Έλα να μιλήσουμε για το Clarisonic Mia 2!

Για όσες με ξέρουν τρελαίνομαι για beauty gadgets, βέβαια εν μέσω κρίσης το πορτοφόλι μου διαφωνεί αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Μετά λοιπόν από μια μικρή διακοπή,επανέρχομαι στην αγαπημένη μου συνήθεια, δηλαδή το blogging, και σήμερα θα σας μιλήσω για το περίφημη συσκευή καθαρισμού προσώπου,το Clarisonic Mia 2 το οποίο εδώ και περίπου ένα χρόνο πωλείται στα Sephora και έχει κάνει αρκετό "buzz" γύρω από το όνομα του.


Το Clarisonic Mia 2 το αγόρασα πέρσυ, ως ένα από τα ελάχιστα δώρα που κάνω στον εαυτό μου μέσα στον χρόνο, μιας και εδώ περίπου δύο χρόνια προσπαθώ να βελτιώσω και να προσέξω περισσότερο την επιδερμίδα του προσώπου μου γιατί βαδίζοντας πλέον στα τριάντα τέσσερα σημαδάκια, ρυτιδούλες ανομοιομορφία, λεκέδες, ακμή, μαύρα στίγματα και ό,τι μπορεί να μην έχεις εμφανίσει μέχρι τώρα σου χτυπούν την πόρτα.

Τί με έπεισε και το αγόρασα;
  • Λόγω έλλειψης χρόνου συνήθως κάνω ντεμακιγιάζ μαζί με το βραδινό ντουζ, κάτι για το οποίο το Clarisonic Mia 2 είναι κατάλληλο μιας και είναι αδιάβροχο!
  • Βαριέμαι απίστευτα τη διαδικασία ντεμακιγιάζ με λοσιόν, micellaire νεράκια δίσκους ντεμακιγιάζ μιας και είναι χρονοβόρα και μπορεί να μην αφαιρεί και εντελώς ένα βαρύ μακιγιάζ.
  • Μου αρέσει να χρησιμοποιώ αφρώδες καθαριστικό προσώπου γιατί νιώθω ότι μόνο έτσι καθαρίζει καλά η επιδερμίδα μου (παίζει να είμαι και λίγο υποχόνδρια σε αυτό το θέμα).
  • Το επιχείρημα της ίδια της εταιρείας ότι η "απορρόφηση" των προϊόντων περιποίησης είναι μεγαλύτερη, άρα και αποτελεσματικότερη.
  • Η ίδια η δοκιμή πάνω στο χέρι μου από μια γλυκύτατη υπάλληλο στα Sephora όπου η αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας ήταν εξαιρετική.
Για περίπου 5 μήνες με το Clarisonic Mia 2 ήμαστε κολλητοί φίλοι. Το χρησιμοποιούσα ανελλιπώς πρωί βράδυ και η βελτίωση τόσο στην όψη, όσο και στην υφή της επιδερμίδας μου ήταν αισθητή. Τα πρώτα αποτελέσματα ήταν εμφανή με την εξάλειψη μικρών αλλά πολλαπλών σπυριών που είχα στην περιοχή του λαιμού μου (πράγμα το οποίο παρατήρησε και η αγαπημένη μου Glafki σε μια συζήτηση που είχαμε στο facebook).

Με τις πρώτες δοκιμές και εσείς θα καταλάβετε ότι έχετε μια πολύ καθαρή επιδερμίδα χωρίς ίχνος μακιγιάζ και ρύπων, με βελούδινη και απαλή υφή και κυρίως χωρίς έντονους ερεθισμούς. Στις ευαίσθητες περιοχές δηλαδή πτερύγια μύτης, πηγούνι θα διαπιστώσετε μια ανεπαίσθητη κοκκινίλα αλλά τίποτα το ανησυχητικό. Όσον αφορά στην ομοιομορφία το Clarisonic Mia 2 τηρεί αυτό που υπόσχεται εξασφαλίζοντας τη σε ένα ικανοποιητικό βαθμό, μικραίνοντας παράλληλα τους αντιαισθητικούς -καταραμένους- πόρους.

Αυτό που μου αρέσει όμως περισσότερο σε αυτό το beauty gadget είναι η " δόνηση" που προκαλείται από τις ηχητικές συχνότητες η οποία βοηθάει πολύ στην επίτευξη υπεραιμίας στην επιδερμίδα με αποτέλεσμα το "μασάζ" που γίνεται να "ξυπνάει" το δέρμα και να το βοηθάει ώστε να απορροφάει καλύτερα τα προϊόντα περιποίησης χαρίζοντας στο δέρμα και μια ωραία αίσθηση της αναζωογόνησης  Το μεγαλύτερο λοιπόν κέρδος που έχετε από την συγκεκριμένη συσκευή είναι ότι βελτιστοποιεί την επίδραση της κρέμας και του serum που έχετε εντάξει στην καθημερινότητα σας (όσες τουλάχιστον το έχετε κάνει...).

Βέβαια όλα αυτά δεν γίνονται δια μαγείας, η χρήση ενός καλού-ήπιου καθαριστικού προσώπου κατάλληλο για τον τύπο της επιδερμίδας σας και η φροντίδα του προσώπου μετά τον καθαρισμό με σωστά προϊόντα είναι αυτή που θα σας δώσει βελτιωμένη και λαμπερή όψη.

Μετά από 5 μήνες λοιπόν, συνειδητοποίησα ότι δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιώ δύο φορές την ημέρα. Πλέον, το έχω εντάξει μόνο στην νυχτερινή μου ρουτίνα και μόνο όταν θα είμαι μακιγιαρισμένη ή έχω περάσει ένα απόγευμα στην παιδική χαρά μαζί με το φασόλι σκάβοντας λάκκους με χώμα και άμμο. Ο λόγος είναι ότι "φοβάμαι" λίγο τον τόσο εντατικό καθαρισμό, γιατί στην ουσία είναι σαν να κάνεις ένα καθημερινό ήπιο peeling πράγμα το οποίο δεν πολυσυστήνουν δερματολόγοι ή αισθητικοί έχοντας υπόψη ότι μαζί με τους ρύπους απομακρύνονται και πολύτιμα συστατικά και έλαια που εκκρίνει ο ίδιος ο οργανισμός μας για την προστασία της επιδερμίδας. Οπότε πιστεύω ότι η χρήση του θα πρέπει να περιορίζεται όταν δείτε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε και να χρησιμοποιείται επικουρικά και με μέτρο.

Αυτή τη εποχή το έχω αποχωριστεί. Ο λόγος είναι μια ωραιότατη ακμή η οποία με ταλαιπωρεί εδώ και μερικές εβδομάδες και ως γνωστόν επειδή υπάρχει κίνδυνος μεταφοράς μικροβίων από το βουρτσάκι περιμένω υπομονετικά να περάσει.

Όσον αφορά τη λειτουργία του, το μόνο που θα ήθελα είναι να είναι λίγο διαφορετικές οι συχνότητες στις οποίες εναλλάσσεται ο καθαρισμός. Δηλαδή, θα ήθελα λίγο χρόνο παραπάνω για μύτη και πιγούνι και πέντε δευτερόλεπτα έξτρα για το υπόλοιπο πρόσωπο πέραν του μετώπου. Το δε βουρτσάκι αν και μπορείτε να αφαιρέσετε τη στεφάνη του για χρήση τοπικά σε πιο δύσκολα σημεία, αν ήταν σχεδιασμένο ώστε να μη χρειάζεται αυτή η εναλλαγή θα ήταν ακόμη πιο βολικό στη χρήση για μια μαμά που πρέπει μέσα σε ένα δεκάλεπτο ντουζ να συμπεριλάβει και την περιποίηση του προσώπου της. Τέλος, εξαιτίας της τσιμπημένης τιμής του ~112 ευρώ σε περίοδο εκπτώσεων θα περίμενε κανείς τα ανταλλακτικά να διατίθενται σε μια πιο λογική τιμή κάτω των 22 ευρώ, αν αναλογιστούμε ότι χρειάζεσαι περίπου τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο αλλαγή η αξία της οποίας  ισοδυναμεί περίπου στο 1/3 της τιμής αγοράς του.

Για πείτε μου εσείς το έχετε δοκιμάσει;


8 σχόλια :

  1. Λοιπόν δεν το εχω δοκιμάσει, για να είμαι ειλικρινής ούτε καν το είχα ακούσει,όμως έτσι όπως το περιγράφεις ακούγεται ενδιαφέρον! μπορείς να μας ενημερώσεις και για την τιμή του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν για την καθηστεριμένη απάντηση!Απάντησα και στο facebook η τιμή online στα Sephora είναι 126 και κατά καιρούς κάνουν 149 -25% έκπτωση.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα,
    Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά έχω ακούσει εξίσου θετικά σχόλια με αυτά που περιγράφεις. Βέβαια αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να διαθέσω το ποσό για να το αγοράσω, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η τιμή του είναι τσιμπημένη, αν έχεις θέμα με το δέρμα σου είναι μια καλή επένδυση!

      Διαγραφή
  3. Ούτε και εγώ το έχω δοκιμάσει , ούτε αυτό αλλά ούτε και κάτι παρόμοιο, τον τελευταίο καιρό παρατηρώ μια διαφορά στο χρώμα του δέρματος μου και αν έχεις δίκιο, νομίζω με έσωσες, να σαι καλά ευχαριστούμε πολύ για την χρήσιμη πληροφορία και την κατατοπιστική περιγραφή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουla βοηθάει γενικότερα στο να έχεις μια πιο ομοιόμορφη επιδερμίδα αλλά αν αντιμετωπίζεις έντονο πρόβλημα δυσχρωμιών δοκίμασε το Bio oil! Θα δεις αρκετές εδώ: http://beautyblog.gr/2015/05/23/bio-oil-secret-project-sinechizoume-me-ta-dika-sas-reviews-part-two/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρων! Δεν το είχα ξανακούσει αλλά πραγματικά θα το ψάξω γιατί δεν κάνω πολλά για την επιδερμίδα μου και τα χρόνια περνάνε...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη η πρόληψη στην επιδερμίδα κάνει θαύματα! Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζονται και πολλά αν έχεις μια καθημερινή ρουτίνα πρωί βράδυ γλυτώνεις πολύ κόπο και αρκετές ρυτίδες.

      Διαγραφή