Οι καλύτερες ευχές με τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς για το 2014 (Part 1)

Πως αλλιώς θα μπορούσε να ξεκινήσει το σημερινό ποστ για τη νέα χρονιά, παρά στέλνoντας σας τις πιο θερμές ευχές μου για ό,τι καλύτερο το 2015, περισσότερα παιδικά χαμόγελα, λιγότερη μιζέρια και μαυρίλα και πολλές ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον.

Και μιας και οι χριστουγεννιάτικες διακοπές τελείωσαν όπου μια αποτοξίνωση από blogging, social media και δουλειά επιβάλλεται, επιστρέφω με τα καλύτερα προϊόντα που ξεχώρισα για το 2014. Η αλήθεια ήταν ότι ήθελα να κάνω μια φωτογράφιση υπερπαραγωγή, αλλά επειδή το blogging το ξεκίνησα πάλι το Νοέμβριο μου έλειπαν κάποιες συσκευασίες προϊόντων που χρησιμοποίησα, οπότε αποφάσισα το άρθρο μου να έχει μια μορφή editorial. Tα προϊόντα θα τα αναφέρω επιγραμματικά, για όσα έχω κάνει review θα σας παραθέσω το αντίστοιχο λινκ ενώ για τα υπόλοιπα θα μιλήσουμε εντός του νέους έτους. Στο πρώτο μέρος αυτού του "αφιερώματος" θα σας μιλήσω για τα καλύτερα προϊόντα που αφορούν περιποίηση επιδερμίδας, μαλλιών και σώματος.


Το 2014 αποφάσισα να περιποιηθώ περισσότερο το πρόσωπο μου μιας και μετά τα 30 μικρές γραμμούλες, περισσότερο σμίγμα και εξανθήματα λόγω ορμονικών και ψυχολογικών παραγόντων έκαναν την εμφάνιση τους. Επένδυσα λοιπόν σε μια συσκευή καθαρισμού, βρήκα ένα υπέροχο νεράκι micellar, δοκίμασα επιτέλους τα προϊόντα καθαρισμού της Kiehl's, συνέχισα να κάνω όσο πιο συχνά μάσκες με έμφαση στην ρύθμιση της λιπαρότητας, την αντιγύρανση και τη λάμψη και αναζήτηση προϊόντα νυχτός που θα στοχεύουν στις πρώτες γραμμές. Έτσι λοιπόν ξεχώρισα:

Bioderma Sebium H2O Micellair , Kiehl's Ultra Facil Oil- Free Cleanser, Apivita Aqua Vita, Emu Oil Well eye cream, Beauty Sleep Concentrate Neal's Yards, Express Gold with Bilberry Apivita, Clarisonic Mia 2
*Το μοναδικό Clarisonic Mia 2 στο οποίο οφείλω μεγάλο μέρος της ανανεωμένης μου επιδερμίδας.
*Το νεράκι Micellair της Bioderma από τη σειρά Sebium H2O το οποίο εκτός από καθαρισμό θρέφει σε μεγάλο βαθμό της βλεφαρίδες μου (περισσότερες πληροφορίες εδώ).
*Την μάσκα Express Gold της Apivita με Bilberry η οποία είναι και απολεπιστική και με την πρώτη εφαρμογή η επιδερμίδα όντως είναι φρέσκια και ανανεωμένη.
*Την νέα ενυδατική κρέμα της Αqua Vita της Apivita η οποία έχει πάρει και όχι άδικα πολύ καλές κριτικές από πολλές beauty blogger. (περισσότερες πληροφορίες εδώ).
*Την κρέμα ματιών Emu Oil Well η οποία έχει απίθανα προσιτή τιμή και ενυδατώνει χωρίς να γυαλίζει αξιοπρεπέστατα την περιοχή των ματιών. (περισσότερες πληροφορίες εδώ).
*To προϊόν καθαρισμού προσώπου Ultra Facial Oil- Free Cleanser της Kiehl's είναι αυτό που χρειαζεσαι για να καθαρίσει και να  αναπνεύσει  η επιδερμίδα σου αν έχεις μακιγιαριστεί το πρωί και έχεις καταλήξει μετά από τρελό ξενύχτι να αφαιρείς το μακιγιάζ και ό,τι άλλο υπάρχει πάνω στην επιδερμίδα σου κατά τις 4 τα ξημερώματα.
*Το μοναδικό Beauty Sleep Concentrate της Neal's Yards το οποίο αν εξαιρέσεις την ιδιαίτερη μυρωδιά του νυχτολούλουδου το αγόρασα γιατί ήταν από τα λίγα προϊόντα που δοκίμασα δειγματάκι και εντυπωσιάστηκα από το boost και τη λάμψη που είδα στο πρόσωπο μου μετά από την νυχτερινή εφαρμογή του.


Tη χρονιά που μας πέρασε προσπάθησα να μην ταλαιπωρήσω τα μαλλιά μου μου έντονες βαφές, ντεκαπάζ και μεγάλες αλλαγές. Η αλήθεια είναι ότι λόγω του κοντού μήκους τους, ποτέ δεν έδωσα ιδιαίτερη έμφαση για να βελτιώσω την αδύναμη τρίχα και να διώξω την ενοχλήτικη ξηρότητα ή οποία συνοδεύεται και με το φριζάρισμα. Αποφάσισα όμως, να αναζητήσω ένα καλύτερο σαμπουάν πέραν του εμπορίου και να χρησιμοποιήσω ένα λάδι θρέψης το οποίο βοήθησε πολύ στην μείωση των σπασμένων άκρων και στην ξηρότητα. Για το σώμα μου οι επιλογές ήταν απλές μια καταπραϋντική ενυδατική για τους καλοκαιρινούς μήνες και ένα ευεργετικό λαδάκι με έντονο άρωμα για την υπόλοιπη χρονιά και μια κρέμα έκπληξη για χέρια και επωνύχια. Κάπως έτσι λοιπόν κατέληξα στα παράκατω:
Korres sampoo αλόη & δίκταμο, Narciso Rodriguez For Her eau de pafrum, Kerastase Elixir Ultime, Korres After Sun Moisturizing Cream, Monoi Tiki Tahiti Tiare, The Body Shop Almond Hand & Nail Cream
*Το σαμπουάν μαλλιών Κorres με αλόη & δίκταμο. Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει μετά τα Shu Shuemura. Μαλλί αφριζάριστο, το οποίο ξεμπλέκει εύκολα και φορμάρεται στη στιγμή.
*Το λάδι μαλλιών Elixir Ultime της Kerastase το οποίο τιθάσευσε τις άκρες μου, χάρισε λάμψη και τόνωσε την αδύνατη τρίχα μου.
*Το άρωμα Narsico Rodriguez for her το οποίο το τελείωσα σε χρόνο dt μιας και ο εθισμός μου στη συγκεκριμένη μυρωδιά απλά δεν υπάρχει.
*Την ενυδατική After Sun με αλόη του Korres,η οποία αποτελεί παλιά και αθεράπευτη αγάπη (περισσότερες πληροφορίες εδώ).
*Το πολυχρηστικό λαδάκι Monoi Tiki Tahiti Tiare το οποίο μου αρέσει να χρησιμοποιώ μόνο στο σώμα και αν και τώρα με το κρύο έχει πήξει το αναθερμαίνω σε bain marie και το εφαρμόζω μετά το ντουζ σε υγρή επιδερμίδα.
*Την εξαιρετική κρέμα χεριών Almond Nail & Hand Cream από το The Body Shop η οποία δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου και μυρίζει θεικά. (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

2 σχόλια :

  1. Τώρα το ανακάλυψα το bioderma για τις βλεφαρίδες! Θα το πάρω οπωσδήποτε! Και τη μάσκα της apivita! Γενικά θέλω να δοκιμάσω πολλά απο τα αγαπημένα σου! Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά! Είναι πολύ ωραία και τα δύο ελπίζω να σε βολέψουν και εσένα <3.

      Διαγραφή