Όμορφα νύχια ίσον χαρούμενη μαμα!

Δεν ξέρω για εσάς αλλά όταν βρίσκω χρόνο να περιποιηθώ τα νύχια μου, ανεβαίνει πολύ η ψυχολογία μου. Επειδή τα χέρια μου και κατ' επέκταση τα νύχια μου ταλαιπωρούνται πολύ λόγω των καθημερινών δουλειών στο σπίτι (καταραμένα πιάτα γκρρρ), προσπαθώ, γιατί δεν είμαι πάντα συνεπής, να τα βάφω μέσα στο Σαββατοκύριακο. Είναι σαν μια μικρή ιεροτελεστία, όπου κάνω κάτι μικρό και όμορφο για τον εαυτό μου.

Sephora express nail polish remover, Orly Country Club Khaki, Sally Hansen Double Duty Base and Top Coat, China Glaze Pelican Grey
Το χειμώνα επιλέγω "ήπιες" αποχρώσεις τόσο γιατί ταιριάζουν με ότι και αν φορέσω, αλλά και γιατί σε περίπτωση που το βερνίκι αρχίζει να ξεφτίζει δεν είναι τόσο "ορατό". Αγαπημένα μου χρώματατα μου αυτό τον καιρό είναι το nude βερνίκι της Orly Country Club Khaki, το οποίο είναι ψυχρό και dusty και το Pelican Grey της China Glaze το οποίο είναι ένα φωτεινό γκρι που περιέχει ροζ και μπλε shimmer και γυαλίζει φοβερά.
Sephora express nail polish remover, Orly Country Club Khaki, Sally Hansen Double Duty Base and Top Coat, China Glaze Pelican Grey
Tο Double Duty της Sally Hansen μου έχει λύσει τα χέρια γιατί είναι ένα βερνίκι το οποίο λειτουργεί και ως βάση και ως top coat. Αν και δεν κυκλοφορούν πολλά 2 σε 1 στην αγορά το συγκεκριμένο το συστήνω γιατί θα έχετε μια συσκευασία λιγότερη στο νεσεσέρ σας και 10 ευρώ περισσότερα στην τσέπη σας. Επίσης, η φόρμουλα του  είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί και ως σκληρυντικό νυχιών οπότε μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως μια μικρή θεραπεία τις ημέρες που θέλετε να αποφύγετε το βάψιμο. Αν και χαρίζει όμορφη γυαλάδα, δε στεγνώνει τόσο γρήγορα το βερνίκι, όσο το αγαπημένο μου Seche Vite, αλλά δε με ενοχλεί ιδιαίτερα μιας και περιμένoντας να στεγνώσουν τα νύχια μου έχω μια καλή δικαιολογία να χαλαρώσω και να μην κάνω τίποτα για ένα εικοσάλεπτο.
Sephora express nail polish remover, Orly Country Club Khaki, Sally Hansen Double Duty Base and Top Coat, China Glaze Pelican Grey
Και θα κλείσω με το Express Nail Polish Remover από τα Sephora, στο οποίο οφείλω τις ελάχιστες φορές που θα κυκλοφορήσω πλέον με μισοβαμμένο νύχι. Αν και αγαπώ το manicure, όταν το χρώμα των νυχιών μου αρχίζει να ξεφτίζει ο καθαρισμός τους με ασετόν μπαίνει στη λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνω πριν κοιμηθώ. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ξυπνήσει το πρωί και το ίδιο πράγμα το μεταθέτω για το βράδυ. Αυτό συνέβαινε μέχρι να αγοράσω αυτό το απίστευτο beauty gadget, το οποίο το παίρνω μαζί μου παντού και αν δεν έχω προλάβει το βράδυ το επόμενο πρωί θα "βουτήξω "τα νύχια μου για ένα λεπτό και θα είναι ξεβαμμένα στη στιγμή. Το  Express Nail Polish Remover  το αγαπώ γιατί διαρκεί πολύ καιρό, αφαιρεί με μια μικρή αναμονή βερνίκια με glitter και αφήνει τα νύχια μου ιδιαίτερα σκληρά μετά τη χρήση του.

Για πείτε μου ποιά είναι τα αγαπημένα σας χειμωνιάτικα χρώματα;

0 σχόλια :