Pampering προσώπου...για μαμάδες και όχι μόνο!


Όλοι οι ψυχολόγοι συστήνουν σε γυναίκες ότι με τη μητρότητα δεν θα πρέπει να ξεχάσουν να περιποιούνται τον εαυτό τους. Συμβουλές για μείωση βάρους μετά την εγκυμοσύνη, συμβουλές για χαλαρωτικά αφρόλουτρα ως δώρο στον εαυτό μας, συμβουλές για προσωπικό χρόνο μπλα, μπλα, μπλα.

Η αλήθεια είναι ότι θέλει πολύ προσωπική προσπάθεια, αρκετή εξωτερική βοήθεια (γιαγιά, πεθερά,νταντά κλπ) για να μην παραμελήσει τελείως μια γυναίκα τον εαυτό της ειδικά τους πρώτους μήνες με το βρέφος. Μεγαλώνοντας μαζί με τον σύζυγο μου το μικρό φασόλι, θηλάζοντας αναρίθμητες ημέρες και νύχτες οφείλω να ομολογήσω ότι μεγαλύτερο μου "φάουλ" ήταν να παραμελήσω το πρόσωπο μου. Θεωρώ ότι μέσα στο τρελό, στην κυριολεξία, πρόγραμμα της εβδομάδας μου 15 λεπτά την εβδομάδα θα έπρεπε να τα αφιερώσω σε μια ενταντική περιποίηση προσώπου, μιας και θα είχα αποφύγει την έντονη αφυδάτωση, τους διεσταλμένους-καταραμένους- πόρους και τη θαμπή επιδερμίδα.

Πλέον εδώ και αρκετό καιρό εφαρμόζω εβδομαδιαία, κάποια κλασσικά βήματα για την περιποίηση του προσώπου μου,τα οποίο έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό του στυλ "τί έκανες σήμερα και λάμπεις;".



Βήμα 1ο - Σωστός καθαρισμός: Αγόρασα μια συσκευή καθαρισμού την οποία χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά (αν δεν με πάρει ο ύπνος την ώρα που νανουρίζω το φασόλι). Για το clarisonic θα κάνω ένα ειδικό αφιέρωμα για να σας πω εντυπώσεις. Σε γενικές γραμμές, το αγαπώ γιατί καθαρίζει άψογα, κάνει απίστευτο μασάζ στην επιδερμίδα αναζωογονώντας την. Μέσα σε 2 λεπτά έχω ξεμπερδέψει με ντεμακιγιάζ ή απλό καθαρισμό. Σε συνδυασμό με τον αγαπημένο αφρό με ελιά και λεβάντα από την Αpivita έχω προετοιμάσει το δέρμα μου για τα υπόλοιπα βήματα.

Clarisonic Mia 2

Bήμα 2ο - Peeling: Αν "κολλήσω" σε ένα καλό προϊόν δεν θα το αλλάξω εύκολα. Για το Exfoliating Scrub προσώπου της Clinique για το οποίο σας έχω μιλήσει παλιότερα εδώ, συνεχίζω να το αγοράσω και να το χρησιμοποιώ ευλαβικά. Δεν είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες ούτε καν για ξηρές. Αν έχετε μεικτή/λιπαρή μια ποσότητα σε μέγεθος φουντουκιού θα κάνει τη δουλειά του και με το παραπάνω. Θα καθαρίσει σε βάθος και θα αφήσει την επιδερμίδα σας με μια απίστευτη αίσθηση "super οξυγόνωσης" χάρη στη μέντα που περιέχει.

Clinique Exfoliating Scrub

Βήμα 3ο- Μάσκα: Επειδή χρειάζομαι βαθύ καθαρισμό, χρησιμοποιώ πράσινο άργιλο και συγκεκριμένα την αντίστοιχη μάσκα της Apivita. Αυτό που μου αρέσει στη μάσκα είναι η αίσθηση αφού έχω τελειώσει την εφαρμογή της. Νιώθω το πρόσωπο μου να τη "ρουφάει". Χαίρομαι που στεγνώνει γρήγορα, γιατί ένα άγχος μη ξυπνήσει το φασόλι και με δει σαν τον Jim Carrey στην αντίστοιχη ταινία το έχω. Το αποτέλεσμα ικανοποιητικό, έλλειψη της ανυπόφορης λιπαρότητας χωρίς να τραβάει το δέρμα, πόροι χωρίς ρύπους, δέρμα απαλό και φρεσκαρισμένο.

Apivita Gren Clay Mask

Βήμα 4ο- Ενίσχυση: Πριν συνεχίσω με το serum και την ενυδατική, ψεκάζω το πρόσωπο μου με το περίφημο Eau de Beaute της Caudalie. Πιστεύω ότι είναι η ιδανική στιγμή για να δεχτεί το πρόσωπο μου ένα "boost" από ευεργετικά έλαια και οξέα φρούτων τα οποία συσφίγγουν πόρους, προσφέρουν λάμψη και λειαίνουν ανεπιθύμητες γραμμούλες. Δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει ακόμη, το άρωμα του είναι λίγο έντονο, η αίσθηση γαργαλήματος όταν το ψεκάζω επάνω στην επιδερμίδα μου δεν με χαροποιεί ιδιαίτερα και κάποια βράδια που το αντικατέστησα με το serum μου είδα την λάμψη και στην τόνωση αλλά όχι κάτι φοβερό για να δικαιολογεί την σχετικά υψηλή τιμή του.

Caudalie Eau De Beaute - Beauty Elixir

Εσείς τί χρησιμοποιείτε για το δικό σας face pampering;

0 σχόλια :