Emptie beauty goodies!

Τακτοποιώντας προχτές τα καλλυντικά μου αποφάσισα ότι αυτή τη φορά δε θα πετάξω τις άδειες συσκευασίες αλλά θα κάνω ένα ποστ με "empties" που λέμε και στη beauty bloggόσφαιρα. Η αλήθεια είναι ότι μαζεύτηκαν ουκ ολίγα πραγματάκια οπότε ξεκινώ,για να μη σας κουράσω.




Από τα αριστερά προς τα δεξιά

Mario Badescu Glycolic Grapefruit Lotion. Τη λοσιόν την πήρα από την αγαπημένη μου Κατερίνα από το Beautystore η οποία με προειδοποίησε ότι είναι πολύ δυνατή. Και όντως είναι, περιέχει αλκοόλ και φυσικά μετά την πρώτη εβδομάδα δοκιμών είδα την επιδερμίδα μου αρκετά ξηρή. Γι' αυτό το λόγο την άφησα στο ράφι και όταν υπήρχαν περίοδοι όπου αισθανόμουν το δέρμα μου αρκετά λιπαρό, θαμπό και με υπερβολική έκκριση σμίγματος την εφάρμοζα ταμποναριστά μόνο το βράδυ. Δε νομίζω ότι θα την ξαναγοράσω μιας και πιστεύω ότι το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τη ρύθμιση την έντονης λιπαρότητας μπορώ να το επιτύχω με πιο ήπια προϊόντα.

The Body Shop Almond Hand and Nail Cream. Τί να πω για αυτή την κρέμα που δεν έχετε διαβάσει στο ποστ εδώ. Τέλεια μυρωδιά, απαλά χεράκια, μαλακά επωνύχια, γερά νυχάκια.

Mario Badescu Hyalouronic Eye cream. Η συγκεκριμένη αποτελούσε την αγαπημένη μου κρέμα για περίπου ένα χρόνο. Σχετικά παχύρεστη, προσφέρει ενυδάτωση και βοηθάει στη διατήρηση της ελαστικότητας γύρω από την περιοχή των ματιών. Είναι μια κρέμα για ηλικίες 30 ετών και άνω, και χρειάζεται έξτρα μασαζάκι για να απορροφηθεί. Την άλλαξα γιατί ήθελα να δοκιμάσω τη την Emu Oil Well eye cream, αλλά αποτελεί μια καλή επιλογή για όσες δεν αντιμετωπίζετε ιδιαίτερο πρόβλημα με πρησμένα μάτια και έντονους κύκλους και έχετε ήδη παρατηρήσει τις πρώτες μικρές γραμμούλες.

Micellaire Bioderma Sebium H2O. Το συγκεκριμένο έχει γίνει το δεξί μου χέρι, άψογο ντεμακιγάζ, υπέροχη ενυδάτωση και πολλά άλλα που μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το ποστ.

Από αριστερά προς τα δεξιά:

Kerastase Elixir Ultime. Εκτός από την απίθανη υφή που έχει το λαδάκι, την μεθυστική και εθιστική μυρωδιά το συγκεκριμένο αν και αρκετά τσιμπημένο σε τιμή, κανεί πάρα πολύ καλή δουλειά. Ενυδατώνει, θρέφει, προστατεύει και κάνει τα μαλλιά πολύ μεταξένια και απαλά. Το Elixir ultime δουλεύει τέλεια και ως μάσκα σε βρεγμένα μαλλιά τυλιγμένα σε πετσέτα. A must have προϊόν για εσάς που θέλετε να κάνετε ένα δώρο στα μαλλιά σας. Εγώ το αγαπώ και νομίζω ότι όσα λαδάκια με argan oil και αν δοκιμάσω πάντα πίσω σε αυτό θα ξαναγυρνώ.

La Roche Posay Effaclar Mat. Για αυτή την κρέμα προσώπου είχα μεγαλύτερες προσδοκίες. Την αγόρασα το καλοκαίρι αναζητώντας μια ελαφριά ενυδατική πρωινή κρέμα η οποία θα περιόριζε την λιπαρότητα και θα λειτουργούσε και ως primer πριν εφαρμόσω αντιηλιακό ή makeup. Έχει  λεπτόρευστη gel υφή όπως και αρκετές κρέμες της ίδια κατηγορίας αλλά σε εμένα δεν δούλεψε. Πιστεύω ότι ίσως σε πιο νεανικά δέρματα πριν τα υπέροχα τριάντα μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Apivita Natural Serum with aloe & hyaluronic acid. Το συγκεκριμενο είναι από τα καλύτερα bugdet friendly serum που έχω δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια. Μια εφαρμογή θα σας πείσει ότι το συγκεκριμένο δουλεύει. Το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ και το πρωί που θα ξυπνήσω η επιδερμίδα μου θα είναι σφριγηλή, ενυδατωμένη, οι πόρροι του προσώπου μου λίγο μικρότεροι οι γραμμούλες λίγο πιο αχνές και θα έχω μια υπέροχη λάμψη. Εννοείται ότι βρίσκομαι στο δεύτερο μπουκάλι και το συστήνω με κλειστά μάτια.

Για πείτε μου έχετε δοκιμάσει τίποτα από τα παραπάνω;

1 σχόλιο :