει θα πάρει παράταση. Στα "συν" η όμορφη συσκευασία, η ιδιαίτερη μυρωδιά και οι φυτοενδορφίνες λυγαριάς οι οποίες φέρουν και καταπραϋπντική δράση. Η σύνθεση της είναι βελτιωμένη σε σχέση με τις προηγούμενες κρέμες της ίδιας σειρά. Θα ήθελα όμως να έχει και ένα δείκτη Spf μιας και ο ήλιος στη χώρα μας δε μας ξεχνά ούτε τον χειμώνα.

Κρέμα Aqua Vita για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες
Την Apivita της αγαπώ γιατί όπως γράφει και στο site της "τα προϊόντα δεν περιέχουν χημικά συστατικά που έχουν κατηγορηθεί για αρνητικές επιδράσεις στην υγεία ή το περιβάλλον". Επίσης, τα περισσότερα δεν περιέχουν Parabens, Silicone, Propylene glycol, Butylene glycol, Mineral oil, Ethanolamine Phthalates, Pcm, Nm.

Αν κάνετε μια μικρή αναζήτηση στο google θα διαπιστώσετε ότι είναι budget friendly μιας και σε on-line φαρμακεία οι εκπτώσεις για το συγκεκριμένο brand φτάνουν και το -45% αρκετές φορές.


Εσάς ποιό είναι το αγαπημένο σας;

2 σχόλια :

  1. welcome back! Η Apivita έχει και μια ωραία κρέμα, κρέμα χειμώνα τη λένε, που μοιάζει πολύ με το λαδάκι. Συνήθως αυτή χρησιμοποιώ εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Ελένη, κρέμα χειμώνα??? Πάω να την στεκάρωωωω. It's nice to see you too <3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή