Στοχεύουμε τη λιπαρότητα με Frezyderm!

Το δέρμα μου είναι μεικτό-λιπαρό.Στην κυριολεξία πολεμώ χρόνια τα μαύρα στίγματα, την ανεπιθύμητη γυαλάδα και τις μικρές κυστούλες. Η κατάσταση χειροτέρεψε μετά το πέρας της εγκυμοσύνης μου, όπου στην ο πρώτος χρόνος με το μικρό μου φασόλι ήταν δύσκολος και δεν είχα κουράγιο και αρκετές φορές την "ψυχολογία" για να περιποιηθώ το πρόσωπο μου.

Κατά καιρούς επισκεφτόμουν την αισθητικό μου για έναν καθαρισμό αλλά κακά τα ψέματα, αν δεν στοχεύσεις στην καθημερινή περιποίηση δε θα δεις διαφορά. Για καιρό λοιπόν, αναζητούσα μια λοσιόν προσώπου, όχι πολύ δυνατή, η οποία να εφαρμόζει αυτό που υπόσχεται. Με τη μόνη που είχα μείνει ευχαριστημένη αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατή είναι η Clarifying lotion 3 της Clinique. Επειδή, όμως η κρίση έχει χτυπήσει και τη δική μας πόρτα αναζητούσα κάτι σχετικά πιο οικονομικό και πιο ήπιο. Βέβαια, πριν αποφασίσω να την αγοράσω δοκίμασα και τη Glysolic Grapefruit Cleansing Lotion από Mario Badescu, αλλά για αυτή θα μιλήσουμε άλλη φορά.

Πάμε λοιπόν στην αγαπημένη μου Frezyderm και στην Ac-Norm Normalizing Lotion, η οποία απευθύνεται σε ακνεικά κυρίως δέρματα. 

 frezyderm ac-norm lormalizing lotion
Από τις πρώτες ημέρες της εφαρμογής παρατήρησα ότι, σε περίπτωση που δεν έχεις κάνει καλό καθαρισμό "παίρνει" τα τελευταία υπολείμματα. Η σύσταση της, αν και περιέχει αλκοόλ είνα ήπια, δεν ερεθίζει δεν τσούζει το δέρμα δεν προκαλεί κάποια ανεπαίσθητη φαγούρα. Μετά την εφαρμογή,δεν ξηραίνει ούτε "τραβάει" την επιδερμίδα,όπως πολλές παρόμοιες lotion, ακόμη και αν κάνεις κάποιο διάλειμμα από την περιποίηση σου γιατί το μικρό φασόλι έχει γκρεμίσει το μισό σαλόνι και κλαίει γοερά γιατί δεν βρίσκει τα κουλουράκια του.

 frezyderm ac-norm lormalizing lotion
Σε συνδυασμό με καλό καθαρισμό και το serum της Apivita για το οποίο σας μίλησα εδώ, έχω παρατηρήσει ότι το πρόσωπο μου, είναι πιο "καθαρό", οι πόροι έχουν αρχίσει να μικραίνουν, η ανεπιθύμητη γυαλάδα καθυστερεί να εμφανιστεί και η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται ανεπιθύμητα σπυράκια είναι πολύ μικρή. Με λίγα λόγια, την αγαπώ και θα την χρησιμοποιούσα συνεχώς, αν δεν ανησούχα για το αλκοόλ το οποίο με παρατεταμένη χρήση φοβάμαι μην ευαισθητοποιήσει αρκετά το δέρμα μου εξαιτίας της αντισυπτικής του ιδιότητας. Γι' αυτό το λόγο, έχω σκοπό να τη χρήσιμοποιώ εναλλάξ με μια άλλη lotion κατά τη διάρκεια της χρονιάς ώστε να επιτύχω μια καλή "ισορροπία".

Εδώ θα δείτε και τη νέα σούπερ συσκευασία της!

Εσείς ποιά lotion χρησιμοποιείτε;

0 σχόλια :