Μαλλιά κουβάρια; Όχι πια!

Τον τελευταίο καιρό λαμβάνω πολλά κολακευτικά σχόλια για τα μαλλιά μου και είμαι πολύ χαρούμενη. Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ δεν ήμουν και πολύ επιμελής μαζί τους, αλλά τα τελευταία χρόνια αποφάσισα να τα περιποιούμαι περισσότερο. Η αλλαγή στα μαλλιά μου οφείλεται κατά κύριο λόγο στο σαμπουάν του Korres για το οποίο σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ αλλά και στα λαδάκια μαλλιών που χρησιμοποιώ για ενυδάτωση και θρέψη. Επίσης, σώθηκα στην κυριολεξία όταν ανακάλυψα τα dry shampoo τα οποία για μια πολυάσχολη μαμά είναι ό,τι καλύτερο αν δεν έχει προλάβει να λουστεί.


Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο το λαδάκι μαλλιών All soft argan-6 oil της Redken. Το λαδάκι περιέχει argan oil το οποίο είναι εμπλουτισμένο με ωμέγα-6. Το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται σε μαλλιά ταλαιπωρημένα με πολύ αφυδατωμένες και ξηρές άκρες. Θα δείτε καλύτερα αποτελέσματα αν το χρησιμοποιήσετε ως μάσκα απλώνοντας το από το 1/2 των μαλλιών σας και κάτω μετά το λούσιμο και το αφήσετε όλο το βράδυ. Επειδή είναι αρκετά πλούσιο ως προϊόν και χρειάζεται χρόνο για να απορροφηθεί όταν βιάζομαι χρησιμοποιώ μόνο μια μικρή δόση το απλώνω στα χέρια μου να ζεσταθεί και μετά περνάω μόνο τις άκρες πριν στεγνώσω τα μαλλιά μου. Μετά την εφαρμογή του δεν τα νιώθω καθόλου βαριά, αντιθέτως οι άκρες μου ειδικά έχουν μεταξένια υφή και είναι τιθασευμένες. Δεν θα σας πω ψέματα είναι ένα αρκετά ακριβό λαδάκι όπως και τα περισσότερα επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου. Μπορείτε να το βρείτε στο feelunique στο lookfantastic καθώς και σε επιλεγμένα κομμωτήρια.
Redken All soft argan-6

Συνεχίζω με το dry shampoo της Klorane το οποίο από όταν το ανακάλυψα έχει γίνει το δεξί μου χέρι. Για όσες δε γνωρίζετε τα dry shampoo είναι ειδικά spray τα οποία τα ψεκάζεις κυρίως στη ρίζα των μαλλιών απομακρύνοντας λιπαρότητα και προσθέτοντας όγκο. Αρκετές ίσως να γνωρίζετε το κόλπο με το ταλκ, το οποίο δεν είναι και από τα πιο πετυχημένα μιας και το λευκό χρώμα δεν απομακρύνονταν πλήρως με το χτένισμα. Ένα σωστό λοιπόν dry shampoo θα πρέπει λοιπόν εκτός από τη λιπαρότητα και τον όγκο να εξαφανίζεται όταν χτενίζεται τα μαλλιά σας και να διαρκεί για τουλάχιστον έξι με οκτώ ώρες. Αυτό ακριβώς κάνει και το dry shampoo με βρώμη από την Klorane . Η εφαρμογή του είναι πολύ απλή, ξεκάζω τις ρίζες από απόσταση περίπου τριάντα εκατοστών αφού πρώτα το έχω κουνήσει καλά και στη συνέχεια χτενίζω τα μαλλιά μου και bye bye lazy crappy hair.  Διαδικτυακά μπορείτε να το βρείτε κοντά στα 7 ευρώ.

Klorane dry shampoo wih oat milk
Εσείς τί κάνετε για να έχετε όμορφα και λαμπερά μαλλιά;

1 σχόλιο :

  1. Πολύ ωραία προϊόντα!!! Εγώ κάνω πολλά μάσκες Λαδάκια κρέμες και και και όσο συχνά μπορω γιατί έχω μακρία μαλλιά και πολλά οποτε...προσπαθώ να είναι σε καλη κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή