Βαριέται στο αυτοκίνητο; Ο Mickey είναι εδώ!

Το μικρό φασόλι από όταν γεννήθηκε μέχρι και περίπου είκοσι μηνών αντιπαθούσε φοβερά το κάθισμα αυτοκινήτου και το καροτσάκι του. Βασικά επειδή ήταν και είναι υπερκινητικό παιδί (σκουλήκια στον #&Τ$%*@ που λέει και η μάνα μου) δεν άντεχε να μείνει "ακινητοποιημένο" ή δεμένο κάπου για περισσότερο από ένα δεκάλεπτο. Μπορεί να ακουστεί λίγο σκληρό, αλλά τις μοναδικές φορές που το άφησα αναγκαστικά να σκάσει στο κλάμα ήταν στο καρεκλάκι αυτοκινήτου όταν οι συνθήκες δεν επέτρεπαν συχνές στάσεις. Τί δεν δοκίμασα για να το απασχολήσω, τραγουδάκια, παιχνιδάκια, κινητό τίποτα δεν το καθήλωνε μέχρι που η αδελφή μου του πήρε δώρο το τρισχαριτωμένο Μουσικό Βιβλιαράκι της Disney.
Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι

Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι

Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό βιβλιαράκι, κατασκευασμένο από καλής ποιότητας πλαστικό για να αντέχει στις πτώσεις (κάτι ήξερε ο κατασκευαστής), το οποίο σε κάθε σελίδα υπάρχει η εικονογράφηση εντός τραγουδιού και ένα μια αισθητήρια ανάγλυφη φιγούρα που μόλις την αγγίξει το παιδί αρχίζει και παίζει το τραγούδι, σε μια σύντομη εκδοχή. Το μενού περιλαμβάνει τα "Το φεγγαράκι μου λαμπρό" , "Ο γάιδαρος", "Χαρωπα τα δυό μου χέρια" , "Πλάθω κουλουράκια" και "Το κουνελάκι" το οποίο η μαμά καθόλου δε συμπαθεί, γιατί προτρέπει το μικρό παιδί να ρίξει ξύλο σε ζωάκι, αλλά "κομμάτια να γίνει" το ξύλο η μαμά το λέει μήλο και το σώνουμε κάπως.
Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι

Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι

Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι
Η επιτυχία του συγκεκριμένου βιβλίου νομίζω ότι οφείλεται στην αντιστοίχιση του τραγουδιού με την μουσική και επειδή αρκετοί από εμάς ξεκινάμε να τραγουδάμε στα μωράκια μας απλά τραγουδάκια, όπως τα παραπάνω, η υπενθύμιση του τραγουδιού του τραβά ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον.
Mickey Mouse μουσικό βιβλιαράκι
Οι σελίδες του βιβλίου περιστρέφονται εύκολα, έχει πίσω ένα διακόπτη ο οποίος ρυθμίζει την ένταση της μουσικής σε δύο επίπεδα και κοστίζει περίπου 20 ευρώ. Στην αγορά κυκλοφορεί αντίστοιχο με αριθμούς και ζωάκια από τη Fisher Price. Το συγκεκριμένο αποτελεί τέλειο δώρο για γεννέθλια ή βάφτιση και αποτελεί σιγουράκι για ένα παιδάκι που λατρεύει τα τραγουδάκια.

Το έχετε δοκιμάσει; Το δικό σας μικρό με τί απασχολείται στο αυτοκίνητο;

2 σχόλια :

  1. Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι πώς απασχολούσα τα δικά μου παιδιά στο αυτοκίνητο, αλλά σίγουρα δεν υπήρχε περίπτωση να μην είναι δεμένα στα καρεκλάκια σου. Μπράβο σου που επιμένεις! Αργότερα θα δεις, θα του γίνει δεύτερη φύση. Εμένα τώρα τα δικά μου παιδιά (18 και 15 χρονών) βάζουν ζώνη ασφαλείας σε κάθε όχημα - βασική εκπαίδευση! Και ο Μίκυ ήταν πάντα αγαπημένος!

    Την καλημέρα μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι πλέον έχει συμβιβαστεί πίστευα ότι θα το συνήθιζε πολύ γρηγορότερα μιας και είμαστε αυτοκόλλητοι και κυκλοφορούμε πολύ μαζί από το super market μέχρι το χωριό μου. Όσο για τη ζώνη εγώ δεν μπορώ να οδηγήσω αν δεν φοράω ζωνή και ήδη μου κάνει παρατήρηση αν αργήσω να την βάλω...καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή