Ένα κραγιόν πριν πας για ψώνια!

Όταν η μαμά μου βγαίνει έξω ένα πράγμα δεν ξεχνάει ποτέ, να φορέσει κραγιόν. Αν και έχει πολύ περιορισμένο προσωπικό χρόνο, πάντα ακόμα και μέχρι τη λαική αγορά να πάει, το κραγιόν δεν το ξεχνάει ποτέ. Τα χρώματα που διαλέγει είναι πάντα διακριτικά. Αν και της πάει φοβερό το κόκκινο, όταν "ψαχουλεύω" ακόμη και τώρα το νεσεσέρ των καλλυντικών της οι nude, bronze-καφέ και soft ροζ αποχρώσεις είναι εκείνες που αγαπάει.

Η αλήθεια είναι ότι η μαμά μου εφαρμόζει κάτι που όλες οι γυναίκες πάνω-κάτω κάνουν. Τα γήινα και τα χρώματα κοντά στο χρώμα των χειλιών τους, για το καθημερινό τους μακιγιάζ, είναι η ασφαλέστερη και πιο κολακευτική επιλογή.

Το ίδιο κάνω και εγώ (εδώ χτυπάνε καμπανάκια του στυλ "μου θυμίζεις τη μάνα σου"). Αν και όταν πάω super market κραγιόν δε φοράω, όταν έχω κάποιο ραντεβού για καφέ ή δουλειά, σε ένα πολύ σύντομο μακιγάζ concealer-μάσκαρα-πούδρα-terracota δεν παραλείπω ποτέ το κραγιόν. Όταν δε, υπάρχει συναστρία, ο ερμής δεν είναι ανάδρομος και πετύχουμε το φασόλι στο τσακίρ κέφι για να ξαπλώσει νωρίς, σε έξοδο με τα του συζύγου μου, ίσως από πάνω να περάσω και κάποιο gloss.

Ξεπερνώντας λοιπόν την φλυαρία μου, πάμε να δούμε τα κραγιόν που συστήνω και τις αποχρώσεις που πιστεύω ότι πρέπει να έχει κάθε μαμά στο νεσεσέρ της.

Ως πρώτη απόχρωση έχω επιλέξει ένα κραγιόν σε γλυκό ροζ το οποίο έχει το αποτέλεσμα "my lips but better". Η σειρά Rouge Coco Shine της Chanel έχει μια πολύ γλυκιά απόχρωση το Νο. 57 Adventure, το οποίο επάνω στα χείλη μου αφήνει μια υπέροχη, διακριτική απόχρωση με χρυσούς ιριδισμούς η οποία φωτίζει και γλυκαίνει το πρόσωπο μου. Το κραγιόν είναι σούπερ ενυδατικό, διαρκεί αρκετά και όταν το φοράω δεν υπάρχει γυναίκα που να μη με ρωτήσει ποιό κραγιόν φοράω.


 
Το δεύτερο κραγιόν ανήκει σε παλιά συλλεκτική συλλογή τη Mac Festive Frost και μου το είχε δωρίσει η αγαπημένη μου Χριστίνα. Το κραγιόν (Imagine This) αγνοείτω για 2 περίπου χρόνια, όταν ξαφνικά φέτος το καλοκαίρ το ανακάλυψα σε μια τσάντα. Το συγκεκριμένο σας το παρουσιάζω γιατί είναι από τις καλύτερες nude/καφέ αποχρώσεις που έχω δοκιμάσει. Δε χλωμιάζει, διαρκεί αρκετά και δίνει μια πιο σοφιστικέ όψη όταν θα περάσω και ένα μολύβι μαύρο σύριζα στο άνω βλέφαρο. Πολλές φορές το ταμπονάρω μετά την εφαρμογή σε ένα χαρτομάντηλο για ένα πιο διακριτικό αποτέλεσμα. Δεν έχω προλάβει να αναζητήσω κάποιο dupe, ακόμη αλλά σίγουρα θα κοιτάξω μήπως στην αντίστοιχα σειρά amplified της mac βρω κάτι.

Πάμε tώρα και στα gloss. Τα συγκεκριμένα της Estee Lauder τα έχω αγοράσει από τα duty free. Οι αποχρώσεις που έχω επιλέξει είναι λίγο πιο φωτεινές από αυτές των κραγιόν. Τη sandy/χρυσή (Sugar Rush) τη αναμειγνύω με το Channel για να δώσω έξτρα λάμψη και να σπάσω λίγο το ροζ, ενώ την ροζ απόχρωση (Rock Candy) την εφαρμόζω πάνω στο nude για να το "γλυκάνω" και να δώσω και εδώ φως. Εννοείται ότι τα χρησιμοποιώ και μόνα τους, δεν κολλάνε έχουν και τα δύο έντονους χρυσούς ιριδισμούς που "ζεσταίνουν" την επιδερμίδα μου και τονίζουν όμορφα το φυσικό χρώμα των χειλιών μου.


Ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο "καθημερινό" κραγιόν;

2 σχόλια :

  1. Τέλειο το post σου!
    Το κραγιον της MAC το έχω και εγώ και μου αρέσει πολύ! Από την σειρά Rouge Coco Shine της Chanel εχω το Boy που είναι ίσως το πιο αγαπημένο κραγιόν που έχω στην συλλογή μου, καθώς και το Liberte που είναι ένα αρκετα διακριτικό κοραλλί, πολύ καλό και αυτό για κάθε μέρα! Πολλά φιλάκια στο φασόλι! ;)

    Christina x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Χριστίνα!!!Το Liberte πρέπει να το δοκιμάσω έχω την αίσθηση ότι θα με χλωμιάζει λίγο, μεταξύ μας, όλα τα coco shine είναι φανταστικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή