Ραγάδες και εγκυμοσύνη!

Όταν έμεινα έγκυος μια προβληματίστηκα αρκετά για το τι προϊόντα περιποίησης πρέπει να χρησιμοποιήσω.

Αν και ομολογουμένως δεν είμαι fan των body cream, πάντα φροντίζω τουλάχιστον μια με δυο φορές την εβδομάδα, μετά το ντουζ να απλώνω κάποια κρέμα σώματος ή κάποιο λαδάκι στο σώμα μου.

Αυτή τη φορά όμως ήμουν αποφασισμένη μιας και μια κοιλιά γεμάτη ραγάδες δεν θα ήταν και το καλύτερο μου. Έψαξα λοιπόν να βρω προϊόντα με ήπια σχετική μυρωδιά, τα οποία θα μου πρόσφεραν ενυδάτωση, θα ήταν κατάλληλα για την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Η αρχική μου σκέψη ήταν να αγοράσω την Pevenstria της Frezyderm όταν όμως είδα την τιμή της και αναλογιζόμενη ότι έχω τουλάχιστον 7 μήνες μπροστά μου, έψαξα σε διάφορα μαμαδοφόρουμ όπου πολλές μαμάδες πρότειναν κεραλοιφή ή σπαθόλαδο.

Κάπως έτσι, βρήκα μπροστά μου την Cumaea μια ελληνική εταιρεία η οποια εδρεύει στην Έβοια και  κατασκευάζει παραδοσιακά σαπούνια, κηραλοιφές και αρωματικά έλαια.

Παρήγγειλα λοιπόν για τις ραγάδες μια κεραλοιφή με αχιλαία και ένα body butter με πορτοκάλι και γιασεμί.

Τι είναι η κεραλοιφή; Μια αλοιφή που φτιάχνετε από μελισοκέρι και ελαιόλαδο και μπορεί να εμπλουτιστεί με διάφορα αιθέρια έλαια. Η κεραλοιφή με αχιλαία , είχε υπέροχη μυρωδιά και έκανε και με το παραπάνω τη δουλειά της. Αν και με το κρύο χρειαζόταν, πριν την εφαρμογή, ένα καλό ζέσταμα στις παλάμες μου, μετά το βραδυνό ντουζ την άπλωνα σε στήθος και κοιλιά και το πρωί είχα μια πολύ απαλή επιδερμίδα, χωρίς απώλεια ελαστικότητας. Το σημαντικότερο με την κεραλοιφή ήταν ότι δεν ένιωσα ποτέ εκείνη την ενοχλητική φαγούρα, όταν "τσιτώνει" το δέρμα κατά τη διάρκεια ειδικά των τελευταίων μηνών, που έμοιζα περισσότερο με κινητό μπαλόνι.Τη συστήνω ανεπιφύλακτα. Αν τώρα δεν θέλετε να ξοδευτείτε μπορείτε να αναζητήσετε στο διαδίκτυο πολλές DIY συνταγές και να τη φτιάξετε μόνες σας.

κεραλοιφή με αχιλαία cumaea

κεραλοιφή με αχιλαία cumaea

Το body butter με πορτοκάλι και γιασεμί το χρησιμοποίησα στο υπόλοιπο σώμα. Αν και η ποσότητα του φάνηκε σχετικά λίγη για την τιμή του, το συγκεκριμένο butter δεν ήταν σε καμία περίπτωση όπως τα κλασσικά butter που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Η υφή του ήταν λιγότερη παχύρευστη και κρεμώδης. Κατά την εφαρμογή, στην επαφή με το δέρμα, όσο ζεσταινόταν ένιωθα τα έλαια που περιείχε να απελευθερώνονται και να απλώνονται στην επιδερμίδα. Δεν στέγνωνε γρήγορα, πρόσφερε όμως βαθιά θρέψη και λάμψη. Όσο για το συνδυασμό πορτοκάλι-γιασεμί μπορώ να πω ότι είναι απλά υπέροχος, η μυρωδιά φανταστική και καθόλου ενοχλητική για την ευαίσθητη μύτη μου.

Body butter cumaea πορτοκάλι γιασεμί

Body butter cumaea πορτοκάλι γιασεμί


Ευχάριστη έκπληξη με την παραγγελία μου ήταν ένα δωράκι ένα αμυγδαλέλαιο με το οποίο αντικατέστησα την κρέμα ματιών μου. Πρόσθετα ελάχιστο στο δάχτυλο μου και το εφάρμοζα τόσο περιμετρικά των ματιών όσο και στις βλεφαρίδες, κάνοντας ελαφρύ μασάζ. Οι βλεφαρίδες μου δυνάμωσαν και η ελαστικότητα του δέρματος γύρω από τα μάτια ήταν εξαιρετική. Έχοντας όμως δέρμα λιπαρό η λιπαρότητα μετά στην περιοχή των ματιών μου αυξήθηκε μετά την καθημερινή χρήση, οπότε μετά τη γέννα το χρησιμοποιώ ακόμη επικουρικά κάποιες φορές,ως μάσκα.

αμυγδαλέλαιο cumaea
Εσείς αλήθεια τί χρησιμοποιήσατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

0 σχόλια :