Τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς για το 2014 (Part 2)

 

Νέα εβδομάδα και πως θα μπορούσε να ξεκινήσει πιο όμορφα με το δεύτερο ποστ για τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς για το 2014. Σήμερα μιλάμε για προϊόντα μακιγιάζ. Μου ήταν πολύ δύσκολο να τα περιορίσω μιας και έχω αρκετά τα οποία εμπιστεύομαι και χρησιμοποιώ και στη δουλειά μου, κατέληξα λοιπόν σε αυτά που χρησιμοποιήσα περισσότερο.

Φέτος το καθημερινό μακιγιάζ μου ήταν σχετικά απλό και γρήγορο. Ένα καλό concealer, ένα compact foundation, σβησμένο μολύβι στο επάνω βλέφαρο, δύο στρώσεις μάσκαρα, ένα bronzer για φωτοσκίαση και ένα κρεμώδες ρουζ το οποίο πρόσθετα πολλές φορές στην κόγχη ως χρώμα υγείας και έντονο κραγιόν ήταν τα βασικά προϊόντα που χρησιμοποιούσα. Αν ο χρόνος μου το επέτρεπε γέμιζα και διόρθωνα τα φρύδια μου, ενώ πριν το μακιγιάζ χρησιμοποιούσα primer για μεγαλύτερη διάρκεια. Όσον αφορά τα νύχια, ένα dusty nude βερνίκι ένα πολύ καλό top coat και ενα λαδάκι για τα επωνύχια ήταν αρκετά.

Πιο αναλυτικά:
*Το μολύβι ματιών της Mac Teddy αποτελεί κλασσική αξία μέσα στο νεσεσέρ μου. Το χρησιμοποιώ και το αγοράζω ξανά και ξανά, έχει διάρκεια και το bronze του χρώμα δεν είναι όσο σκούρο πρέπει ώστε να μην "αγριεύει" το μάτι. Περιέχει και μια μιρκή δόση shimmer το οποίο φωτίζει όσο πρέπει.

*Το μολύβι ματιών της 24/7 Glide on Deep End της Urban Decay ήταν η καλύτερη τυρκουάζ απόχρωση για τα μάτια μου φέτος το καλοκαίρι, με λίγο έντονο bronzer αρκετές δόσεις μάσκαρα και nude χείλη συμπλήρωνε ένα γρήγορο και φρέσκο θερινό look.

*Το Prolongwear κραγιόν της Mac σε κόκκινη απόχρωση με την ονομασία Lusting last είναι το κραγιόν που δεν περνάει ποτέ απαρατήρητο. Το φλογερό φωτεινό του χρώμα και η διάρκεια του μέσα στην ημέρα ήταν ο καλύτερος μου σύμμαχος για μια όμορφη εμφάνιση. Πριν το χρησιμοποιήσετε θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε απολεπισμένα και καλά ενυδατωμένα χείλη.

*Η τριπλή σκιά  Rainbow της Inglot από το Freedom System της εταιρείας στην απόχρωση 107r περιέχει τρείς ιδανικά συνδυασμένες αποχρώσεις για τα καλύτερα καφέ-taupe smokey ενώ είναι κατάλληλες και για τα φρύδια, σε πολύ σούπερ τιμή.

*Το eyeshadow primer της Nyx το χρησιμοποιώ όλες τις εποχές του χρόνου εκτός του καλοκαιριού γιατί λόγω της έντονης λιπαρότητας των βλεφάρων μου δυστυχώς δεν διαρκεία πάνω από τρεις ώρες. Είναι όμως ένα αξιόπιστο primer το οποίο αποχρωματίζει αρκετά καλά, έχει φωτεινή βάση η οποία δίνει ένταση στις σκιές και είναι πολύ προσιτό στην αγορά του (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

*Το countour kit της Sleek Makeup σε απόχρωση medium είναι το δεξί μου χέρι αυτό τον καιρό. Δεν πορτοκαλίζει αναμειγνύεται υπέροχα με τα ρουζ, διαρκεί και το highligther έχει μια πολύ καλή απόχρωση που δεν ψυχραίνει την όψη ούτε την κιτρινίζει.

*Το Blush stick του Korres στην απόχρωση peach ήταν ότι χρειαζόμουν φέτος για να έχω ένα ανεπιτήδευτο look με χρώμα υγείας στα μήλα μου. Για να διαρκεί πολύπερισσότερο αν το σταθεροποιήσετε με κάποιο rouge σε compact μορφή.

*Τα λόγια είναι περιττά για το μάσκαρα Volume Effect Faux Cils του YSL. Όγκος, μήκος αποτέλεσμα που το χτίζεις όσο θέλεις αντισταθμίζουν σε μεγαλο βαθμό το μειονέκτημα της ότι στεγνώνει σχετικά γρήγορα και την υψηλή τιμή της.

*To UV Protective Compact Foundation SPF30 της Shiseido αντικατέστησε για φέτος το καλοκαίρι μέχρι και τώρα το υγρό foundation της Inglot και την πούδρα της Mac που χρησιμοποιούσα. Το καλύτερο το συγκεκριμένο είναι η απίθανη μεταξένια υφή του και το αποτέλεσμα του. Από το φθινόπωρο διήρκησε πολύ περισσότερο στην επιδερμίδα μου μιας και το καλοκαίρι η λιπαρότητα λόγω ζέστης εμφανιζόταν μετά από ένα τρίωρο.

*Το primer προσώπου Base Lissante από Sephora είναι ένα μια αξιοπρεπέστατη βάση προσώπου αρκετά ελαφριά η οποία αφήνει μετά την εφαρμογή της το δέρμα απίθανα απαλό και βοηθάει αρκετά στο να μείνει το μακιγιάζ σας αψεγάδιαστο για ώρες (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

*Το cream conclealer της Inglot απαιτεί καλά ενυδατωμένα μάτια. Διαρκεί για ώρες, η εφαμοργή του πρέπει να γίνεται γρήγορα, καλύπτει τέλεια και δεν είναι κατάλληλο για ξηρά δέρματα.

*Το θρεπτικό και δυναμωτικό λαδάκι επωνυχίων της Peggy Sage αποτελεί τη σωτηρία για τα ταλαιπωρημένα χέρια μιας μαμάς η οποία περνάει μεγάλο μέρος της ημέρας στον νεροχύτη. Με αντισυπτικές ιδιότητες και τέλειο άρωμα το απλώνω συνήθως το βράδυ ή όποτε θυμάμαι στα επωνύχια και κάνω ελαφρύ μασάζ.

*Συνεχίζω να πιστεύω ότι η Orly έχει από τα πιο αξιόπιστα βερνίκια νυχιών. Για το συγκεκριμένο στην απόχρωση Country Club Khaki σας έχω μιλήσει και εδώ.

*Το top coat της Seche Vite εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο μου μιας και προσφέρει λάμψη, γρήγορο στέγνωμα και διάρκεια σε μια πολύ βιαστική μαμά.

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένο μου προϊόντα make up και νυχιών για το το 2014, η δική σας η λίστα τί περιλαμβάνει;

2 σχόλια :

  1. To blush stick του Korres δεν μπορώ να το βρω πλέον στα καταστήματα τους... Μου λένε πως το απέσυραν. Ειναι δυνατόν;;
    Συμφωνώ με πολλά προϊόντα που έχεις αναφέρει! Φιλία! Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ψάξεις σε online φαρμακεία μπορείς να το βρεις, δυστυχώς η εταιρεία τα έχει καταργήσει ας ελπίσουμε ότι θα τα επαναλανσάρει και φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή