Βάλε χρώμα τώρα!

Ένα χρώμα πολλές φορές αρκεί για να αλλάξει τη διάθεση μου. Ναι ο καιρός μας έχει σπάσει τα νεύρα και η μουντίλα δεν λέει να φύγει, αλλά σε πείσμα όλου του αρνητισμού που επικρατεί και της γενικότερης γκρίνιας, τον τελευταίο καιρό έβγαλα από το νεσεσέρ μου πιο ανοιξιάτικα και χαρούμενα χρώματα για τα χείλη και βάζω λίγο παραπάνω χρώμα στη ζωή μου.
Inglot Slim Gel Lipstick 60,  Mac lipstick Vegas Volt, Nyx Black Label Lipstick Citrine

Κλασσικό αγαπημένο με απίστευτη απόδοση χρώματος και σε πολύ καλή τιμή, σε σχέση με αντίστοιχα high end, είναι το Slim Gel lipstick της Inglot No.60. Ένα έντονο φλούο fuchsia το οποίο δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου σταθείτε και βρεθείτε. Η απόδοση του είναι φανταστική, η φόρμουλα δεν ξηραίνει τα χείλη, μένει στη θέση του για αρκετές ώρες καιη συσκευασία του slim πρακτική χωράει παντού.

Συνεχίζω με ένα ιδιαίτερα φωτεινό κοραλί από τη Mac το οποίο δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Vegas Volt. Λατρεύω το χρώμα του γιατί ταιριάζει σχεδόν σε όλες μας ακόμη και σε εμένα που είμαι αρκετά μελαχρινή. To μυστικό του συγκεκριμένου κραγιόν είναι η απόχρωση, του η αποία είναι κάτι ανάμεσα σε κοραλί-ροζ και σε κοραλί-πορτοκαλί ενώ η amplified φόρμουλα του είναι μια από τις καλύτερες της Mac. Με τη χρήση του θα πρέπει να είστε φειδωλές μιας και είναι αρκετά φωτεινό χρώμα και δύο ή τρεις στρώσεις ίσως να είναι υπερβολικές. Η διάρκεια, η κρεμώδης υφή και η pigmented φόρμουλα του, το κατατάσσουν πάντα στα αγαπημένα μου για αυτή την εποχή και το καλοκαίρι.

Και κλείνω με ένα κραγιόν το οποίο έχει καταργηθεί, αλλά δεν θα μπορούσα να το παραλείψω γιατί είναι από τα πιο ωραίο πορτοκαλοκόκκινα statement κραγιόν που έχω φορέσει. Το συγκεκριμένο είναι της Nyx cosmetics και άνηκε στην Black Label σειρά με κωδικό 103 Citrine. Aπό πέρσυ που τα πορτοκαλί κραγιόν έγιναν η απόλυτα τάση στα χείλη, εύχομαι να συνεχιστεί και φέτος μιας και τίποτα δεν αναδεικνύει καλύτερα μια πορσελάνινη ή αρκετά μαυρισμένη επιδερμίδα από ένα πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν. Αναζητήστε σίγουρα μια αντίστοιχη απόχρωση και τολμήστε την.
+
Nyx Black Label Lipstick Citrine, Mac lipstick Vegas Volt, Inglot Slim Gel Lipstick 60
Nyx Black Label Lipstick Citrine, Mac lipstick Vegas Volt, Inglot Slim Gel Lipstick 60
Για πείτε μου σας αρέσουν τα έντονα κραγιόν;

2 σχόλια :

  1. Δεν ήμουν πολύ των έντονων κραγιόν, αλλά όσο μεγαλώνω γίνομαι! Ένα κλασικό κόκκινο/πορτοκαλί έχει γίνει το αγαπημένο μου αυτή την περίοδο.

    Πολύχρωμη καλημέρα,
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον μπορείς να το υποστηρίξεις κανένα χρώμα δεν είναι τελείως απαγορευτικό και εγώ όσο μεγαλώνω το κόκκινο δεν το αποχωρίζομαι!

      Διαγραφή