Τι χρησιμοποιεί η beauty mom τον τελευταίο καιρό και κοστίζει κάτω από 10 ευρώ;

Τον τελευταίο καιρό βρίσκω τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί 3 συγκεκριμένα προϊόντα μακιγιάζ τα οποία είναι πολύ εκτός budget friendly είναι πολύ αξιόπιστα.
Ως εργαζόμενη μαμά, ο χρόνος μου είναι πολύτιμος. Όταν λοιπόν το πρωί ξεκινάω μακιγιάρομαι δεν παραλείπω ποτέ τα primer τα οποία θα δώσουν διάρκεια και όμορφο αποτέλεσμα στο πρόσωπο μου, έτσι ώστε αν τύχει κάποια βραδυνή έξοδος (λέμε τώρα...) το μόνο που θα χρειαστεί είναι να περάσω μια πούδρα και να ανανεώσω το κραγιόν μου. Βέβαια, το να χρησιμοποιείς καθημερινά primer αυξάνει λίγο τον προϋπολογισμό των καλλυντικών μου γι' αυτό αναζήτησα προϊόντα τα οποία να είναι σχετικά οικονομικά και να διατηρούν το μακιγιάζ μου αναλλοίωτο.


Η μαμά-φίλη Πίτυ σε beauty κουβέντα πριν αρκετό καιρό μου σύστησε το Smoothing Primer προσώπου από τα Sephora. Το primer βρίσκεται σε εύχρηστο διάφανο, μπουκαλάκι με αντλία, έχει υφή τζελ, απλώνεται θαυμάσια με τα δάχτυλα ή με ένα πινέλο για foundation σαν αυτό εδώ. Για την εφαρμογή του χρειάζεται μια μικρή ποσότητα (εγώ χρησιμοποιώ τη μισή δόση από το applicater). Αυτό που αγαπώ στο Smoothing Primer είναι ότι μετά την εφαρμογή του η επιδερμίδα μου είναι απίστευτα απαλή, το foundation απλώνεται χωρίς ιδιαίτερο κόπο και το βασικότερο υπάρχει αισθητή κάλυψη των πόρων. H τιμή είναι κοντά στα 12 ευρώ χωρίς έκπτωση.
Sephora Smoothing Primer

Θα μου πείτε; Γιατί δεν χρησιμοποιείς το ίδιο primer και για τα μάτια; Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να χρησιμοποιώ ένα primer με χρώμα το οποίο θα αποχρωματίζει την περιοχή των ματιών μου ενώ παράλληλα θα τη φωτίζει μιας και πολλές φορές χρησιμοποιώ μόνο μολύβι και όχι σκιά. Έτσι λοιπόν, βρέθηκε στα χέρια μου το γνωστό Eyeshadow Base της Νyx στην απόχρωση skintone το οποίο τώρα που είναι χειμώνας διατηρεί αναλλοίτωτο το μακιγιάζ των ματιών μου για σχεδόν 12 ώρες. Στην εφαρμογή του χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, απλώνεται καλύτερα με τα δάχτυλα και ταμποναριστά. Η τιμή του είναι κοντά στα 10 ευρώ και θα βρείτε στο κατάστημα της Nyx στη Θεσσαλονίκη.
Nyx Eyeshadow Base
Για το τέλος σας άφησα το Βlush Stick του Korres στην απόχρωση peach. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι από τα χρώματα υγείας που ταιριάζει σχεδόν σε όλες τις γυναίκες εκτός αυτές που έχουν πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα. Το χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι και συνεχίζω, ταμπονάροντας με τα δάχτυλα μια ελάχιστη ποσότητα πάνω από το bronzer. Αν το παρατηρήσετε στο φως θα δείτε ότi το stick είναι εμπλουτισμένο με χρυσή πούδρα η οποία φωτίζει διακριτικά και όμορφα, ενώ το σταθεροποιεί για αρκετές ώρες (θα ήθελα λίγο περισσότερο). Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως βάση αν θέλετε ένα πιο έντονο αποτέλεσμα περνώντας μετά από πάνω με ένα φουντωτό πινέλο ρουζ σε κοντινή απόχρωση. Θα το βρείτε online σε πολλά φαρμακείο κοντά στα 6-8 ευρώ.
Blush stick Korres in peach
Για πείτε μου χρησιμοποιείτε κάποιο από τα παραπάνω;

0 σχόλια :