Σούπερ χέρια με την Almond Hand & Nail Cream!

Είμαι μαλωμένη με τις κρέμες χεριών. Αν και είμαι beauty addict, από μικρή τις αποφεύγω γιατί δεν αντέχω καμία αίσθηση λιπαρότητας στα χέρια μου.

Στην μετά-φασόλι εποχή όμως τα χέρια μου άρχισαν να υποφέρουν τρομερά. Ως full time μαμά, με το που ξεκινάνε τα πρώτα "κρύα", τα χέρια μου είναι πολύ αφυδατωμένα σε σημείο που αρχίζουν να ματώνουν και να ξεφλουδίζονται. Αναγκαστικά λοιπόν το βράδυ άρχισα να χρησιμοποιώ κρέμες χεριών με επουλωτικές ιδιότητες και ισχυρές φόρμουλες. Καταλήγοντας από την κλασική Bepanthol στην δημοφιλή Neutrogena κάθε βράδυ, άπλωνα μια γεναία δόση στην επάνω πλευρά των χεριών και με αρκετή υπομονή περίμενα να απορροφηθεί για να πλύνω τα χέρια μου (γιατρέ μου είμαι καλά;).

Βέβαια, όλα αυτά άλλαξαν όταν σε μια βόλτα μου απο το The Body Shop αγόρασα μαζί με το αγαπημένο μου βερνίκι  meet me at dusk την ξεχωριστή Almond Hand & Nail Cream.
Almond Hand & Nail Cream.
Η συγκεκριμένη κρέμα συστήνεται για manicure μιας και έχει διπλή δράση, περιποιείται χέρια και νύχια. H Almond Hand & Nail Cream. είναι από τα προϊόντα που μόλις τα μυρίσεις θα το αγοράσεις απευθείας. Κάπως έτσι πείστηκα και εγώ. Η αλήθεια είναι όμως ότι πείστηκα πολύ περισσότερο όταν απλώνοντας την είδα ότι απορροφάται άμεσα, αφήνοντας τα χέρια απίστευτα απαλά στη στιγμή. Το αμυγδαλέλαιο είναι το μυστικό της, δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας και την αγαπώ γιατί για πρώτη φορά δεν χρειάστηκε να πλύνω τα χέρια μου μετά την εφαρμογή της.Την χρησιμοποιώ περίπου μία με δύο φορές μέσα στην ημέρα όταν νιώθω την ανάγκη να ενυδατώσω τα χέρια μου, ενώ κάθε κάθε βράδυ την εφαρμόζω με ένα ελαφρύ μασάζ σε παρωνυχίδες και στην επιφάνεια των νυχιών και ήδη βλέπω μεγάλη βελτίωση. Τα νύχια μου είναι πιο γερά, έχει μειωθεί η συχνότητα που σπάνε και δεν ξεφλουδίζονται.

Almond Hand & Nail Cream.
Αν και δεν είναι και η οικονομικότερη κρέμα χεριών που έχω συναντήσει, προς το παρόν κατέχει περίοπτη θέση στο boudoir μου μιας και άντεξε και το crush test μετά από ένα δεκαήμερο στο αγαπημένο μου ορεινό χωριό, όπου οι θερμοκρασίες δε ξεπερνούσαν τους 10-12 βαθμούς κελσίου.

Η κρέμα διατίθεται σε μικρό μέγεθος 30ml για να την έχετε πάντα μαζί σας, αλλά και σε μεγάλο 100ml.

Ποιά είναι η δική σας αγαπημένη κρέμα;

0 σχόλια :