Μητρικός θηλασμός!

Το φασόλι μου κοντεύει τα 3 και σιγά σιγά από τον Ιούνιο αποθηλάζει. Χθες το πρωί μου είπε ότι το γάλα τελείωσε και ένα συναίσθημα ολοκλήρωσης και ταυτόχρονου κενού με κατέλαβε.


Ο θηλασμός ήταν για εμένα και το φασόλι το πιο απαιτητικό και ταυτόχρονα το πιο όμορφο πράγμα που έχουμε ζήσει μέχρι στιγμής. Εκτός, από την καλύτερη δυνατή τροφή που πήρε το μικρό μου το συναισθηματικό δέσιμο, η παρηγοριά, το παιχνίδι η αγκαλιά, τα ματάκια που με κοιτούσαν γεμάτα ευγνωμοσύνη κάθε φορά που θήλαζε, ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Θήλασα γιατί πίστεψα ότι μπορώ να θηλάσω. Βέβαια έψαξα, ενημερώθηκα, διάβασα, βρήκα γιατρό σύμβουλο θηλασμού και οπλίστηκα με υπομονή και δύναμη. Έκλεισα τα αυτιά μου στα επικριτικά σχόλια και στις "απαράδεκτες" συμβουλές των γύρω μου, έκλεισα τα μάτια στα επικριτικά βλέμματα όταν θήλαζα δημόσια και εμπιστεύτηκα το ένστικτο μου πάνω από όλα. Αν και δεν είχα καθόλου βοήθεια, στάθηκα τυχερή γιατί για 2 χρόνια δούλευα από το σπίτι μου και είχα απίστευτη στήριξη από τον σύντροφο μου.

Για οποιαδήποτε υποψήφια μανούλα σκέφτεται να θηλάσει τα μόνα που θα της πω είναι, ότι στο θηλασμό είσαι αυτοκόλλητη με το παιδάκι σου. Ο θηλασμός γίνεται κατά απαίτηση του παιδιού, πέταξε ρολόι το πρόγραμμα δεν υπάρχει στην καθημερινότητα σου. Η αυπνία συνηθίζεται,  μπορείς να περιορίσεις την βραδυνή εξάντληση με co-sleeping το οποίο, σε αντίθεση με πολλούς ειδικούς, μεγαλώνει υγιέστατα ανεξάρτητα παιδιά. Θήλασε παντού, η τροφή του παιδιού σου είναι ιερή, μια φωτογραφία με τη Rihanna γυμνή στα CFDA, στα social media πείθει αρκετούς περί σεμνοτυφίας. Μην επικρίνεις ποτέ μια μαμά που δεν κατάφερε ή θέλησε να θηλάσει. Το παιδί σου θα κοιμηθεί μόνο του κάποια στιγμή σε καμία περίπτωση μην παίρνεις δεδομένη μια ρουτίνα ύπνου 2-3 ημερών γιατί αυτό μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί. Θα υπάρξουν φορές που δεν θα αντέχεις που θα έχεις κουραστεί και είναι φυσιολογικό. Σε κάθε εμπόδιο σκέψου ότι προσφέρεις στο παιδί σου την καλύτερη δυνατή τροφή που χρειάζεται για τη σωματική και νοητική του εξέλιξη.

Την Κυριακή στις 2 Νοεμβρίου θα γίνει πανελλαδικός ταυτόχρονος θηλασμός σε 50 πόλεις της Ελλάδας, αναλυτικότερα μπορείς να δεις το πρόγραμμα εδώ.

0 σχόλια :